حسین کمالی

اصلاح‌طلبان در یوم‌الحساب وعده‌های مجلس دهم آلزایمر گرفتند. چه کسانی وعده لغو سربازی و حقوق بیکاری دادند؟

سرویس سیاست مشرق -  «وبلاگ مشرق» خوانشی روزانه در لابه‌لای اخبار و مطالب رسانه‌های کشور است. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم. شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

*** 

آلزایمر سیاسی شخصی که وعده لغو سربازی و مقرری بیکاری را داده بود

اصلاح‌طلبان در یوم‌الحساب وعده‌های مجلس دهم؛ کی بود کی بود من نبودم!

«حسین کمالی»، فعال اصلاح‌طلب و دبیر تشکل چپ «حزب اسلامی کار» طی یادداشتی در شماره شنبه گذشته روزنامه آرمان امروز با بیان اینکه اصولگرایان نمی‌گذارند اصلاح‌طلبان در مبادی قدرت حضور داشته باشند، می‌نویسد:

«البته اگر هم اجازه حضور اصلاح‌طلبان در قدرت داده شود، حضوری حداقلی و کمرنگ از جنس مثل مجلس دهم و فراکسیون امید خواهد بود. همان‌طور که دیدیم نمایندگانی که در این فراکسیون حضور پیدا کردند که از توانایی کافی و لازم برخوردار نبودند.»

او می‌افزاید:

در حقیقت این موقعیتی بود که به اصلاح‌طلبان تحمیل شد. شاید اگر اصلاح‌طلبان اصیل از سنجش و ارزیابی شورای نگهبان به سلامت عبور می‌کردند و دستگاه‌های امنیتی نسبت به آنها نظری نداشتند، امروز لیست متفاوتی نسبت به آنچه دیدیم بیرون می‌آمد و افراد دیگری روی کار آمده و به نمایندگی مجلس می‌رسیدند که توانایی بیشتری برای پاسخ به مطالبات جامعه می‌داشتند تا امروز مورد اعتراض نباشند. در حقیقت ناکارآیی فعالیت‌های اصلاح‌طلبان نه ناشی از تصمیمات و نگاه خود آنها بلکه به‌علت شرایطی است که به آنها تحمیل می‌شود و آنها مجبور می‌شوند آن شرایط را بپذیرند.[1]

*آنچه کمالی گفته در واقع «عذر بدتر از گناه» است.

جریان سیاسی خاص یا همان اصلاح‌طلبان با اینکه بیش از 20 سال در رأس قدرت اجرایی کشور بوده و 3 سال دیگر هم خواهد بود و با اینکه در مجلس ششم بصورت کامل و یکدست حضور داشت و یا در مجلس دهم مارش پیروزی نواخت اما همواره به انکار این تاریخ محرز می‌پردازد تا بتواند ضعف بزرگ خود یعنی «ناکارآمدی» را استتار کند.

ما در اشاره به صحبت‌های کمالی و اینکه او می‌گوید اصلاح‌طلبان فراکسیون امید توانایی لازم را ندارند و اگر چیزی به نام اصلاح‌طلبان اصیل در مجلس حضور می‌داشتند؛ چه‌ها که نمی‌شد! ضمن ارجاع مخاطبان محترم به خاطرات تلخ مجلس ششم؛ بخشی از صحبت‌های اصلاح‌طلبان در ایام پیش و پس از انتخابات مجلس دهم در اسفند سال 94 را مجددا انتشار می‌دهیم و قضاوت را بر عهده مخاطبان محترم وامی‌گذاریم...

1_ علی شکوری‌راد در اشاره به پیروزی فهرستی اصلاح‌طلبان در تهران: ما حس غرور داریم. غرور حاصل از یک کنش سیاسی صحیح که اصلاح‌طلبان از خود بروز دادند. به زبان ساده کنش سیاسی اصلاح‌طلبان کلاس بسیار بالایی داشت. این نوع کنش سیاسی را شاید بتوان در آینده برای فعالان سیاسی تدریس کرد. متأسفانه برخی نمایندگان مجلس نهم عقلانی عمل نمی‌کردند. نقد ما به رفتار غیر قانونی و غیر عقلانی بود!

2_ صادق زیباکلام با اشاره به پیروزی فهرست اصلاح‌طلبان در شهر تهران: تلاش کنیم هم درعرصه داخلی و هم عرصه خارجی تجدید نظرهای مد نظر را به عمل آوریم!

3_ محمد عطریانفر در پیشاانتخابات: مجلس آینده (دهم) متشکل از اقلیت قدرتمند اصلاح‌طلب و اکثریت معقول اصولگرا خواهد بود.

4_ مصطفی درایتی: درست است که افراد نامدار جریان اصلاحات را رد صلاحیت کرده‌اند ولی می‌توان نام‌آوران جدیدی را معرفی کرد و آن‌ها را به چهره‌های آینده بدل کرد. به نظر من با پتانسیلی که در جریان اصلاحات وجود دارد چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر است که بتوانیم چهره‌های جدیدی را در عرصه سیاسی معرفی کنیم. به نظر من آن چیزی را که برای این دوره از انتخابات طراحی کرده بودیم قابل دستیابی است.

5_ محمدصادق خرازی: اگر مردم به صندوق رأی توجه کنند زندگی اقتصادی و سیاسی آنها نیز تحول پیدا می‌کند و باید یک مجلس مقتدر و قدرتمند را تشکیل دهیم.

6_ قدرت‌ا... علیخانی در اشاره به انتخابات مجلس دهم: همانطور که در مساله برجام همه قوا به خصوص رئیس مجلس و رئیس قوه قضائیه و در رأس همه، رهبر معظم انقلاب، به کمک دولت آمدند و برجام حل شد، می‌توان با اجماعی دوباره، مشکلات اقتصادی را هم از سر راه مردم برداشت.

7_ فیض‌ا... عرب‌سرخی: به نظر من شرایط برای حضور قوی اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس مهیا شده و این جریان می‌تواند پیروز انتخابات آینده شود!

***

در میان این اظهارات همچنین باید به وعده و وعیدها و صحبت‌های شخص حسین کمالی هم در ایام انتخابات مجلس دهم اشاره کرد. مجلسی که اصلاح‌طلبان برای آن مارش پیروزی نواختند و کمالی حالا از این می‌گوید که اصلاح‌طلبانش ناتوان هستند!

او در ایام پیشاانتخابات مجلس دهم گفته بود: ما در همه زمینه‌ها برای انتخابات مجلس برنامه داریم. به جامعه می‌گوییم که اگر می‌خواهید به ما رأی بدهید به برنامه‌هایمان رأی دهید. مقرری اشتغال برای همه، اصلاح ساختار اقتصاد، ارتش حرفه‌ای، تامیین اجتماعی عمومی، مقرری بیکاری برای بیکاران، بیمه‌ی عمومی، تحصیلات رایگان در سطح عالی و... برنامه‌هایی هستند که بیان خواهند شد.

کمالی همچنین در جای دیگری نیز با اشاره به برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای مجلس دهم اظهار کرده بود:

«همه مسائل کشور را که نمی‌توان در یک گفتگو توضیح داد. بنابراین ما می‌گوییم مسئله اعتیاد، خودکشی و زندانیان برای ما مهم است و آنها را مورد توجه قرار می‌دهیم. مسئله سربازی برای ما مهم است. جوان‌ها بهترین سال‌های عمرشان تلف می‌کنند و باید مالیات عمر پرداخت کنند. این نیروها را می‌توانیم در بخش‌های دیگر فعال کنیم.»[2]

***

یادداشت عجیب یک فعال اهل سنت: علمای قم اهل مال و مرید هستند!

روزنامه اصلاح‌طلب اعتماد، روز شنبه گذشته یادداشتی را به قلم «جلال جلالی‌زاده» فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان مستعفی مجلس ششم منتشر کرد که موضوع آن در ظاهر امر، تقدیر جلالی‌زاده از «محمدجواد حق‌شناس» بخاطر اهتمام به حقوق اهل سنت است.

جلالی‌زاده که خود سنّی مذهب است اما در ادامه یادداشت کوتاه خود می‌نویسد:

«از این جهت لازم دانستم از این پیر سیاست که دیانت را در عمل نشان داده است تشکر کنم و بگویم: کاش یک بار یکی از علمای ساکن قم جز مرحوم آیت الله منتظری! از روی تقیه هم بوده از حقوق اهل سنت دفاع می‌کرد تا مردم بدانند دین دفاع از اصول انسانی است نه گردآوری مال و مرید. و همین طور علمای عربستان از حقوق اهل تشیع.»[3]

*ما قضاوت درباره اظهارات عجیب جلالی‌زاده را به عهده مخاطبان محترم وا می‌گذاریم...

پر واضح آنکه اهتمام و توجه جدی مراجع عظام شیعه و علمای حوزه علمیه به بحث حقوق شهروندی اهل سنت و دفاع از امنیت و عِرض و آبروی آنها امر مکتومی نیست و از احترام اهل سنت در حکومت جمهوری اسلامی ایران که به دلیل تأکید علمای شیعه ایجاد شده است همین بس که سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس از این می‌گوید که جان ما فدای اهل سنت است.

و البته اهل سنت عزیز نیز شاهد و ناظر هستند که رزمندگان شیعه - در کنار برادران رزمنده اهل سنت - چطور برای دفاع از آنها در مرزهای ایران و حتی در خارج از ایران در مقابل دشمنان وهابی و تکفیری به خاک و خون می‌غلتند تا جان و ناموس اهل سنت در هیچ کجای جهان به تاراج نرود.

گروه‌های جهادی جوانان بسیجی در شهرهای سنّی نشین ایران، تأکیدات و تواصی و فتاوای رهبر انقلاب در زمینه دفاع از حقوق شهروندی و دینی اهل سنت و غیره نیز گواهان دیگری بر همین اهتمام علمای شیعه حوزه علمیه به زیست نیکوی برادران و خواهران اهل سنت است.

علمایی که البته از سوی جلالی‌زاده به گردآوری مال و مرید متهم شده‌اند!

گفتنیست، روزنامه اعتماد پیش از این نیز گفتاری را منتشر کرده و در آن مدعی شد که امام حسین(ع) اسطوره‌ای رنگ باخته است! رفتاری که منجر به عذرخواهی الیاس حضرتی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد نیز شد.[4]

***

محکوم شدن پروانه سلحشوری با شکایت ناجا

«پروانه سلحشوری»، از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس که حاشیه‌های او مثل درخواست سفر به روسیه و غیره هنوز در خاطر افکار عمومی مانده است، به تازگی در بخشی از یک مصاحبه با روزنامه دولتی ایران، به محکوم شدن خود پس از شکایت نیروی انتظامی در یک پروند اشاره کرده است.

«روزنامه ایران» در بخشی از گفت‌وگو از سلحشوری می‌پرسد:

«شما دفاعی از یکی از دخترانی که مورد برخورد گشت ارشاد قرار گرفته‌ بود داشتید و نیروی انتظامی از شما شکایت کرد. آن مسأله به کجا کشیده شد؟» و او پاسخ می‌دهد: من دو سالی که در فراکسیون زنان بودم هر چند شاید دست‌مان برای اقدام عملی بسته بود و نمی‌شد خیلی کار عملی انجام داد اما سعی می‌کردم که حداقل صدای مردم باشم، آن را بشنوم و ابراز کنم. بحث مسکو که می‌خواستم بروم در همین راستا بود. چند وقت پیش دختر خانمی توسط چند مأمور انتظامی کتک خورده بود که این فیلم آن هم پخش شد و این بازتاب بسیار منفی میان مردم داشت و باعث انزجار شدید شده بود. من به عنوان نماینده مردم و یک مسلمان فکر نمی‌کنم خدا هم بپذیرد که کسی را کتک بزنید و بگویید روسری بر سرت بگذار. ضربه‌ای که با این کار زده می‌شود خیلی بیشتر از ضربه خوردن توسط بی حجابی است.

خبرنگار ایران سپس از سلحشوری سؤال می‌کند: الآن سرانجام شکایت چه شده؟

که این نماینده اصلاح‌طلب در پاسخ می‌گوید: «گفته‌اند که مأموران نیروی انتظامی در راستای انجام وظایف خود این کار را کرده‌اند و من به عنوان نماینده مجلس حق اعتراض نداشته‌ام و نباید واکنش نشان می‌دادم.»

سلحشوری همچنین می‌افزاید: استنباطی می‌آوردند که این موضوع مدیریت شده بوده. خب ما چرا باید در دام این کارهای مدیریت شده بیفتیم؟ این اشتباه بود.[5]

*خانم سلحشوری البته توضیح نداده‌اند که یک مأمور میدانی پلیس چطور در هنگام وقوع یک جرم و هنگامی که از سوی مجرم مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد؛ بایستی پی به مدیریت شدن این صحنه ببرد؟!

از طرفی در صحنه مورد اشاره اساساً عمل خلاف قانونی از سوی مأمور ناجا صورت نگرفته بود و او فقط به دفاع از خود در مقابل ضرب و شتم یک دختر هنجارشکن می‌پردازد.

ضمن اینکه مأمور ناجا در این صحنه به لحاظ قانونی اختیارات بیشتری هم داشت که البته از آنها استفاده نکرد.

سلحشوری همچنین به این نکته هم اشاره نکرده است که مأمور پلیس مورد اشاره او، در این صحنه و بر اثر ضرب و شتم فرد مجرم مجروح نیز می‌شود.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین نظرش را درباره «بیشرف» خطاب شدن مأموران انتظامی در این صحنه توسط مجرم و همدستان او نیز نگفته است!

***

1_ http://www.armandaily.ir/fa/print/main/235571

2_ http://fna.ir/K5Z940

3_ http://www.magiran.com/npview.asp?ID=3814751

4_ https://www.farsnews.com/news/13931203001711

5_ http://www.iran-newspaper.com/newspaper/item/485598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 109
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 24
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    اصلاح طلبان ثابت کردند دستشان دست خیانت است و قابل اعتماد نیستند
    • امیر GB ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      دوست دارم خود بچه‌های مشرق رو کتک بزنن ببینم وسط کتک خوردن دهنشونو می‌بندن یا داد میزنن میگن «بیشرف نزن»! تا بعدش محکوم بشن D-:
    • GB ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      122 5
      امیر آقای گل در فیلمی که از این قضیه منتشر شده اول اون خانم مامور پلیس رو کتک میزنه و اهانت میکنه و اگر تو هر کشور دیگه‌ای بود پلیس دهنش رو سرویس میکرد پس بیا سعی کنیم درمورد چیزی که نمیدونیم قضاوت نکنیم
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      67 6
      خیلی بده که صدای اکثریت مردم رو نشنویم . مردم درستکار و پاک و با حیا و حجاب و پاکدامن و با خدا اکثریت هستند و فاحشه ها اقلیت هستند. / نامه تمام
    • خخخخخخ IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      37 21
      ضمن اینکه مأمور ناجا در این صحنه به لحاظ قانونی اختیارات بیشتری هم داشت که البته از آنها استفاده نکرد. خیلی پر رویین آیندگان از شما یاد می کنند خودتون می دونید به چه نوع نمی گم تا شاید چاپ کنی و سانسور نشه
    • نیزار IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      45 1
      از یک کلیپ تقطیع شده توسط مصی نژاد بیجا دفاع نکنید پلیس مسئولیت دارد و مقاومت در برابر پلیس و فحاشی به پلیس مقاومت و فحاشی به یک فرد معمولی نیست . سلحشوری یک مانور پوپولیستی سیاسی ضد قانون داشته و سرآمد گردن انداختن اشتباهات در حزب شان است .
    • دربدر CA ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      56 2
      در مورد اون مامور ناجا کاری به اینکه کی حق بوده و کی ناحق ندارم. اما اینجا در کانادا و مخصوصا در آمریکا شما هیچ وقت دستت به مامور پلیس نمیرسه. چون قبل از اینکه دستت بهش برسه یه گلوله وسط سینه تون میکارند. اصلا هم براشون اهمیت نداره که مقابلشون یک زن هست یا مرد یا بچه یا پیر. اخبار رو نگاه کنید نمونه های زیادی هست. قانونا این اجازه رو بهشون داده.
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 5
      البته نه همه انها
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    بی تدبیری روزنامه اعتماد و الیاس حضرتی در انتشار این سخنان تفرقه انگیز, آشکار است.
    • GB ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      32 2
      شما رد خبرهای این روزنامه ها را بگیری عمدتا القای یاس و ناامیدی میکنند. عمده خبرهایشان خبرهای منفی است عمدتا دنبال جنجال سازی و خبرسازی و دیده شدن هستند. به ندرت دنبال حق می روند
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    دورود برخانم سلحشوری
    • اکبر IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      مرگ برسلحشوری وامثال سلحشوری تازه به دوران رسیده خود شیفته
    • دیدگا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      85 25
      یعنی ساده لوح تر و اسگل تر از این جماعت اصلاح طلب وجود نداره اونم از نوع زن! میگه ماموره تو سر دختره زده گفته روسری سرت کن! تو فیلم هم هست که دختره مثل وحشیا به مامور زن حمله میکنه و فحاشی و مشت و لگد نثارش میکنه! اونوقت اینهمه وحشی گری رو نمیبینه و میگه مامور فلان!
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      23 5
      خخخخخخخخخخ
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      50 5
      برادر من می فهمی چی میگی ؟!!! دورود بر چی این بنده خدا !!!!
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      8 1
      خخخخ
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      36 1
      از آدم ...حمایت نکن
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      4 0
      طرف محكوم شده ولي زندگي اش قبل و بعد محكوم شدن هيچ فرقي نكرده.
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    هر روز یه گند کاری از این چندشای اصلاح طلب نشنویم روزمون شب نمیشه
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    23 19
    تو خوبی
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    95 18
    خیلی بده که صدای اکثریت مردم رو نشنویم . مردم درستکار و پاک و با حیا و حجاب و پاکدامن و با خدا اکثریت هستند و فاحشه ها اقلیت هستند. / نامه تمام
  • علی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    یه مشت نخاله ی ضد دینه وطن فروش منافق توی لباس دین اومدن شدن نماینده و ...
  • ناشناس IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    57 7
    جلالی زاده خودش هم نفهمیده چی میگه خخخخخ
  • سید IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    80 8
    البته از آقای حسین کمالی با توجه به سطح معلومات و دانش او نباید انتظار خاصی داشت! در مورد اظهارات آقای جلال جلالی زاده باید به ایشان یادآوری کرد که رفتار علمای وهابی و حکومت مورد تأیید این فرقه در عربستان، با اهل شیعه آن کشور فی المثل با آیت اللّه نمر را با رفتار علمای شیعه و حکومت با اهل سنت ایران، یکسان می بیند که چنین قضاوت به دور از انصاف می کند!؟ آیا با مولوی عبدالحمید که در بسیاری از ازمنه با شدیدترین الحان جمهوری اسلامی را می نوازد و حتی در جایی خواهان حکومت سکولار به جای جمهوری اسلامی در ایران شده است و با حکومت و علمای وهابی عربستان روابط خاص دارد، همان رفتاری می شود که در عربستان با علمای شیعه آن کشور می شود!؟ و اما در باره خانم سلحشوری فقط باید یادآور شد آیا این کافی نیست که اصلاح طلبان تهوع آورند!؟
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      15 0
      زنده باشی . یا علی (ع)
  • دبیر IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    62 4
    اتحاد دو مذهب بزرگ اسلام ( شیعه وسنی) ورفع هرگونه تفرقه بد خواهانه باید راهبرد همه کشورهای مسلملن باشد،،،اهل سنت، مسیحیان زرتشتیان وکلیمیان وسایرین،،هموطنان ایرانی ما هستند هم درقبال هم مسئولیم
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    13 40
    مثلا ما از مصونیت های قضایی در دوران خدمت نمایندگی آگاه نیستیم. مشرقِ مسخره
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      16 0
      مصونیت در باره انجام وظیفه است نه دفاع از مجرم
  • حمید ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    50 11
    این مردک از برادران اهل سنت نیست.بنام اهل سنت ترویج وهابیت ونفاق را دنبال میکند.هموطنان اهل سنت بسیار شریف هستند.
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    11 32
    آقای جلالی از بی تفاوتی علما انتقاد کرده نه سردار سلیمانی
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      32 9
      نه برادر عزیز او با زبان بی زبانی کل شیعه را زیر سوال برده
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    9 6
    فعلا پلیس پیدا نمی شود
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    3 2
    توصیف جهالت و خشونت
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    11 12
    این مامورهای ناجاتون که هیچ جا نیستند...
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    49 8
    این سلحشوری باید برود آمریکا تا ببیند پلیس آمریکا وقتی با یک مجرم یا فرد مظنون بر میخورد چگونه اجازه تکان خوردن به او نمی دهد تازه تک تیر انداز هم از دور مواظب پلیس هست اینها باعث نا امنی در جامعه میشوند بعد وقتی دیگر کاری از دستشان بر نیامد چادر و روسری را بر میدارند و میشوند اپوزیسیون خارج نشین یا مثل بعضی ها که دیگر حنای آنها رنگی نداشت میشوند استاد اخراجی علوم سیاسی.
    • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      0 0
      نه بابا حالا ما را می‌رساند یا بدهکار میکنی؟
    • DE ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 5
      جناب حمید ، در هیچ کشوری پلیس حق ندارد در نوع پوشش افراد دخالت کند و یا کسی را جلب و به او دست درازی کند . شما اول خویشاوندیت را ثابت کن بعد مدعی ارث و میراث بشو . شما اول ثابت کن اختیارات پلیس را در « هیچ کشوری » بعد از عکس العمل مردم انتقاد کن !
    • ایرانی IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      2 3
      پلیس آمریکا هیچوقت به سوی کسی که روسریش کمی عقب رفته شلیک نمی کنه واصلا این رفتار جرم نیست ، اونا قاتلین و دزدان واختلاسگران رو مورد هدف قرار میدن نه یه دختر بینوا را.
    • شایان GB ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      22 0
      تو انگلیس تا مجرم بخواهد به مامور نزدیک بشه بهش اخطار میده stay back یعنی عقب وایستا و نزدیک نشو پلیس انگلیس اسلحه نداره ولی سریع احساس خطر کنه از اسپری فلفل و شک الکتریکی استفاده میکنه. پلیس با کسی شوخی نداره. این خانم مثل ابو موسی اشعری گول خورده. راست که میگن زن نباید قاضی باشه چون احساسی برخورد میکنه. با 2 تا گریه و زاری مجرم که نمیشه نیروهای امنیت یک کشور رو که برخی از آنها در مرزها حتی شهید میشن و زیر سوال برد.
    • GB ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      2 1
      .مشکل نحوه برخورد پلیس با بی حجابها نیست مسئله این خانم ترویج بی حجاتبی است. در مصاحبه ای که یا یک خبرنگار خارجی در ابتدای نماینگی اش کرد این را واضح نشان داد.
  • کورد ایرانی IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    55 10
    بهتره در مورد اهل سنت حرف نزنید. ما اهل سنت کردستان عاشق امامان علی و حسین هستیم. و با همه مردم ایران برادریم.
  • محمد IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    13 33
    ولی این مامور ناجا عجب دفاعی هم ازخودش کرده .یک سوال اگر درعربستان یک مامورپلیس چنین رفتاری بکند شما تندروها اسمش راچی می گذارید .میگویید پلیس ازخودش دفاع کرده است یاخشونت پلیس عربستان رادربوق وکرنا میکنید .درپایان باتوجه به خط فکری شما انتظار انتشارمتن راندارم
    • حمید IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      24 1
      آقا محمد چرا مغلطه می کنی؟!!!! در سایر کشورها کسی جرات فحاشی و ضرب و شتم مامور قانون را ندارد، اگر هم کوچکترین مقاومتی هم در برابر دستور مامور قانون انجام دهند، مامور قانون حتی حق تیر دارد، در حالی که در اینجا و در فیلم مورد اشاره ، مامور نیروی انتظامی هم مجروح شده است و هم کلی فحش خورده است ( میشه بفرمایید چه اتفاق خاصی برای دختر قانون شکن محبوب شما رخ داده است؟!!! متاسفانه امثال شما همیشه از قانون شکنان و هرج و مرج طلبان دفاع می کنید و مامورین قانون را محکوم می کنید، حتی اگر مامور قانون مجروح شده باشد))، جنابعالی انتظار دارید که مامور نیروی انتظامی در برابر حمله فرد قانون شکن از خودش دفاع نکند که می فرمایید مامور نیروی انتظامی عجب دفاعی هم از خودش کرده؟!!!! مامور نیروی انتظامی اگر می خواست دفاع آنچنانی از دید شما انجام دهد، شروع به تیراندازی می کرد دانشمند جان، در همین امریکا ما شاهدیم وفیلمش هم در فضای مجازی هست که حتی افرادی که دستها را به نشانه تسلیم بالا برده اند ، مورد شلیک مستقیم پلیس قرار گرفته اند ودادگاه هم پلیس مربوطه را تبرئه کرده است، یا دختری که پلیس آمریکا موهای او را در دست گرفته بود و او را روی زمین می کشید وکسی هم معترض پلیس مربوطه نشد، در چنین مواردی شماها ساکتید ، چون این اتفاقها در کشورهای محبوب شما می افتد ، پس ما مجبوریم در بوق و کرنا کنیم تا وجدان خفته شما بیدار شود و دورویی مشمئز کننده شما از بین برود، خشونت نیروهای امنیتی عربستانی در مناطق شرقی عربستان به ویژه قطیف در برابر غیر نظامیان هم اظهرمن الشمس است، البته در عربستان محبوب شما گردن هم می زنند، شاید هم شما عاشق تماشای گردن زدن آنها هستید که ازشون دفاع می کنید و طرفدارشون هستید!!!!!!!!
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    27 1
    هر چه اتحاد و همبستگی شیعه و سنی پررنگتر شود مسلمانان قدرتمندتر شده و قطب اقتصادی دنیا نیز خواهند شد و به آنجایی دوباره میرسند که غربیان از مسلمانان الگو بگیرند. درود بر اتحاد مسلمانان . از تفرقه مسلمانان دشمنانی که خواهان عقب ماندگی ما هستند نهایت استفاده را خواهند برد
  • یزدی زاده IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    35 10
    اصلاح طلبان ،همان مفسدان فی الارض میباشند و قرآن درباره اینان می فرماید:«*وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الأَرْضِ قَالُواْ إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ. أَلا إِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَـکِن لاَّ یَشْعُرُونَ. وَإِذَا قِیلَ لَهُمْ آمِنُواْ کَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُواْ أَنُؤْمِنُ کَمَا آمَنَ السُّفَهَاء أَلا ..» 11 و12 سوره بقره
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      7 11
      ماشاا... به اینهمه خود حق پنداری بعضی از طرفداران اصول گرایی. چقدر توهین به دیگران ؟ چقدر توهین به اصلاح طلبان؟ خوب و بد و جاسوس و مفسد در بزرگان هر دو جناح وجود دارد .
    • سعید IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      20 3
      خطاب به 10:45، تشت رسوایی اصلاح طلبان مدت هاست که از روی پشت بام افتاده ، بی خود ماله کشی نکن، اگر بخواهیم مصداقی صحبت کنیم، وطن فروشی و خیانت وبی شرفی و وقاحت از جانب اصلاح طلبان به خصوص طیف فراری به غرب به مراتب بیشتر بوده است، و گرنه کسی ادعا نکرد که اصولگرایان معصوم هستند، ولی وقتی کسی بخواهد در مورد خیانت و وطن فروشی مثال بزند، از اصلاح طلبان به راحتی میشه مثال زد، چون اصلاح طلبان عامل فتنه های 78 و 88 و بهمن 89 هستند و حتی از اغتشاشات دی 96 هم جانانه دفاع کردند .
    • IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 2
      مشرق کلمه وصولگرایی رو سانسور میکنی که باب نشود؟ اما عزیزم باب شده تو وان ور خبر نداری
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    22 8
    آخه خود این بیشرف های اصلاح طلب ترکی از شرف ندارند
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    14 4
    این پروانه باید بوند قانون قانون است نماینده باید قانونمند تر باشد و گرنه کسی بیاید مثلا دختر خانی هرروز به یک گونه و شکل مزاحم تردد ایشان به مجلس شود و پلیس برخورد کند با مزاحم نماینده ای از مزاحمین دفاع کند آن وقت بگوید من وظیفه دارم این پروانه حد اقلهای مسؤلیت نمایندگی را هم نمی داند این از وظایف احزاب است نماینده نماینده باید مثل نیروی انتظامی حامی قانون باشد برعلیه قانون نباید باشد - حمایت قانون شکنان جرم است.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    23 5
    نماینده باید صدای اعتراض ملت باشد حق مردم که فقط لخت شدن دخترها در خیابان نیست جناب نماینده. مردم حقوق دیگری هم دارند
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    21 6
    این اصلاحطلب بان در جامعه هدفی جز ناهنجا ی ندارند وبدبخت کردن مردم ندارن
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    39 4
    ننگ بر مجلسی که اون رئیسش و این نمایندش باشه
  • حامد AE ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    18 4
    معنی واقعی اصلاح طلب یعنی مخالف جمهوری اسلامی مصادیقش هم سران اونها مثل سازگارا کنجی افشاری شیرزاد اشکوری و...در تلویزیون آمریکا هستند که که مدام بر علیه جمهوری اسلامی تبلیغ میکنند بنابرین راهشون یکیه ضعیف یا قوی آقای کمالی که کمونیست هست اصلا مسلمان نیست که اصلاح طلب ضعیف یا قوی باشد
  • مهدی IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    22 6
    خانم... در زمان مدرسه هم خلآ شخصیتی داشت همیشه سخنانی میگفت هنجار شکنانه و چالشی تا به او توجه شود، همیشه با همکلاسیها و معلمین درگیر میشد ایشان همکلاس خواهر من بود کاش از کاندیداهای مجلس و تازه وارد تست شخصیت هم بگیرند.
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    19 6
    پررویی و وقاحت اصلاح طلبان با این همه دروغ و وطن فروشی و بیکفایتی های آشکار ،از حدگذشته و این طایفه پول پرست و دنیا زده روی عمروعاص و عمربن سعد و...را سفید کرده اند واقعا این ملت تاکی باید تاوان غربزدگی و خودباختگی و بی وطنی اصلاح طلبان را با خون جوانان خود و سفره های هرروز کوچکتر شده شان بپردازد؟؟؟ تا کی؟؟؟...یک مشت شهوتران و سلبریتی های بی خاصیت و بی وطن هم که هرروز به بهانه های مختلف با حمایت از این طیف و یورش به ارزشهای ملی و مذهبی دل مردم را خون میکنند
  • رضا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    12 6
    این قماش افسادطلب همگی ار یه قماش اند
  • کامران IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    9 29
    مشرق .وقتی در تهران ۳۰ نماینده برای مجلس از اصلاح طلبان انتخاب میشوند این یعنی چی؟وقتی در شورای شهر تهران اصلاح طلبان پیروز قاطع میشوند این یعنی چی ؟یعنی مرم اصلاح طلبان را میخواهند میفهمید اصلاح طلبان را ........
    • مهران IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      5 2
      مردم اصلاح طلب میخواستند حالا فهمیدند که دزد دزوغگو و بی عار خوشگذران کیست
  • psdk IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    21 2
    مرگ بر امریکا
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    15 0
    خدا نسل خائنین به کشور رو بکنه،
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    14 3
    خود اصلاح طلبان در همه موارد مشکوک ضددینی جامعه دست دارند.
  • تاب IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    6 7
    حالا هی تو کوره اصولگرا اصلاح طلبی هیزم بریزید. مردم هردو را قبول ندارن و متنفرن
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 1
      برو بابا...
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    9 4
    جانوران اسلاحتلب می خوام بیام سراغتون آماده اید؟
  • رضا IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    13 4
    جناب آقای جلالی زاده ...من خطاب به شما می نویسم.....شما که هم سنی هستید و هم اصلاح طلب..... من به عنوان یک جوان شیعه و ایرانی مسئله شیعه و سنی را برای خود حل کرده ام و آن هم اینکه ما همه از امت پیامبر ص هسیتم و با هم برادریم........ ولی اکثریت شما اهل تسنن زمانی که یک کاندید اصلاح طلب که دشمنی نفاق آنها با نظام ثابت شده است نامزد پستی از این حکوت می شود،، به دنبال آن می کنید و به آن فرد رای می دهید (اکثر افراد ناکارآمد این حکوت با رای شما ها بالا آمده اند اگر نمی دانید سابقه رای گیری استانهای سنی را بررسی کنید) و زمانی که آن فرد با رای شما بالا می آید و شما را نیز مثل بقیه افراد این سرزمین با مطالباتتون تنها می گذارند، زورتون به ان فرد نمی رسه و میدانید که دستپخت خودتان است...... لذا زور و فریاد خود را بر سر افراد مذهبی و جریان دینی انقلاب میزنید............. افرادی مثل شما بیجا می کنند که به جای مطالبه گری از کاندایداهای خودتون از حوزه علمیه طلب کار هستید!؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    14 1
    روزی نیست که شاهد تششیع پیکر شهید امنیت این کشور و مردم نباشیم هدف از این اراجیف بازی در زمین دشمن و تضعیف روحیه جان بر کفان نیروهای نظامی و انتظامی می باشد..
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    10 1
    مشرق اگه شرف داری منتشر کن
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    3 22
    زنده باد اصلاحات
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      18 3
      جز همین شعار توخال حرف درست که ندارید
    • مهران IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      6 2
      یهوئی بگو زنده باد مرده، چون اصلاحات مثل یک مرده میماند
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      18 0
      درود بر اصلاحات امام حسینی و مرگ بر افسادات غربی
  • جاوید IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    17 3
    روسری سرت کن نه = قانون کشور را مراعات کن هرکس قبول ندارد بهتر است کشور را رها کرده وبه جایی برود که روسری وشلوار نداشته باشند ما به این کشور خون داده ایم که حجاب و عفاف و مرد انگی در این کشور باشد لطفا دزدها وبی قانونها ومنافقان این کشوررا رهاکنند وبروند درغیر این صورت درمورد دزدی و اشاعه ی بی عفتی ومذکرهایشان درباره ی دیوثی وبی غیرتی باید درپیشگاه یزدان پاک برما جواب داشته باشند.!!!
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      12 6
      شما بروید عربستان و تونس و افغانستان.... چرا ما برویم
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      26 0
      اتفاقا عربستان که ریخت پایین و قساوت رو با لابالی گری داره ترکیب می کنه و بقیه هم که الزامی به حجاب ندارند بنا بر این این جاها فعلا مناسب شماست بفرمایید
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    13 3
    در حمایت مراجع عظام بالاخص مقام معظم رهبری از اهل سنت همین بس که صدای شیعیان انگلیسی را در آورده است
  • بابک خرمدین دوم IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    8 22
    کسانی که به خانم سلحشوری بد و بیراه میگویند و هر مزخرفی را نشخوار میکنند یا نادان و ابله هستند / یا گمراه و همراه داعش و با تفکرات داعشی . خانم سلحشوری تمام حقیقت جامعه را گفت حالا یک عده متحجر متعلق به دوران پارینه سنگی به مذاقشون حوش نمیاد خوب به درک
    • بهرام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      11 2
      جناب بابک خرم الدین دوم، اتفاقاً تفکر متحجر مال شماست که از بی قانونی دفاع می کنید، در پیشرفته ترین کشورهای دنیا کسی حق اهانت و ضرب و شتم مامور قانون را ندارد، ضرب و شتم و اهانت و بی قانونی که جنابعالی ازش دفاع می کنید،مربوط به دوران پارینه سنگی است و تمکین به قانون مربوط به عصر مدرن است. در کشورهای پیشرفته محبوب شما اگر مامور قانون هم کسی را مورد کتک قرار دهد، به راحتی در دادگاه تبرئه می شود، جنابعالی بهتر است ویژگی های خودتون را به دیگران نسبت ندهید، در ضمن همین که اسم بابک خرم الدین دوم را روی خودت گذاشته ای ، معلوم است که چه کسی مربوط به دوران پارینه سنگی است.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      9 1
      از اسمت معلومه که چطور آدمی هستی ، یک نژاد پرست کثیف
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    15 4
    درود بر فرج الله سلحشور
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      2 0
      موافقم
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 0
      سلام بر مسعود کیمیایی
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    13 2
    پلیس، برای عزت میهن اسلامی باید مقتدرانه در میدان باشد و این مهمل گویی های خواص مغرض را هم که دروغ بزرگ و جرم آشکاری است، قوه قضائیه با قاطعیت رسیدگی کند.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    1 3
    تکنیک "دروغ بزرگ" روش اصلاح طلب ها در ایران در این تکنیک، هرچه دروغ بزرگ‌تر باشد، باورپذیری آن نیز برای عموم مردم بیشتر می‌شود
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    2 1
    به نظرم از شما بیکارتر تو ایران پیدا نمیشه. خیلی بیکارید. مطالب حاشیه و بی ربط انتشار می دید. بیکار و بیکار
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    5 3
    بیان حال اصلاح طلب ها در دوران مختلف: در قران کریم وَاِذَا قِیلَ لَهُمْ لاَ تُفْسِدُواْ فِی الاَرْضِ قَالُواْ اِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ ﴿11﴾ و چون گفته شود بمنافقان تباهی نكنید در زمین (بكفر و نافرمانی و فریب با مؤمنان) گویند ما فقط( اصلاح كننده ‏ایم) اَلا اِنَّهُمْ هُمُ الْمُفْسِدُونَ وَلَکِن لاَّ یَشْعُرُونَ ﴿12﴾ بدانید كه ایشان فساد كننده‏اند (فتنه انگیزند) ولكن نمی‏فهمند (كه تبهكارند) 
  • یاحسین 97 IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    3 3
    آقای جلالی زاده اگر نبود محبت وعطوفت ورافت علمای شیعه که آنهم بلا شک نشات گرفته از آموزه های دین مقدس اسلام ناب محمدی (صل الله علیه وآله وسلم)واهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام است آنوقت می دیدی که جنابعالی نمی توانستی در این کشور براحتی کرسی نمایندگی را اشغال وبرعلیه مقدسات شیعیان سخن پراکنی کنی وکسی هم پیگیرت اعمالت نشود.
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    2 2
    اصلاح طلب و اصولگرا دو لبه قیچی هستند
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      1 0
      قیچی شناس !
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    8 16
    "سلحشوری همچنین به این نکته هم اشاره نکرده است که مأمور پلیس مورد اشاره او، در این صحنه و بر اثر ضرب و شتم فرد مجرم مجروح نیز می‌شود.این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین نظرش را درباره «بیشرف» خطاب شدن مأموران انتظامی در این صحنه توسط مجرم و همدستان او نیز نگفته است" مگر خانم سلحشوری گزارشگر است که اینها را بگوید؟شما نگران برخورد با متهم نباشید, قوه قضاییه در برخورد با اختلاس گران رافت به خرج می دهد و ماشاالله با هنجار شکنان کم نمی گذارد
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      15 3
      احسنت ! پشتیبانی از مجرم می شود انجام وظیفه ! و بازگویی ظلم رفته بر مامور می شود گزارشگری ! و اهمیتی ندارد ! شما خیلی باغیرتید !
  • NL ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    2 2
    اينها چه جانواري عجيبي هستند براي اينكه قدرت را در دست بگيرند به هر اقدام مشورع و نامشروعي دست مي زنند و اگر قدرت را نگرفتند همچنان معترض كه اگر ما بوديم چه مي كرديم وقتي هم قدرت را به دست مي گيرند و از اشتباه مردم در شناخت آنها سوء استفاده مي كنند براي كوتاهي وقصور خود هزار بهانه مي تراشند. اگر عرضه كار نداريد غلط مي كنيد عهده دار مسئوليت مي شويد وفقط بار خودتان را مي بنديد وبعد هم غلط زيادي مي كنيد كه نگذاشتند. كشور را نابود كرديد هنوز هم طلبكاريد.
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    4 1
    برادران اهل سنت واهل تشيع واقعي هيج وقت مقابل هم نيستند كه هميشه با هم بودند ارزشهايشان يكي است انهاي كه بر طبل تفرقه ميكوبند نه شيعه هستند ونه سني بلكه انها دشمن هردو هستند من يك شيعه هستم استان ما اخل تسنن زياد دارد خدا شاهد باشد از ما انقلابي تر وطن دوست تر ودر دينشان مقيد تر هستند عزيزان تركمن استان ما مرزداران غيوري هستند كه در كنار ما كرمانج هاي شيعه هم در جنك هشت ساله وهم در تمام امور همراه وشهيد دادند ما عزيزان اهل تسنن را برادران ديني واقعي خود ميدانيم
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      2 2
      جناب توجه داشته باشید که در میان فرق مختلف تنها یک فرقه ، فرقه حقه و ناحیه است ، ما با استناد به خود منابع اهل تسنن امامت ائمه اثناعشر را دریافته ایم ، روایات فراوانی که در کتب آنهاست و با تعابیری همچون اثناعشر حجه و ... می باشد هیچ یک از فرق اسلامی قادر به معرفی مصادیقش نیست جز شیعه اثناعشری
  • روح الله IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    9 5
    خاک بر سرتان مشرق عقده ای
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
      6 3
      آفرین منم تایید نکرد
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    5 0
    جغد شوم باز آفتابی شد لعنت بر پروانه شورشی
  • علی IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    2 0
    دوستان ! امنیت خیلی مهمتر از این حرفا هست اگه میخواهید بفهمید یه سفر برید بلوچستان که البته الان امن شده
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    5 0
    همه مان ایرانی هستیم ودر یک کشتی نشستهایم،،،یا همه به ساحل می رسیم یا هیچ کس،، قدر امنیت و آرامش را بدانیم کشورهای همجوار را نگاه کنتیم میهن خویش را کنیم آباد،،،با هر عقیده ومذهب
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    0 0
    همین محکومیت کافی نیست؟
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    1 0
    نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین نظرش را درباره «بیشرف» خطاب شدن مأموران انتظامی در این صحنه توسط مجرم و همدستان او نیز نگفته است!
  • احمدی IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    1 1
    اگر کسی می خواهد در مورد آقای جلالی زاده نظر بدهد و یا علت این گونه اظهارات ایشان را بداند حتما و حتما لازم است سری به سنندج بزند و از چند نفر در مورد سوابق آقای جلالی زادن و خانواده ایشان سوال کند. خیلی چیزها روشن خواهد شد.اسلا و دین و اهل تسنن و ....همه فقط حرف است حقیقت .....چیست؟ سوال بفرمایید
  • DE ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    3 0
    از قدیم گفته اند از سه چیز دوری کن . اول سگ هار دوم دیوار شکسته ودر حال ریزش و سوم از زن هنجار شکن.
  • اسد IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    3 0
    به نظرم باید مأمور. مدیریت می کرد. تا در انظار عمومی اتفاقی رخ نمی داد این ضعف مدیریت. که عواقب بدی داشت. ثانیا خانم سلحشوری هم می بایست پس ازتحقیق ودرجلسه ای با سران نیروی. انتظامی نظرش را گوشزد می کرد وراهکار ارائه می داد ببیند این موارد نادر هست پس باید با مدیریت عمل کرد چرا که اینها با برنامه ریزی قبلی درخیابان دست به این اعمال می زنند بدانید هم خانم سلحشوروهم ماموروظایفی دارند وهردودلسوز دوستان فکرطالبانی رها کنید
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    0 0
    چه عجب ناجا يه حركتي كرد
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    1 0
    مگه پروانه خانم بسوی سرای گرمش پرنکشید.شاید بتواند خودرا خنک کند
  • شاکری IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    1 0
    آقای چیز خودش به من گفت که نماز هم می خواند. آیا این کافی نیست؟
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
    0 0
    به مدیریت این وب میگویم این طرز حضور در فضای مجازی فقط بودن از سر نان خوری است وتبعات منفی ان بسیار سنگین تر از عدم حضور است چون خودش مانند تلویزیون بار منفی ایجاد کرده و کاربر را دچار نفرت میکند لطفا روش مهندسی حل جامعه را از روش استاتیکی که یکبار طرح میشود وبا عقل ناقص یا کامل عده ای یکبار حل شده وجواب ها وروش های کلیشه ای منتها با ظاهر نوین برای تمام مسایل داده میشود را تا جامعه سر وته نشده ،کنار بگذارید روش حل مسایل امروز جامعه هدایت اقناعی بسیار ظریف و کناره ای منتها در قالب یک نقاشی بزرگ است یعنی رودرو شدن با هر مسئله ای جز شکست چیزی نیست مثلا به روش پاسخ دادن یا تحلیل این اقا که به مسایل روز جواب میدهد وانهم به روش مستقیم یعنی بنزین روی اتش فقط میخواهد روی کاغذ ونوشتن به مسئله جواب دهد واین احمقانه است به کامنت های گذاشته شده توجه کنید همه یکسویه هماهنگ شده از وجوه یک اتاق فکر کوچک است ،حتی نظرات مخالفین نیز هم در مقابل حقوق کار مجازی میکنند و شاید چند نفری هم از بیرون وارد گود شوندکه هم تعدادشان مشخص است و هم نوع نظرات انها پس روش چیست روش حل درگیر کردن افراد در شرایطی واقعی ومطابق همان شرایطی است که قضییه اتفاق افتاده این یعنی مدیریت نوین که بسیار انرژی بر ولی موثر میباشد اگر وتنها اگر به فکر نسل جوان ویا مدیریت در راستای کار واقعی برای انقلاب و اسلام هستید اولین کار دیدن مسایل از وجوه مختلف است یکی از ان وجوه میزان پذیرش تاثیر ،بیان شرایط واقعی یک امر واقع شده ، بر مبنای درصد پذیرش انعکاس واقعیت است ببینید چند درصد مراجعین اصول گرا ،چند درصد اصلاح طلب ،چند درصد ضد دین ، چند درصد بی تفاوت و..... به ان واقعیت چگونه نگاه میکنند حال با قرار دادن اطلاعات کافی و جامع ومانع از جهتی که مورد پذیرش فطری انسانی است چاشنی های مختلف وظریف از دیگاههای موجود !،،، ارائه دهید یعنی خبر مطابق واقعیت اما چاشنی ها میتوانند ذایقه های مختلف را سیراب کند
    • فقط وطن IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
      6 1
      مشرق چطوری که نظر بنده یا منعکس نمی شه یا طوری نمایش داده میشه که خودم نمی فهمم چی نوشته از بس از سرو تهش می زنید نون به نرخ روز خورید شما خجالت داره که نقش یه خبرگزاری را دارید بازی می کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس