غلامعلی رجایی

مشاور شهردار تهران: رحمانی‌فضلی حتما باید پاسخگو باشد و در غیر این صورت عوض شود.

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. هر روز ۰۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

انتقام  تکاوران ناجا از اشرار

رحمان مزیدی، رئیس حوزه قضائی شهرستان فهرج (از توابع بم در استان کرمان) گفته است: طی چند ماه گذشته ۶ باند قاچاق مواد مخدر و برخی عناصر ناامنی توسط یگان تکاوری ناجا در استان کرمان مورد ضربه قرار گرفته و منهدم شدند.

به گزارش ایرنا، او تصریح می‌کند:

"در یکی از عملیات‌های هفته گذشته، ۲ نفر از عناصر شرارت در شرق کشور که عامل شهادت نیروهای سپاه پاسداران در منطقه کورین زاهدان و شهادت ناجوانمردانه ۱۳ نفر از رزمندگان نیروی انتظامی خراسان جنوبی بودند در درگیری با ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ امام رضا (ع) به هلاکت رسیدند."[1]

خبرگزاری آنا در همین زمینه به نقل از سردار ناظری، فرمانده ناجا در استان کرمان گزارش داده است که یکی از دو شرور یاد شده "و . شه‌بخش" نام دارد.[2] این فرد در هر دو حادثه خونین فوق‌الذکر در دهه 80 علیه سپاه پاسداران و نیروی انتظامی نقش داشته است.

*هلاکت 2 تروریست اشاره شده که در راستای یک انتقام 10 ساله بود! از اهمیت بالایی برای امنیت‌بخشی به مردم برخوردار است.

حوالی 10 سال قبل و در گرماگرم نبرد نیروهای مسلح کشورمان در شرق کشور با اشرار و تروریست‌ها؛ دو اتفاق تلخ در استان‌های سیستان و بلوچستان و در خراسان جنوبی روی داد که موجب شهادت 24 مأمور امنیتی کشورمان شد.

اتفاقاتی که طی آنها 11 مأمور سپاه در سال 86 و 13 مأمور ناجا در سال 88 در درگیری با یک تیم از اشرار مسلح در کورین زاهدان و در کویر خراسان جنوبی به فیض شهادت نائل آمدند تا امنیت مردم حفظ شود.

لکن بر اساس ماهیت خاصی که جنگ چریکی دارد و با توجه به وضعیت جغرافیای کویری در شرق کشور؛ کسانی از اعضای تیم عملیاتی اشرار و تروریست‌ها از این مهلکه‌ها گریختند تا اینکه به فضل الهی توسط مأموران امنیتی کشورمان به جهنم واصل شدند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار مأموریت‌های مهم خود در شهرها، مرزها و راه‌های کشور؛ یگان‌های تکاور را نیز در برخی استان‌ها فعال نموده است تا پوشش شبانه‌روزی امنیت مردم در مقابل جرائم خشن تأمین شود.

رزمندگان این یگان‌ها که شامل نیروهای زبده تکاور و جنگ‌های چریکی هستند؛ در قالب مأموریت‌ها و عملیات‌های ویژه‌ای فعالیت می‌کنند و تاکنون موفقیت‌های ناگفته بزرگی را در راه حفظ امنیت مردم و حذف باندهای تروریستی و شرارت بدست آورده‌اند.

جنایت‌های اشرار در برخی استان‌های کشور که با مجاهدت قرارگاه‌های عملیاتی نیروهای امنیتی با آنها مقابله شد قابل احصاء نیست... از به راه انداختن کاروان‌های 40 دستگاهی شرارت تا پرت کردن نیروهای امنیتی از کوه، اشغال چند ساعته برخی روستاها، آدم‌ربایی، تأمین سلاح برای گروه‌های معارض و بیرون آوردن جنین از شکم مادر حامله و آتش زدن هر دو!

و البته اشرار و تروریست‌هایی مرتکب این جنایات شدند که جدای از رویکرد سلفی_تکفیری خود، آموزش‌های نظامی کاملی را با مشارکت دشمنان ایران در خارج از کشور دیده بودند و از انواع تخصص‌ها و تجهیزات رزمی لازم نیز برخوردار بودند.

بدیهیست که مقابله بی‌امان با این جریان خطرناک جز با راهبری ولی فقیه و مجاهدت نیروهای زبده ممکن نبود و نیست.

رزمندگان حاضر در یگان‌های مزبور، در کنار اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی خود برای حفظ امنیت؛ اقدامات مردم‌یاری را نیز در جهت کمک به مناطق محروم شرق کشور و حفاظت از مردم انجام می‌دهند که گزارش‌های آن در برخی موارد توسط فرماندهان ارشد ناجا مورد اشاره قرار گرفته است.

گفتنیست، رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه‌ای به بحث مبارزه با اشرار و مقابله با باندهای شرارت و تروریست‌ها در شرق کشور دارند و تأکیدات مؤکدی را در این زمینه خطاب به نیروهای مسلح بیان فرموده‌اند.

***

شکوری‌راد: سلطنت‌طلبان عددی نیستند؛ شورای نگهبان برانداز است!

علی شکوری‌راد، فعال چپ و دبیر کل حزب اتحاد ملت به تازگی در بخشی از مصاحبه با سایت جماران گفته است: اگر دنبال براندازها می‌گردید، آنهایی نیستند که آشکارا می‌گویند ما براندازیم. براندازان اصلی کسانی هستند که سنگ نظام را به سینه می‌زنند، ولی با اندیشه و عملکرد خود، با رأی مردم مخالفت می‌کنند و به این ترتیب اصل نظام را که جمهوریت یک پایه اصلی آن است به محاق می برند. اصل نظام هم یکی رای مردم و دیگری اسلام است. آنها اسلام را با اندیشه های اشتباه خود از درون تهی و کاری کردند که اسلام دیگر مانند گذشته مورد اقبال نسل جوان امروز نیست.

او همچنین می‌افزاید: اسلامی که این افراد تعریف می‌کنند یا اسلامی که شورای نگهبان با نحوه عملکرد خودش تعریف می‌کند، قابل پذیرش برای قاطبه نسل جوان نیست. دوم اینکه رای مردم را تخطئه می‌کنند. این‌ها براندازند، این‌هایی که اسلام را از درون تهی و رای مردم را تخطئه می‌کنند، براندازند. وگرنه منافقین و سلطنت طلبان که عددی نیستند![3]

*این کینه‌توزی علیه شورای نگهبان یادآور تهمت‌هایی است که در صدر اسلام به اهلبیت پیامبر(ص) نیز زده شد.

تهمت‌هایی که می‌گفتند حسین(ع) خارجی است و علیه جانشین پیامبر! خروج کرده، علی(ع) از دین منحرف شده و باید توبه کند و حسن(ع) موجب مذلت مؤمنان شده است!

انگیزه حملات شکوری‌راد و دوستان او به شورای نگهبان صرفا به این دلیل است که نظام اسلامی و نهادهای امین مردم بعنوان مقصر وضع موجود معرفی شوند و ایضا هزینه ردّ صلاحیت چهره‌های بدسابقه و ضدامنیت را نیز بپردازند.

در اقتفای سخنان شکوری‌راد باید دانست که علیرضا علوی‌تبار دیگر همقطار او مدتی قبل تأکید کرده است که باید از فرصت انتخابات برای برگزاری تظاهرات میلیونی علیه نظام اسلامی استفاده کرد.[4]

گفتنیست، اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس یازدهم نقشه «تحریم خاموش» و عدم شرکت بواسطه عدم تأیید صلاحیت چهره‌های خود را کشیده‌اند.

از این رهگذر، گفتارهای دیگری نیز از درون ستاد آنها مبنی بر پیوستن به مردم تحریم کننده! و رویارویی مردم با نیروهای امنیتی در کف خیابان‌ها نیز به گوش می‌رسد.

بدیهیست که اگر این طراحی خطرناک مورد توجه خواص کشور نباشد و داروی رفع آن به موقع در اختیار افکار عمومی قرار نگیرد؛ رخدادهای تلخی شکل خواهد گرفت.

***

مشاور شهردار تهران:

رحمانی‌فضلی حتما باید پاسخگو باشد و در غیر این صورت عوض شود

غلامعلی رجایی، فعال اصلاح‌طلب و مشاور رسانه‌ای شهردار تهران، در بخشی از یک مصاحبه با سایت جماران پیرامون اغتشاشات اخیر در کشور گفته است:

«من موافق برخورد سیاسی با تغییر در دولت نیستم اما دولت حتما به تکانه نیاز دارد. وزیر کشور حتما باید پاسخگو باشد و در غیر این صورت عوض شود. همچنین وزیر صنعت و برخی وزرای دیگر که نشان داده اند در عرصه اقتصادی نمی‌توانند کار کنند نیز تغییر کنند.»

او همچنین اظهار می‌کند: من در این جریانات سهم اصلی را به آقای روحانی نمی‌دهم اما ایشان به عنوان کسی که در این مساله دخیل بوده سهم عمده ای دارد چرا که مهمترین قوه، در اجرای این کار مخصوصا با غافلگیر کردن مردم آقای روحانی و دولت بوده است.[5]

*ماجرای اجرای بد طرح اصلاح قیمت سوخت و عدم اقدام درباره پیوست‌های عقلانی این طرح به حدی بغرنج و دور از شفافیت است که هیچکس حتی موافقان دولت و رأی‌سازان آقای روحانی هم توضیح درستی درباره آن در چنته ندارند.

جالب است که در حالی که مقصّرین این اشتباهات نیز کاملا شناخته شده هستند اما شاهد هیچگونه پاسخگویی یا عذرخواهی از جانب آنان نیستیم.

برخی محافل تحلیلی معتقدند عدم توضیح مکفی ستاد دولت برای چرایی وقوع اشتباهات محرز در ماجرای بنزین، به معنی تکرار این اشتباهات در منصه‌های دیگر و در عرصه‌های مهمتر مرتبط با معیشت مردم است.

این محافل تأکید دارند که دستی عامدانه در کار است که با اقداماتی مثل قرار دادن قرص در بیسکوییت‌های خوراکی، عدم مدیریت درست در ماجرای سرمربی تیم استقلال و افلیج‌نمایی از نهادهایی مثل سازمان تأمین اجتماعی که با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد؛ قصد ناراضی‌سازی مردم و به خیابان کشاندن آنها علیه نظام اسلامی را دارد. این مقوله بخشی از پازل مربوط «فتنه اقتصادی» است.

***

1_ www.irna.ir/news/83595054/

2_ http://ana.ir/i/448304

3_ https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-1308161

4_ mshrgh.ir/1000000

5_ https://www.jamaran.ir/fa/tiny/news-1306653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    40 35
    ناجا اگه اجازه اغتشاش نده و در این باره هم مثل اشرار موفق عمل کنه خیلی خوبتر میشه.
    • مهدي IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      34 5
      به نظر مي رسه كه رسانه هاي انقلابي يك جورايي دچار يك غفلت راهبردي شدند و آن عدم مطرح كردن و فشار به دولت براي "غذر خواهي " از مردم بابت اعمال سياست بنزيني مي باشد. اين عدم فشار باعث فرار از مهلكه خود ساخته دولت و برعكس شدن جايگاه متهم و شاكي مي گردد...كه طرح استعفا براي دولت از اين موضع حاصل شده...
    • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      61 0
      بعد از کودتای رنگین 88 که اینها ایجاد کردند دیگر تا ابد نباید دم از رای مردم بزنند و اگر واقعا دلیلی محکمه پسند غیر از داماد و فرزند کجا دارند و ارایه میدهند مبنی بر درستی تقلب که دیگر اصلا نباید برای ارکان این نظام متقلب داوطلب ورود و کار کردن باشند
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      17 5
      مقصر اصلی حوادث آبان ماه وزیر نفت بود استیضاح ایشان باید در الویت مجلس باشد.
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      21 3
      اصلاح طلبان غربگدا معیشت مردم و اقتصاد کشور را نابود کردند و باید از سیاست کناره گیری نمایند.
  • ايراني IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    42 64
    واقعاً شوراي نگهبان با خوبان صدر اسلام قابل مقايسه است. چرا اينقدر از مقدسات براي خودتان خرج مي كنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      41 42
      فتنه گران 88 هستند که قابل مقایسه با منافقین صدر اسلامند وبس.
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      25 54
      مقایسه تاریخی که مشرق کرده اشکالی نداره ابله. تشابه موقعیت هست نه مقدس سازی
    • فراز IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      2 5
      خیلی تند میری داداش.
  • سید IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    50 49
    تهوع آورتر و نادان تر از شکوری راد در بین اصلاح طلبان تهوع آور کمتر می توان یافت و این در حالی است که این قبیله از نظر حماقت، جهالت، بلاهت و سفاهت در حد اعلا درجه قرار دارند!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      25 8
      ایول دیگه فحش دیگه ای نبود
    • اونچنان IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      20 4
      اینها نه ابلهند احمقند ونه جاهل.بلکه منافقان نفوذی وبسیار باهوشی هستند که از خوششان احمقانه استفاده میکنند
  • US ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    38 11
    این آقای شورای شهری چه گلی روی مردم تهران زده که از بقیه انتقاد می کند.
    • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      17 10
      اسم چندتا خیابون رو عوض کرده وکلی حقوق هم برای این بازی کودکانه گرفته ! مگه کمه ؟! هوا هم آلوده است به درک ! ربطی به این طنازان عرصه سیاست نداره! نوش جون مردمی که بهشون رای دادند.
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    42 53
    خاک بر سرت ای شکوری راد که شورای نگهبان را برانداز می نامی معلوم می شود شما نه به فقاهت اعتقاد داری نه به مرجعیت نه به امام که شورای نگهبان را نگهبان اصلی قانون اساسی می نامید تف بر این انقلابی بودن که اگر لازم باشد با چکمه روی قران هم می روید که ثابت کنید انقلابی هستید.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    40 18
    مگه تو انتخابات شوراها دخالت شورای نگهبان نیست چه خیری دیدیم که عده میخوان نظارت شورای نگهبان نباشه
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      15 17
      کلی از اعضای شورا در سطح کشور به دلیل فساد مالی یا اخلاقی دستگیر شدن وکلی خبر سرگرم کننده برای ملت تولید کردن !
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    7 7
    آن وقت شما عقلا که می دانید باز هم اغتشاشات توسط دولت راه می افتد شعور ندارید که بفهمید با ایجاد رمز پویا دیگر نظام توان قطع اینترنت و موبایلها را نخواهد داشت؟ و اغتشاشگران آزادانه جولان خواهند داد؟ و اگر قطع موبایل و اینترنت قطع شود چرخش امور مالی کشور فلج خواهد شد؟ خوابید؟ سپاه منتظر است کشور اغتشاش شود؟
  • علیرضا IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    11 62
    گوش بفرمان رهبری بزرگوار انقلاب ایده ا.. تعالی باشید و از این تحلیل های آبکی دست بردارید!
  • محمد حسن FR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    27 14
    آخه این چه مقایسه‌ای است که بین اهل بیت و شورای نگهبان می کنید؟ حرف طرف رو تحلیل کنید و نقدش کنید. شکوری راد صداقت تو حرفش نداره. از طرفی تحلیل کنید که تناقضات حرفش چیه. اما مقایسه با اهل بیت؟ این دیگه از بی سوادی و بی عرضگی رسانه‌ای شماست که همچین آدمی رو نمی‌تونید بزنید و متوسل به ائمه می‌شید
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    22 15
    چند تا کارخوب وماندگارامام راحل یکیش شورای نگهبان بود دیگری سپاه وبسیج مردمی ودیگری تشخیص مصلحت نظام که باعث شده تا الان انقلاب پایدار بمونه به کوری چشم دشمنان
  • مجید IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    25 7
    باز سر کله شکوری راد پیداشد چه جونوری هستند اینها .
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    9 11
    دشمن کلا عددی نیست .افساد طلبان براندازند...!!!
  • حسن IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    5 9
    آقای شکوی راد اسلام مورد نظر شما همان اسلامیست که خانم ها راسگ چران ولخت به خیابان می فرستاد ومسئولینش فاسد واختلاس گر می شوند و توسط بعضی مسئولین آنها ذخیره نظام معرفی می شوند وگور پدر این همه شهید که در راه اسلام جانشان را از دست دادند و حالا شما مدعی اسلام ناب شده آید وفرق شما با معاویه چیست
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    10 11
    شکوری: امثال توباید بدانید ومرورکنید،که چراامال وارزوی امریکا درایران شدید وباکیامحشورید هم ازانقلاب هم ازارمانهازاویه گرفتید .به عاقبت اعمالتان بیندیشید .امام راحل نقشه راه راترسیم نمودند بیندیشیدوببینید با وجدان درون تان که شکستهای امریکارا درایران چه کسانی ترمیم میکنند وامید امریکاوشیاطین عمده جهانی به چه طیفی است.؟؟!!!حق با ماست وخدابا ماست وسختیهای خداباوران هم بسیاروخدا صابراست وصبوران رادوست میدارد،الهی به استعانتت نیازمندیم وشهد شیرین غلبه برباطل راباظهور ولیت کامل فرما.
  • حسين DE ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    7 15
    دبير كل حزب "اتحادملت" مگه خود تو ومجموعه حزبت عددى هستيد؟ اصلا" ميدونى فرق شماها با سلطنت طلبان سر چى هست ؟ چه كسى سهم بيشتر ببره؟ غير از اينه ؟
  • LB ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    18 5
    دو تا تروریست زدن 13 تا مامور رو کشتند تازه بعد ده سال زدینشون؟ عی بابا. بذار یادت بدم، وقتی دو تا تروریست زدنتون، میرید کل مناطق احتمالی حضورشون رو میترکونید. تمام.
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      6 3
      شیرقهوهتو بخور سرد نشه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    10 23
    شکوری راد وافساد طلبان باید در عالم قبر وقیامت وپل صراط که از متن جهنم میگذزد پاسخگو باشند‌.فکر نکردید اگرروی پل صراط رفتید ودرون جهنم افتادید آیا از آن میتوانید خارج شوید یانه ؟؟؟که انقدرحرفهای دشمن پسند وشیطان پسند میزنید ومتوجه نیستید خدا هر لحظه می بیند.الم یعلم یان الله یری.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    6 4
    بارکلا به سای جماران سید حسن آقا!؟الحق گوارا وجودتان منازل مصادره ای شمال شهرو نیاوران وجماران ، لامعصب یه تنه بار همه معاندین را دارد به دوش می کشد ، آیا قوه قضاییه نمی خواهد به اموال ومنازل شمال شهر در تملک اینان ورود کند آیا سایت و تشکیلات سید حسن توپخانه انتخاباتی خود را از هم اکنون روشن کرده چرا همه مسئولین در قبال این رویکرد جناحی وضد نظام افراد معاند لانه کرده در جماران. به مدد حاتم بخشی. امثال اوقاف ساکتند
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    14 13
    حزب اتحاد دیگه چه زهره‌ماریه؟؟!!! هرکی از ننش قهر میکنه حزب درست میکنه؟
    • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      7 9
      یه حزب تروریستی با افکار داعشی است
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    3 10
    امثال شکوری وعلوی تبارها از طیف اصلاح طلبان همان رسوبات منافقین هستند که در بدنه نظام جا مانده اند.
  • CH ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    0 3
    شیر پارسیان
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    5 4
    شورای نگهبان رد صلاحیت ها رو با دلیل اعلام کنه خیلی ها از روزگار محو میشن
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    4 5
    اغتشاش در خون فتنه گران است. به هرحال نام آنها باید از صندوق بیرون بیاید چه مردم به آنها رای داده باشند چه نداده باشند.
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    4 6
    باید فرهنگ تبریک گویی به پیروز انتخابات از سوی صدا وسیما و تمام رسانه های انقلابی ترویج شود. به گونه ای که دیگر جرات شکستن رای مردم را نداشته باشند. متاسفانه ما پس از انتخابات به یاد این مساله می افتیم !!!!!
  • DE ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    3 3
    شکوری‌راد: سلطنت‌طلبان عددی نیستند ما اصلاح طلبچی ها خودمان در براندازی حکومت اسلامی حتی روی منافقین را هم در آینده نه چندان دور سفید خواهیم کرد.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      4 8
      درحال و آینده هم افساد طلبان نمی توانند غلطی بکنند.!!!
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      3 2
      شکوری راد :شما غلط خواهید کرد.
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    2 1
    خدایا جواب افساد طلبان را زودتر ومحکم بده.
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    5 1
    منافق، بهترین تعبیر این جماعته. اخیرا چه غلطهایی هم می کنند! اسلام از درون تهی شده؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! معلومه در حد کتاب دینی راهنمایی هم از اسلام فهم نداری. رأی مردم کاملا محترمه. منتها باید افراد منافق و افرادی که در زندگی خصوصی و غیر علنی شان مواردی هست که مردم نمی دانند را جایی باشه که فیلتر کنه. اینا چون ناخالصی دارن و از فیلتر رد نمیشن دارن اینطوری جلز و ولز می کنند. زحمتی هم که این حضرات اگر انتخاب بشن میکشن اینه که مملکت را دودستی تحویل آمریکا بدن.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    6 1
    سلام اولا به شکوری راد لعنه الله: تو هم عددی نیستی کاکا!! دوم به مشاور شهردار: مفسد اصلی را قایم نکنید: زنگنه ام الفساد دولت وابسته
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      3 1
      مثل اینکه سید حسن حامی دو آتشه روحانی و فتنه گران از هفت دولت آزاد است چرا اجازه می دهید با پول بیت المال امثال سایت جماران و ...ی لانه کرده در عقده گشایی کنن
  • DE ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    5 0
    تاوقتی که فقر و محرومیت در استانهای ایران هست و با سؤ تغذیه ، کمبودهای شدید اقتصادی و فرهنگی و پزشکی و تحصیلی ادامه دارد
  • ناشناس IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    2 3
    شکوری و عبدی وحجاریان وامثال اینها که یک فرقون بیشتر نیستند چه کاره این مملکت هستند؟چرا نظام مخصوصا قوه قضائیه با این چند نفر برخورد نمیکند؟
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    4 7
    سایت جماران چه قدر در حمله به ارکان نظام فعاله
  • شریف زاده IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    1 0
    شکوری‌راد: سلطنت‌طلبان عددی نیستند؛ شورای نگهبان برانداز است! هرجند ما هم در برخی مواقع به عملکرد شورای نگهبان کله مند هستیم مثل تایید اتوبوسی برخی از افراد که اکنون صندلی های مجلس و .... را اشغال کرده اند. اما اینکه شورای نگهبان برانداز است در قاموس گفتمان شما وطن فروشان می کنجد والی ما هنوز امیدی داریم تا شورای نگهبان به وظیفه اصلی خود که همانا جلوگیری از ورود افراد نالایق به مسند های مهم اجرایی کشور جامعه عمل بپوشاند.
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    2 1
    البته هم اصلاح طلبان و هم سلطنت طلبان و هم شورای نگهبان هر سه برانداز هستندفقط یک فرق کوچولو بین اینها وجود دارد اصلاح طلبان و سلطنت طلبان براندازان اسلام و نظام اسلامی هستند ولی شورای نگهبان برانداز کفار و منافقین هستند
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    2 2
    شماها کی ادم میشید
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
      2 1
      ای ول مختصر ومفید
    • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
      1 0
      توهم شماها که بپره میبینید که ما آدم بودیم و شما پینوکیو
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    0 0
    بد نیست شکوری راد در مورد این که شورای نگهبان سخت گیری کند یا مثل گذشته عمل کند از مردم یک نظرسنجی دقیقی بکند. امکان ندارد بعد از آن حرف بزند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس