کد خبر 1002598
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲
لیونل مسی

لیونل مسی کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا گفت: مخالف جدایی رونالدو از رئال بودم. تا وقتی او در رئال بود، هم ال‌کلاسیکوها طعم دیگری داشت و هم رقابت بارسا و رئال در سطحی متفاوت قرار داشت.

به گزارش مشرق، لیونل مسی در مصاحبه با برنامه رادیویی ۹۵.۱ صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ مسی به پیشنهاد رونالدو: دلیلی ندارد از بهترین باشگاه دنیا بروم

وی در مورد دعوت شدنش به مراسم خداحافظی ریکلمه گفت: با ریکلمه زیاد حرف می‌زنم. او من را به مراسم خداحافظیش دعوت کرد و اگر در آرژانتین باشم از رفتن به مراسم خوشحال خواهم شد. ریکلمه به دلیل تمام چیزایی که برای فوتبال و بوکا ارائه داد، شایسته مراسم خداحافظی باشکوه است.

اسطوره باشگاه بارسلونا تصریح کرد: ما هنوز از روساریو هستیم حتی اگر از آرژانتین دور باشیم. وقتی فرصت کوتاهی پیدا کنیم به آنجا سفر می‌کنیم. آمدن به بارسلونا و این باشگاه بزرگ باعث شد من به عنوان یک انسان رشد کنم. ارزش‌هایی که وقتی کوچک بودم در لاماسیا به من یاد دادند باعث شد در مسیر درست قدم بردارم. درباره تمام چیزهایی که با آنتو مشورت می‌کنم. با پدر و مادرم هم مشورت می‌کنم.

مسی در خصوص پیشنهاد سیرک آفتاب گفت: خیلی از این مسئله لذت بردم. پیشنهادی فوق‌العاده بود.

وی افزود: من و انتو کاملا می‌دانیم برای بچه‌هایمان چه چیزی می‌خواهیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در خانواده‌ای خوب بزرگ شوند. اما در کلاس من، پدری‌ هستم که همراه تیاگو به جشن کریسمس می‌رود. بچه‌ه‌هایک سفر به آرژانتین را دوست دارند، ولی، چون اینجا زندگی می‌کنند دوستان زیادی در بارسلون دارند و نمی‌خواهم رابطه‌آنها قطع شود مثل چیزی که برام در کودکی پیش آمد.

برترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا گفت: بارسلونا را خوب می‌شناسم. خیابان‌ها و کلیسای مقدس و .. اکنون هم می‌خواهم با بچه‌هایم بیرون بروم و از بیرون رفتن با بچه‌ها لذت می‌برم.

کاپیتان آبی و اناری‌پوشان در خصوص بازی برگشت ریورپلاته و بوکاجونیورز در نیمه‌نهایی لیبرتادورس اظهار داشت: دیداری خاص است. همه در اسپانیا این دیدار را مشاهده می‌کنند به خصوص که در نیمه‌نهایی لیبرتادورس برگزار می‌شود. قبلا، چون دیر وقت برگزار می‌شد، نمی‌توانستم آن را ببینم و به همین دلیل روز بعدش تکرار این بازی را می‌دیدم.

وی در مورد تمدید قرارداد با بارسلونا اظهار داشت: می‌خواهم تا پایان دوران حرفه‌ای خودم در بارسلونا باشم، ولی بدون قرارداد مادام‌العمر. درست است که بارسا به من پیشنهاد مادام‌العمر داده است، ولی من گفتم یک قرارداد سملبیک نمی‌خواهم و دوست دارم تا زمانی که بتوانم در خدمت بارسا باشم و برای رسیدن به اهداف مشترک‌مان تلاش کنم. می‌توانم همه عمر در بارسا بمانم، ولی نه فقط به واسطه یک قرارداد.

مسی در مورد رابطه‌اش با نیمار توضیح داد: با او در تماس هستیم، چون هنوز گروه واتس‌آپمان پابرجا است، ولی الان دیگر مشکل بتوان تصور کرد او به بارسا برگردد. شیوه جدایی او به گونه‌ای بود که برخی اعضای باشگاه و هواداران، تمایلی برای بازگشت او ندارند. شرایط برای بازگشت نیمار مشکل شده است.

برترین گلزن تاریخ لالیگا در مورد جدایی رونالدو از رئال مادرید بیان کرد: قبلا هم گفته بودم مخالف جدایی رونالدو از رئال بودم. تا وقتی او در رئال بود، هم ال‌کلاسیکوها طعم دیگری داشت و هم رقابت بارسا و رئال در سطحی متفاوت قرار داشت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس