روزنامه های اصلاح طلب 19 آذر

چرا یک نماینده مجلس، از پخش اعترافات شبکه آموزش دیده و سازمان یافته اوباش نگران و دلواپس است؟!

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** پروانه سلحشوری:مردم ایران لیاقت «صداقت» را ندارند

«پروانه سلحشوری» نماینده عضو فراکسیون امید مجلس که در هفته های گذشته در اظهارنظری تأمل برانگیز مدعی شده بود «مردم عراق و سوریه، ایران را لعن و نفرین می کنند» حالا در یادداشتی در روزنامه آرمان نوشت: «من هیچ‌وقت نخواستم سلحشور باشم، هیچ‌وقت فکر نکردم متمایز هستم؛ حرف‌هایم از دل برمی‌آید و از ندای درون و شاید به همین دلیل است به دل می‌نشیند».

سلحشوری در ادامه گفت: «با عزیزان بسیار ارزشمندی مشورت کرده بودم و تا نیمه‌های شب با بعضی از جوانان عزیزم در ارتباط بودم، از آنها اصرار برای ثبت نام و از من انکار. فردا که شد در پوشه‌ای مدارک لازم را گذاشتم به‌احترام بزرگان و جوانان. اما نه آمدنم به این مجلس را خودم رقم زدم و نه رفتنم را. دست تقدیر در زندگی همه ما نقش پر رنگی دارد و برای من همیشه این احساس وجود دارد که زندگی سراسر خواست خداست و من بی‌نقش بی‌نقشم. می‌دانم برای مردم که به دروغ عادت کرده‌اند، صداقت شاید معنای کمتری بدهد، اما دراین چهار سال مادرانه و صادقانه حضور داشتم. این چهار سال فراز و نشیب‌های بسیاری داشت؛ اشک‌ها و لبخندها، با مردم گریستیم و با شادی‌شان خوشحال شدیم».

پروانه سلحشوری مدعی شده است که حرف هایش از دل برمی آید و به همین دلیل است که بر دل می نشیند. این در حالی است که تنها در یک نمونه، وی چندی پیش در اقدامی قابل تأمل با نشریه ای موسوم به «خط صلح» مصاحبه کرده بود. این نشریه یکی از منابع اصلی پرونده‌سازی «حقوق بشری» علیه ایران است و گردانندگان آن ارتباط نزدیکی با گروهک تروریستی منافقین و سران فرقه ضاله بهاییت دارند.

سلحشوری در مصاحبه با نشریه مذکور، به قوه قضاییه حمله کرده بود.

پروانه سلحشوری همچنین چندی پیش در پستی تأمل برانگیز با تحریک مردم به شورش و اغتشاش نوشته بود:«مگر سوختن یک دکه‌دار در تونس منجر به انقلاب نشد؟ پس چرا ما اینقدر نسبت به هم بی‌تفاوت هستیم؟ چرا وقتی این همه زنان را تحت فشار قرار می‌دهند، ساکت هستیم و کسی حرفی نمی‌زند؟».

سلحشوری و همقطاران او در طیف اصلاح طلب، مسبب اصلی وضع موجود هستند. اما بجای رسیدگی به مطلبات مردم و پاسخگویی به افکارعمومی درباره وضع موجود، ژست طلبکار به خود گرفته و به سیاه نمایی علیه ایران و مردم ایران مشغول هستند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس که جز سیاه نمایی وضع کشور و توجیه کارنامه غیرقابل دفاع دولت و فراکسیون امید مجلس، کار دیگری انجام نداده است، حالا با توهین به مردم مدعی شده است که مردم ایران به دروغ عادت دارند و به همین خاطر لیاقت «صداقت» را ندارند.

برخی نمایندگان لیست‌های تکراری و رانتی(به اذعان فعالین اصلاح طلب)، در حال پیمودن راهی هستند که سال‌ها پیش امثال فاطمه حقیقت جو، رجبعلی مزروعی، نورالدین پیرموذن و علی‌اکبر موسوی‌خوئینی پیمودند و اینک برای گذران زندگی فلاکت بار خود، مشغول پادویی آشکار برای دشمن هستند.

** محمود صادقی: اعترافات تلویزیونی آشوبگران را پخش نکنید

«محمود صادقی» نماینده فراکسیون امید مجلس در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت:« اخیرا شاهد بودیم که رییس‌جمهوری از احتمال پخش اعتراف‌های تلویزیونی بعضی بازداشت‌شدگان اعتراض‌های آبان‌ماه ۹۸ سخن گفت؛ حال آنکه سخنگوی دولت در نشست روز گذشته خود این موضوع را تکذیب و تاکید کرده که رییس‌جمهوری به‌ دنبال این مساله نیست...پخش اعتراف‌های تلویزیونی از آنجا که می‌تواند به هتک حرمت افراد بینجامد با اصول قانون اساسی در تغایر است. حال آنکه قانون اساسی اساسا اعترافی که در شرایط فشار به متهم اخذ شده باشد را فاقد ارزش و اعتبار می‌داند و اجازه نمی‌دهد از متهم تحت فشار و در شرایطی که هتک حرمت اتفاق بیفتد، اعتراف اخذ شود».

صادقی در ادامه نوشت:«در حالی که بعضا از نقش برخی کشورهای بیگانه در ماجرای اعتراض‌های آبان‌ماه ۹۸ صحبت می‌شود، لازم است توجه داشته باشیم که اولا دست‌کم تاکنون، هیچ شاهد و مدرکی که به‌طور مستقیم از نقش‌آفرینی خارجی‌ها در این اعتراض‌ها حکایت داشته باشد، ارایه نشده است».

هر وقت یک جاسوس دستگیر می شود، و یا یک متهم دانه درشت اقتصادی پای میز محاکمه می رود و یا مدیری به دلیل حقوق نجومی و نامشروع بازخواست و توبیخ می شود و یا عده ای آشوبگر که حافظان امنیت را به شهادت رسانده و به اموال عمومی و خصوصی آسیب رسانده اند، دستگیر می شوند، اصلاح طلبان فریاد وامصیبتا سر داده و به دفاع از افراد مذکور می پردازند.

حالا و در شرایطی که نهادهای ذیربط از ابتدا، مردم عادی را از آشوبگران و اوباش تفکیک کرده و در کنار آن مستندات متعددی از نقش کشورهای بیگانه در آشوب های اخیر نیز به دست آمده است، این نماینده اصلاح طلب مجلس اعتراض کرده و مدعی است که اولا نباید اعترافات آشوبگران را پخش کنید و ثانیا کشورهای بیگانه نقشی در آشوب های اخیر نداشته اند.

سوالی که در افکار عمومی شکل می گیرد این است که چرا یک نماینده مجلس، از پخش اعترافات شبکه آموزش دیده و سازمان یافته اوباش نگران و دلواپس است؟!

لازم به ذکر است که محمود صادقی که پس از افزایش قیمت بنزین در اقدامی کاسب کارانه اعلام کرده بود که استعفا می دهد، دوباره داوطلب انتخابات مجلس یازدهم شده است!

** دولت روحانی سردرگم است و از نظر کارشناسان استفاده نمی‌کند

روزنامه ابتکار در گزارشی نوشت: «این‌روزها شاهد کاهش قدرت خرید بسیاری از خانوارها هستیم. مسئله‌ای که به یک چالش و دغدغه‌ی اساسی در جامعه تبدیل شده و هراز‏گاهی مسئولان را به فکر ارائه راه‌حل برای جبران کاهش قدرت خرید مردم می‌اندازد. اما اینکه راه‌حل‌های ارائه‏شده تا چه میزان می‌تواند مُسکن دردهای خانوارها باشد پرسشی است بی‌پاسخ».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«متاسفانه دولت دچار یک سردرگمی شده است و عدم استفاده از نظر کارشناسان خبره و صاحب‌نظران باعث شده است که در برنامه ‏نویسی‌های اقتصادی برخی از افراد به شکل سلیقه‌ای عمل کنند، این سلیقه‌ای عمل کردن باعث شده است که ما از واقعیت جامعه دور بمانیم».

«علی صوفی» وزیر تعاون دولت اصلاحات چندی پیش گفته بود:«یکی از اعتراضاتی که اکنون به دولت وجود دارد این است که هیچ‌کس در جای خود نیست. مثلا وقتی به لحاظ تخصص و تجربه به وزارتخانه‌ها نگاه می‌کنیم شاهدیم که کاملا از نیروهای صاحب تجربه و تخصص خالی شده و هیچ‌کدام در جای خود قرار نگرفته‌اند و این روند ادامه دارد...با این حساب می‌بینیم هر روز با وجود بی‌تدبیری در دولت شاهد ناامیدی بیشتری در جامعه هستیم. درست عکس آن چیزی که به خود نسبت دادند تحت عنوان دولت تدبیر و امید، بی‌تدبیری‌های صورت گرفته امید را قطع می‌کند، چرا که همه تصمیم‌ها مایوس‌کننده و عاری از تدبیر لازم است».

هرچه به انتخابات مجلس و به تبع آن به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نزدیک می شویم، شدت انتقادات اصلاح طلبان از دولت بیشتر می شود. در این میان دو نکته وجود دارد؛ اول اینکه کارنامه دولت در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد و سیاست خارجی به هیچ عنوان قابل دفاع نیست. دوم اینکه اصلاح طلبان شریک کارنامه دولت هستند  و افکارعمومی نمی پذیرد که این طیف ژست منتقد به خود بگیرد. اصلاح طلبان اکنون باید درباره کارنامه دولت روحانی- که اکثریت مطلق آن در اختیار این طیف است- به افکارعمومی پاسخگو باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 73
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    84 10
    دارد. برای ایرانی دارد. برای واداده ها و درزغگو ها ندارد. برای سلحشوری معنی ندارد.
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      62 6
      بنده خدا هنوز هیچی نشده افسردگی گرفته . این حرفارو کاندیداها برا تبلیغات میزنن
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      79 11
      هرچه بی سوادتر اصلاح طلب تر و هرچه اصلاح طلب تر تهوع آورتر! به سخنان پروانه خانم سلحشوری دقت کنید! بهتر از این مصداق برای این مورد؟!؟!؟!؟!
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      18 48
      نمیدونم چرا همه کسایی که تومشرق نظر میدن برعکس افکار 90درصد مردم معمولیه
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      31 5
      کارنامه اصلاح طلبان خالیه. جز حاشیه سازی چیزی ندارن
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      50 5
      وقتی نمایندگان اصلاح طلب مخالف شفافیت آراء شون هستن یعنی صداقت ندارند.
    • حسن US ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      12 3
      خانم سلحشوری افرین که از مادران داغدار اتفاقات اخیر خجالت میکشی ولی یه سوال از مادران داغداری که عمر بچه هاشون توی این شش هفت سال به فنا رفت و هنوز کار و زندگی ندارن و مجبورن در بهترین حالت مسافرکشی کنن چی خجالت میکشی یا نه اگه نه که هیچی اگه اره پس چرا توی این چهار سال صدات درنیومد؟؟؟؟؟؟ حالا خانواده داغدار خانم میترا استاد بماند
    • DE ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      11 9
      نمیدونم چرا همه کسایی که تومشرق نظر میدن برعکس افکار 90درصد مردم معمولیه۲۰:۴۳ // از ماشین پیاده شو برو داخل مردم آمار بگیر ۱۰۰٪ در آمار۹۰٪ درصدیت دورغ گفتی.
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      14 3
      باسلام.کاربر 20:43 .کار به این خبرگزاری ندارم. ولی 90 درصد مردم،با احتساب جمعیت 85 میلیونی،میشود ۷۶,۵۰۰,۰۰۰ ،خوب یعنی شما با این تعداد افراد تک تک صحبت کردید؟! مدتی وقت گذرانده اید،انها با شما درد دل کرده اند و نظرشان را گفته اند؟!
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    86 14
    اگه ایرانی ها صداقت ندارند پس پروانه سلحشور ایرانی ترین ایرانی است گاهی فکر میکنم اصلاح طلبان تکفیری های عربستانی هستند چقدر شبیه اونها حرف میزنن
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      48 5
      اصلاح طلبا مصداق کامل بی صداقتی هستند
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    77 10
    افاضه خانم سلحشوری ارزش جواب دادن نداره
    • ناشناس IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      6 29
      قدر این اصلاح طلب ها رو بدونید که مردم رو میارن پای صندوق رای وگرنه شما اصولگرایان که تعطیل تعطیل هستین و کسی محلتون نمی ذاره اگه صداقت دارین رفراندوم بذارین
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      26 2
      اگه پاسخ ایشان را ندهید فکر میکنند کوچه خالیه عربده میکشن
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      22 3
      ناشناس خودت تنهایی قدر افساد طلبان را بدانی بس .!!!
    • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      3 10
      چرا ارزش نداره چون آگاهانه حرف میزنه چون حرف درست میزنه چون چاپلوس نیست
    • علی US ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
      0 1
      با نظر ناشناس موافقم تنها سود اصلاح طلبان همینه تنها سود
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    24 69
    کاملا درست گفته .دمش گرم خدایی از 100 درصد مردهای ایرانی مرتری.مشرق تو هم صداقت داشته باش.اینقدر ریاکاری و دوز و کلک بازی در نیار بالا سرت خدایی هم هست.همش دنیا به پول نیست والله
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      6 3
      انشالله که مثل فاطمه حقیقت جو اونقدر مرد از اب در نیاد که بره انور آب و حجابش رو باد ببره ! اون مرد !!! هم همینطوری از مجلس شروع کرد.......
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      26 4
      از مردها مردتره؟ همین الان تلویحا به عقاید کثیف عهد حجریت اعتراف کردی، اینکه فقط مردها آدمند!
    • سعید IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      12 25
      پروانه سلحشوری انسان شریفی است که صادقانه واقعیتها را بیان می کند و جناب مشرق نبوز ریاکارانه قصد تخریب وی را دارد.
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      22 5
      درود خدا برمشرق .هرچی گفتی به خودت گفتی.توهین به خود انسان بر میگرده.صادق تراز سایت مشرق ندیدیم.
  • حسین IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    42 4
    :اعترافات تلویزیونی آشوبگران را پخش نکنید پخش اعترافات خواست دولت نیست!!!!! چوب رو برنداشته یاد گربه دزده افتادیم بر داره چی میشه کجایی زم زم جان بداد اینا برسی
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      21 2
      اتفاقا باید اعترافات اغتشاشگران پخش بشه
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      1 1
      چرا ، این زیر نیم کاسه چیست که نباید اعترافات پخش نشود
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    70 8
    اصلاح طلبان زن و مردشان قابل اطمینان نیستند چهره های متفاوتی دارندکه از نفاق آنها سرچشمه گرفته است مثل دختر نعمت زاده این حاج خانم سلحشوری هم معلوم نیست اخر از کجا سر در بیاورد مانمونه این خانم ها را در مجلس هم زیاد داشتیم که اینجا دو آتشه انقلابی بودند کارشان که تمام شد در آن طرف مرز حتی این قدر بی شخصیت بودند که روی سر خودشان را هم کنار گذاشتن و با یک مجری جلف کانال تلوزیونی مصاحبه کردند و بر علیه اسلام گفتند لذا این هارت و پورت های خانم سلحشوری قابل اعتماد نیست.
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    43 4
    شنیدن اعترافات خائنین و شناسایی آنان و حامیانشان حق مردم است صادقی چه کاره مردمه که سانسور را توصیه میکند
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      20 3
      جریان اصلاحات کلا با شفافیت مشکل دارند
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    25 3
    خودش صداقت ندارد به ایران نسبت میدهد صداقت داشت باید میفهمید افراد باسوادتر ازاو بسیاراست نباید صندلی مجلس را اشغال میکرد کواکبیان ها قانون نویس وشیخ کلید مجری باشد اش همین است
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    40 2
    حجت نظری (عضو شورای شهر تهران): شهرداری بايد ١٠٠٠ جوان اصلاح طلب را استخدام كند تا دل جوانان اصلاح طلب نشكند/ اين اقدام، نهايتاً ٣٠٠ ميليارد هزينه شهرداری را بالا می برد!!! ❌در حالی که تعداد زیادی از جوانان کشور بیکار و در برابر خانواده خود شرمنده هستند، اصلاح‌طلبان به دنبال ایجاد اشتغال برای خودشان هستند! درد مردم برای این جماعت یعنی کشک!
  • مجید IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    43 4
    خانم سلحشوری !.بخاطر همین اینقدر به مردم دروغ گفتید.مردم ایران بهتریند شما دروغگو هستید به اعتماد مردم خیانت کردید
  • علی US ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    17 3
    شرکت و رانت هم برای شما و همسرت بی معنی ست
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    37 2
    هورااااااا. خانم سلحشور؟ خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت و در مورد اینکه حرفات به دلم نشسته ازت تشکر کنم.!! اونم چه تشکری! یه سوال هم از آقایون و خانمای اصلاح طلب دارم، شماها که همیشه می گین رئیس جمهور که هیچ کاره ست و اختیاری نداره، مجلس هم که هیچ کاره ست، همه چی هم دست رهبریه!! ( خدا وکیل جواب بدین ) پس چرا موقع انتخابات اینقد خودتون رو جِر میدین تا رای بیارین؟؟ چرا دوس دارین هیچ کاره باشین.؟؟؟؟ یه مَرد، یه موجود با غیرت و بی غرض تو حزب شما پیدا می شه جواب ین سوال رو بده..؟؟؟؟ جواب لطفا :)
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      21 0
      ما رو دراز گوش فرض کردن عزیزم که البته خودشونن
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      34 0
      جریان اصلاحات ،لیبرال ها ، فتنه و منافقین جریان تزویر، نیرنگ‌ و فریب هستند که امروز بصورت غول های سرمایه داری دارند خون مردم را میمکند متاسفانه مردم ایران در مقاطعی از انقلاب فریب خورده اند و به ایشان رای داده اند خطر این جریان های خبیث بسیار بیشتر از تهاجم دشمن خارجی میباشد چون تهاجم دشمن خارجی پیدا وعیان میباشد ولی خباثت این مجموعه پنهان میباشد
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    36 7
    به این زنیکه کی رای داد.وچه جوری پاش به مجلس باز شد.
    • امیر IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      5 1
      مرتیکه
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    12 1
    پروا ندارد.
  • محسن IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    2 1
    بنده خدا راست میگه . اگر اعترافات را پخش کنند طشت همشون رو آب میفته
  • ایرانی IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    16 1
    ما «مردم» ایران بعکس نمایندگان مجلس بویژ طیف اصلاح طلب‌هاش!، عاشق صداقتیم. باید اعترافات اغتشاشگران هم از تلوزیون پخش بشه خلاص
  • مرصاد IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    20 2
    ببین کی پرونده این دو نفر ؛ در بیاد !!
  • سید IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    4 2
    " دیوانه شلم شوری " و " مغضوب کاذبی " !!
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    6 2
    اسرار آمیز تر اینکه در این منطقه که هویج هم بعمل نمیاد دو تا رئیس جمهور پشت سر هم در اومده اند
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    26 3
    این دو نفر حالشون خوب نیست .. دکتر روانشناس رفتین ، خانم شلحشوری و صادقی رو میگم .. مراجعه کنید به دکتر حالتون خوبشه .. اگر ابن اقای صادقی هم تائید بشه .. وا مصیبتا
    • ناشناس IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      2 20
      خودت دست کمی از اونا نداری یه دکتر برو و داروهاتو به موقع بخور
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    25 2
    این خانم نمی خواهد نماینده بشود چرا دیگه دست بر نمی دارد چهار سال حقوق مفت گرفت دیگه برو بسه چون می داند رای نمی آورد این ژست ها را می گیرد
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    9 22
    درود بر خانم سلحشوری من با ایشان موافقم
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      20 2
      متاسفانه کشور عزیز زیبا وتاریخی ایران از همین قماش افراد مزور ضربه خورده است
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      7 1
      چیه؟ پولت را ندادن؟
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      24 2
      به درک که موافق هستی!! مجلس بعدی انشاالله از دست این بی سواد ها و مردم فریب ها راحت می‌شویم
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      21 2
      کشور ایران با داشتن این وکیل الدوله های مجلسی دیگر احتیاج به حمله ی دشمن خارجی ندارد این حضرات بهیچ عنوان اجازه پیشرفت و استقلال ایران نمیدهند
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    7 16
    ما کار به اصلاح طلب و غیره نداریم . کار به حرف حساب داریم . حرف حساب جواب ندارد.
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
      11 3
      آره خوب، فقط حرف حساب مورد نظر شما از دهان اصلاحاتیا خارج میشه!
  • مهدی IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    3 2
    خدایا به محمدوال محمد، یا الله،خودت همه خائنین داخلی به انقلاب وبه مکتب انقلاب وبه مردم ایران چه دولتی چه مجلسی ودر هر پست ومقامی که هستند رسوا ونابود وهلاک کن وشرشان به خودشان وبه اربابان امریکایی وغربیشان برگردان امین یا رب العالمین انشاءَالله به حق محمد وال محمد ،الهم صلی علی محمدوال محمد.
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    23 1
    آقای دادستان میلیونها آدم در این کشور جای پدر این زن یاغی هستند - چطور بخودش اجازه می دهد به کرور کرور ایرانی شریف جسارت کند - مجلس چرا اجازه می دهد این بی مقدار به خانه ملیتی وارد شود که نسبت به همان ملت هتاکی می کند.
  • ملا HK ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    1 1
    بعضی وقتها در درونم می گویم . مردم ما همین حقشان است . چرا که همیشه منتظر هستند تعدادی تلاش کنند و آنها بخورند
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    4 1
    چون منتظر آتش گرفتن همه ایران بود و نشد، غم مرگ گرفت و رفت !؟
  • NL ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    1 9
    باید مردم آشوب گر را تکه تکه کرد، زنده باد روحانی
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      1 0
      معلومه چی میگی ؟!
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    2 8
    درسته این خانم چرت و پرت و مزخرف میگه گاهی اما به نظرم اینجور که تیتر زدید منظورش نبوده. اگر اشتباه نکنم این مضمون در قرآن هست که دشمنی با قومی نباید منجر به عدالت نورزیدن شما شود.
    • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      0 1
      سلحشوری واستناد به قرآن؟؟؟!!!
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    5 15
    تو حرفو گوش کن .ایا دروغ میگه؟چرا سرتونو میکنین تو گل؟
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    16 2
    دروغگوتر از افساد طلبان ندیدیم.!!!
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    26 1
    صادقی از تاثیر این اعترافات بر انتـــــــــخابات می تــــــــــــــــــــرسد.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    13 2
    خدایا جواب افساد طلبان را محکم وزودتر بده.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    6 4
    درود خدا برمشرق تاابد.
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
    16 5
    درود بر اصولگرایان.
  • دیده بان IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    1 1
    سلحشوری انسان رادراین دنیابی نقش بی نقش دانسته واین انحراف عقیدتی وبدعت بسیاربسیارخطرناک وبزرگیست که توجیه همه چی برای اوست!!!
  • DE ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    2 1
    پروانه سلحشوری: «صداقت» برای ایرانیان معنا ندارد//شخصی اسم نوزاد اولش را گذاشت پروانه و دنبال اسم هم ردیف میگشت برای نوزاد دومش که با پروانه هم آهنگ باشد.فکرد اسم دیوانه جانانه افسانه ناجوانمردانه تازیانه....ودهها اسم دیگر قبول نکرد عاقبت اسم نوزاد دوم را گذاشت تسمه پروانه که با پروانه جور دربیاد
  • IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    4 11
    درود به شما بانوی شجاع ایرانی .خانم سلحشوری شیرمادرت حلال ات باد
    • DE ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
      2 6
      ...شیر مادرت حلالت باد....من با باد آخرش موافقم
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    7 1
    فرعون قومش را خوار کرد پس او را اطاعت کردند....این احمق فکر کرده ما قوم فرعونیم که با خوار کردنمون سوارمون بشه ...ما توی دهنت می زنیم احمق ...
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
    0 0
    دولت روحانی برای ما پول دارها گل بود خیلی سود کردیم تو این سالها البته فکر اقتصادی داشتیم العان با پولام نمی دونم چه کارکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس