پرچم نمایه ایران و آمریکا

مردم برخی شهرهای میهن اسلامی روزهای جمعه و پنج‌شنبه در لبیک به رهبر معظم انقلاب و حمایت از اقتدار و امنیت کشور با حضور پرشور در راهپیمایی، حرکت ‌آشوبگران و مخلان نظم عمومی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، گزارش‌های ارسالی حاکی است مردم و مسئولان اسلام‌آباد غرب ساعت ۱۱ پیش از ظهر دیروز با حضور گسترده خود در انزجار از ‌آشوبگران از میدان امام خمینی(ره) به طرف مصلای نماز جمعه این شهر دست به راهپیمایی زدند و با مشت‌های گره کرده شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق سر دادند.


راهپیمایان همچنین با شعار «امروز و هر روز ما مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ما ذوالفقار حیدری فداییان رهبریم» بار دیگر با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید:

گزارش کیهان از اوج حقارت آمریکا


راهپیمایان همچنین از حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی و انتظامی در دفع فتنه و آشوب فتنه‌گران قدردانی کرده و با سر دادن شعارهایی از زحمات آنان تشکر کردند.


مردم ماهشهر با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند


شهروندان ماهشهری با حضور پرشور در راهپیمایی و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حرکت‌های هنجارشکنان، آشوبگران و مخلان نظم عمومی در این شهرستان را محکوم کردند. مردم ماهشهر روز جمعه در حرکت ضداستکباری هم‌صدا با سایر ملت ایران ناامنی و حرکات ضدانقلابی برخی از افراد را محکوم کردند.


شهروندان ماهشهری از مسجد شهدا تا مصلای جمعه این شهر با شعارهای مرگ بر استکبار، مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا حرکات اخیر اغتشاشگران در کشور را محکوم و خواستار برخورد دستگاه‌های مسئول با این افراد شدند.


مردم ماهشهر در این راهپیمایی ضمن میثاق با ولایت و حمایت از امنیت کشور خواهان جلوگیری از گرانی و استمرار فعالیت دستگاه‌های نظارتی در بازار نیز شدند.


راهپیمایی مردم خرمشهر علیه آشوبگران


مردم و نمازگزاران ولایتمدار خرمشهری روز جمعه در محکوم کردن اغتشاش‌های اخیر از مقابل مسجد جامع این شهر تا میدان مطهری راهپیمایی کردند و ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، انزجار خود را نسبت به دشمنان ایران اسلامی اعلام کردند. نمازگزاران خرمشهر با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی هرگونه هنجارشکنی به بهانه اصلاح قیمت بنزین را نادرست دانسته و مخالفت خود را با هر گونه اغتشاش و ناامنی ابراز داشتند.


 میثاق با ولایت در باغملک و بهبهان


راهپیمایی وحدت‌آفرین حمایت از اقتدار و امنیت کشور و میثاق با ولایت روز جمعه با حضور گسترده مردم در شهرهای بهبهان و باغملک برگزار شد.


مردم بصیر و مومن باغملک پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه با شرکت در این راهپیمایی  و سر دادن شعارهای حماسی و انقلابی، ضمن محکومیت تحرکات اخیر عوامل آشوبگر و دست‌آموز دشمن از فرمایش‌های روشنگرانه و حکمت‌آمیز مقام معظم رهبری حمایت کردند.


مردم انقلابی بهبهان نیز پس از برگزاری نماز جمعه در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و حمایت از مقام عظمای ولایت و محکومیت حوادث خشونت‌بار و دشمن شادکن چند روز اخیر که به بهانه افزایش قیمت بنزین در برخی مناطق کشور و خوزستان انجام شد راهپیمایی کردند. مردم ولایی خرمشهر نیز پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی خودجوش ضمن حمایت از امنیت و اقتدار کشور و تجدید بیعت با ولایت فقیه، تحرکات ساختارشکن عده‌ای فرصت‌طلب و عامل دشمن در تخریب اموال عمومی و تعرض به اموال خصوصی مردم را به شدت محکوم کردند و خواستار برخورد قانونی و قضایی با برهم‌زنندگان امنیت مردم‌ شدند.


نمایش اقتدار و امنیت در آبادان


مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان روز جمعه با برپایی راهپیمایی ضمن حمایت از اقتدار و امنیت کشور، انزجار خود را از استکبار و دشمنان کشور و اسلام اعلام کردند.


مردم انقلابی و همیشه در صحنه آبادان در این راهپیمایی باشکوه ضمن اعلام حمایت از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و برائت از اقدامات آشوبگران و اغتشاشگران، حماسه‌ای دیگر در این شهر خلق کردند.


راهپیمایان ضمن سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آشوبگر حمایت قاطع خود را از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهیدان اعلام کردند که تا آخرین قطره خون از دستاوردهای نظام اسلامی حراست می‌کنند.


شرکت‌کنندگان همچنین با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی هرگونه هنجارشکنی به بهانه اصلاح قیمت بنزین را نادرست دانسته و مخالفت خود را با هر گونه اغتشاش و ناامنی ابراز داشتند.


راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهرستان آبادان از روبه‌روی مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) تا مصلای جمعه این شهر برگزار شد.


انزجار مردم بروجرد از آشوبگران


راهپیمایی میثاق با ولایت در محکومیت اغتشاشات اخیر دیروز جمعه در بروجرد برگزار شد.


شرکت‌کنندگان در راهپیمایی که متشکل از گروه‌های مختلف مردم و مسئولان بودند با سر دادن شعارهایی بار دیگر با ولایت تجدید میثاق بستند و خشم و انزجار خود را از اقدام‌های اغتشاشگران اعلام کردند. راهپیمایان با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه‌گر اغتشاشات اخیر کشور را محکوم کردند.در این راهپیمایی امام جمعه، فرماندار، نمایندگان شهرستان بروجرد، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.


حضور پرشور مشهدی‌ها در راهپیمایی میثاق با ولایت


زنان و مردان مشهدی با حضور پرشور در راهپیمایی ضداستکباری علیه اقدام‌های ضدانقلاب، ضمن تجدید پیمان با ولایت و رهبری، وقایع و ناامنی‌های اخیر توسط اغتشاشگران و آشوبگران را محکوم کردند.


در این راهپیمایی مسئولان نظامی، انتظامی، امنیتی و اجرایی خراسان رضوی از جمله استاندار، رئیس‌کل دادگستری استان و امام جمعه مشهد نیز همدوش مردم حضور داشتند.


راهپیمایی برائت شهروندان مشهد از اغتشاشات اخیر از میدان شهدا به سوی حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) آغاز شد و خیل راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از نظام و رهبری و سر دادن شعارهای ضد استکباری نظیر «مرگ بر آمریکا، مرگ بر استبداد و مرگ بر فتنه‌گر، تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است، آشوبگر فتنه گر دشمن این ملت است»، انزجار خود را نسبت به وقایع ضدامنیتی در کشور نشان دادند. راهپیمایی شهروندان مشهد تا حرم مطهر رضوی ادامه داشت و با شرکت در نماز جمعه پایان یافت.


مردم در این راهپیمایی ضمن میثاق با ولایت و حمایت از امنیت کشور خواستار جلوگیری از گرانی و استمرار فعالیت محکومیت اغتشاشات اخیر در یاسوج شدند.


راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر روز پنج‌شنبه و همزمان با بسیاری از نقاط ایران اسلامی در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده‌ای در این راهپیمایی داشتند.


مسیر این راهپیمایی از میدان هفتم تیر تا انتهای خیابان طالقانی و سخنران آن نیز آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری بود.


قطعنامه پنج ماده‌ای در پایان این راهپیمایی قرائت شد و شرکت‌کنندگان نیز با سر دادن فریاد «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر و مرگ بر آمریکا» مفاد آن را تأیید کردند.


لبیک مردم گچساران به بیانات رهبری


مردم گچساران، پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۹۸ با شرکت در راهپیمایی لبیک به رهبری، رفتارهای اغتشاشگران و فتنه‌گران را در ناآرامی‌های اخیر در کشور محکوم کردند. راهپیمایی‌کنندگان با پیمودن مسیر پارک شهر تا فلکه امام، انزجار خود را از اقدامات اغتشاشگران و فتنه‌گران اعلام کردند.
اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستانی، نظامی، امنیتی و انتظامی در این راهپیمایی حضور داشتند که با سر دادن شعار از کشور و دولت حمایت کردند.


وی با بیان اینکه در راستای افزایش قیمت بنزین برنامه‌ها باید با دقت و به طور صحیح انجام شود گفت: دولت باید مانع افزایش بی‌رویه کالاها شود.


پاسخ مردم دهدشت به آشوبگران


 اقشار مختلف مردم کهگیلویه دیروز با شرکت در راهپیمایی لبیک به رهبری، رفتارهای اغتشاشگران و فتنه‌گران را در ناآرامی‌های اخیر در کشور محکوم کردند.


مردم قم انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه اغتشاشگران اعلام کردند


مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم روز پنج‌شنبه با برگزاری راهپیمایی باشکوهی، ضمن حمایت از رهنمودهای اخیر رهبر معظم انقلاب، از اقدامات جنایتکارانه اغتشاشگران در حوادث اخیر کشور ابراز انزجار کردند.


در این راهپیمایی باشکوه اقشار مختلف مردم قم‌ در حالی که در پیشاپیش آنان طلاب، ‌روحانیون،‌ علما و اساتید حوزه‌ علمیه، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، استاندار، فرماندار و فرمانده انتظامی حضور داشتند، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، از اقتدار و امنیت ملی کشور حمایت کردند.


مردم همیشه در صحنه شهر کریمه اهل‌بیت(ع) حرکت خود را از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز کردند و با شعارهای «لبیک یا خامنه‌ای»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود کافر»، «مرگ بر منافق» و «اطاعت از ولایت، حرف پیر و جوان است» بر ادامه راه شهدا و حفظ آرمان‌های انقلاب و پیروی از ولایت‌ فقیه تاکید کردند. راهپیمایان همچنین با شعار «آتش به خانه خدا می‌زنید با دست خویش گور خود می‌کَنید»،  تخریب برخی مساجد و حسینیه‌ها، سوزاندن قرآن و توهین به مقدسات در وقایع چند روز گذشته را محکوم کردند.

سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، پایان‌بخش برنامه‌های راهپیمایی مردم قم در لبیک به رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت ملی بود.


مردم شیراز اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند


هزاران نفر از مردم شیراز، پنج‌شنبه ۳۰ آبان ۹۸ با شرکت در راهپیمایی لبیک به رهبری، رفتارهای اغتشاشگران در ناآرامی‌های اخیر این شهر را محکوم کردند.


راهپیمایی‌کنندگان با پیمودن مسیر چهارراه ۱۵ خرداد تا چهارراه پیروزی، انزجار خود را از اقدامات اغتشاشگران اعلام کردند. اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی، نظامی، امنیتی و انتظامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این راهپیمایی حضور داشتند که با سر دادن شعار از کشور و دولت حمایت کردند. جمعی از راهپیمایان با پوشیدن کفن اعلام کردند برای برقراری امنیت و وحدت در کشور و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضر هستند جان خود را فدا کنند.


راهپیمایی‌کنندگان در قطعنامه پایانی این راهپیمایی تاکید کردند از هر کوششی برای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی دریغ نخواهند کرد.


راهپیمایان در بخش دیگری از این قطعنامه از قوه قضائیه و دادگستری استان فارس خواستند تا با مراقبت از حقوق شهروندی و کرامت مردم در برابر هرگونه تعرض به اموال عمومی و خصوصی در مورد ‌اشرار، نفوذی‌ها و ضدانقلاب که با اقدام خرابکارانه در مسیر دشمن قدم بر می‌دارند و امنیت مردم و جامعه را هدف گرفته‌اند با قاطعیت برخورد قانونی کنند و گزارش اقدامات را به سمع و نظر مردم برسانند. نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با محکوم کردن اقدام اخیر اغتشاشگران در حاشیه این راهپیمایی به خبرنگاران گفت: دشمنان باید بدانند که مردم ایران هیچگاه دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهدا برنخواهند داشت.


انزجار مردم دامغان از آشوبگران


مردم ولایت‌مدار و انقلابی دامغان پس از اقامه نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی خودجوش با عنوان حمایت از اقتدار و امنیت کشور، اقدام چند روز اخیر اغتشاشگران در سراسر کشور را محکوم کردند.


مردم دامغان در این راهپیمایی با پیمودن مسیر مصلی امام خمینی(ره) تا میدان امام خمینی(ره)، انزجار خود را از اقدام‌های اغتشاشگران اعلام کردند. راهپیمایان ضمن محکوم کردن اقدام‌های اغتشاشگران در خسارت ‌زدن به اماکن عمومی و خصوصی، به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق و بر ادامه مبارزه با اغتشاشگران و اخلالگران اقتصادی در کشور تاکید کردند.


جمعی از راهپیمایان با پوشیدن کفن اعلام کردند برای برقراری امنیت و وحدت در کشور و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضر هستند جان خود را فدا کنند.


مردم شاهرود صف خود را از آشوبگران جدا کردند


 مردم انقلابی شاهرود با برگزاری راهپیمایی گسترده، صف خود را از گروه کوچک اغتشاشگر جدا کرده و حمایت خود را از رهبری و تصمیمات اخیر سران قوا اعلام کردند.


شاهرودی‌ها پنج‌شنبه در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانات رهبری از ساعت گل تا چهارراه شهربانی در خیابان ۲۲ بهمن این شهر راهپیمایی کردند.


تکیه بر نیروهای جوان برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی، ابراز تنفر از مزدوران استکبار، کنترل ‌گرانی، اصلاح اقتصادی و برخی مطالبات دیگر مضمون شعارهای راهپیمایان شاهرود بود.


قرائت بیانیه، پایان‌بخش راهپیمایی مردم شاهرود بود که با شعار الله اکبر و  مرگ بر آمریکا آن را تایید کردند.


راهپیمایی مردم هرمزگان در محکومیت حرکت اغتشاشگران


راهپیمایی خودجوش قشرهای مختلف مردمی هرمزگان روز پنج‌شنبه در حمایت از سخنان مقام معظم رهبری، حفظ امنیت و اقتدار کشور، محکومیت حرکت اخیر اغتشاشگران و فتنه‌گران در بندرعباس برگزار شد.


در این راهپیمایی که از ساعت ۱۰ صبح از میدان انقلاب (روبروی هتل هرمز) تا سه راه گمرک بندرعباس برگزار شد، مردم هرمزگان با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر فتنه‌گر»، حرکت اخیر اغتشاشگران را محکوم کردند. این راهپیمایی با قرائت قطعنامه‌ای علیه حرکت اخیر اغتشاشگران و فتنه‌گران پایان یافت.


اجتماع مردم اصفهان در اعتراض به اغتشاشگران


اصفهان- خبرنگار کیهان: مردم اصفهان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنج‌شنبه در میدان انقلاب اصفهان تجمع کردند تا اعتراض خود را به اغتشاشگران و ‌اشرار و دخالت بیگانگان در امور داخلی کشورمان نشان دهند.


اعلام ناگهانی تغییر قیمت بنزین توسط دولت موجب شد تا مردم در برخی شهرهای کشور از جمله اصفهان اقدام  به تجمعات اعتراض‌آمیز آرام داشته باشند اما متاسفانه در روزهای گذشته آشوبگران و عوامل ضد انقلاب با همراهی عوامل و دشمنان خارجی فرصت‌طلب، اعتراضات آرام مردمی را به اغتشاش کشاندند و خسارات فراوانی به شهر وارد کردند. مردم اصفهان که از همان ابتدا متوجه سوءاستفاده دشمنان و عوامل ضدانقلاب از این امر بودند، از همان روزهای اول با ماندن در خانه‌های خود صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند. دانش‌آموزان، دانشجویان، کارمندان، مسئولان شهری و استانی، علما و فرهیختگان و مردم عادی در میان تجمع‌کنندگان حضور دارند و لحظه به لحظه بر سیل جمعیت افزوده می‌شود.مردم از پیر و جوان، زن و مرد دست در دست کودکان خردسال خود آمده‌اند تا بار دیگر فرصت جولان ضدانقلاب و دخالت بیجای آنها در ایران اسلامی را از آنها بگیرند و به دنیا بفهمانند مسائل داخلی این کشور فقط به ملت ایران مربوط است و هیچ‌کس به ویژه کشورهایی که پای عهد و معاهده خود هرگز نمانده‌اند و بیگانگان و ضدانقلابی که هیچ‌گاه منافع این مردم برای آنها سر سوزنی ارزش نداشته‌اند حق دخالت در این امور را نخواهند داشت. مردم اصفهان با امضای طوماری اعتراضی که توسط دانشجویان در میدان انقلاب نصب شده است این پیام را برای دنیا دارند که به گرانی‌ها معترض هستند اما هرگز با بیگانگان واشرار در رسیدن به خواسته‌های بحق خود همراه نمی‌شوند.


راهپیمایی خودجوش مردم شهرکرد  اعلام انزجار از تخریب‌کنندگان بیت‌المال بود


شهرکرد- خبرنگار کیهان: مردم شهرهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری با حضور در راهپیمایی انزجار از فتنه‌گران را اعلام کردند.


تجمع و راهپیمایی خودجوش مردم این استان بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و اعلام انزجار و خشم از تخریب‌کنندگان، غارتگران بیت‌المال و فتنه‌گران حوادث اخیر بود.


افرادی فرصت‌طلب با منحرف کردن مطالبات بحق مردم، به تخریب اموال و بیت‌المال دست زدند که مردم از آنها فاصله گرفتند تا قانون با متخلفان برخورد کند.


اغتشاشگران و آشوبگرانی که به طور یقین از استکبار و کشورهای غربی خط می‌گیرند و این رفتار آنها برای مردم قابل تحمل نیست.  تاریخ بداند این تجمعات و راهپیمایی‌ها مشتی محکم بر دهان فرصت‌طلبان و سلطنت‌طلبان داخلی و خارجی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    1 1
    حکم داعشی اعدام است ! چه در سوریه و چه ایران
    • بابک IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
      4 0
      حکم هر فرمان دهنده تخریب اموال مردم و غارت کننده ثروت و سامان مملکت، اعدام یا زندان با اعمال شاقه است، دوست گرامی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس