کد خبر 951761
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
مسی

رییس باشگاه بارسلونا گفت: قرارداد مسی با بارسلونا مادام‌العمر است و نگران وضعیت قراردادش نیستیم.

به گزارش مشرق، خوسپ‌ماریا بارتومئو، مدیرعامل باشگاه بارسلونا پس از سه ماه‌ونیم به قول خود عمل کرد و به درخواست «اسپورت کاتالونیا» پاسخ مثبت داد. این روزها هواداران بارسلونا از وی راضی هستند و معدود انتقادهایی هم که از سوی برخی سیاسی‌نویس‌های رسانه‌های کاتالونیا به سمتش شلیک می‌شود، چندان جدی نیست. بارتومئو به سوالات خبرنگار «اسپورت کاتالونیا» پاسخ داد و در مهم‌ترین بخش از سخنان خود بالاخره شایعه قدیمی قرارداد مادام‌العمر مسی را تایید کرد و گفت: «خیلی وقت است که قرارداد مادام‌العمر مسی تمدید شده اما از من خواسته بود این موضوع مسکوت بماند و اکنون او هم مشکلی با رسانه‌ای شدن این موضوع ندارد.»
بیشتر بخوانید:

«اسپورت کاتالونیا» در آغاز این مصاحبه به سراغ خبری رفته که این روزها ذهن هواداران بارسلونا را درگیر خود کرده است. از وی می‌پرسد: «بالاخره گریزمان به بارسلونا می‌آید یا نه؟» بارتومئو با اشاره به وضعیت خوب بارسا و رضایت والورده از بازیکنانی که از تیم دوم به تیم اصلی آمده‌اند، می‌گوید: «دست‌کم ۲۰ بازیکن جوان داریم که از لاماسیا به تیم دوم و سپس به تیم اصلی بزرگسالان تزریق شده‌اند و والورده واقعاً از تک‌تک این بازیکنان جوان رضایت دارد. او حتی به کنایه به من گفته که ۲۰ ستاره ارزان‌قیمت اما ذاتاً بارسلونایی به تیم تحویل داده شده و این برای من بسیار خبر خوبی است. با کمترین هزینه توانسته‌ایم بهترین‌ها را داشته باشیم. من نگران خریدهای کوچک و بزرگ فصل تابستان نیستم و گریزمان واقعاً اکنون گزینه روی میز بارسلونا نیست. به خاطر او جلسه برگزار نمی‌کنیم اما این مورد را به‌طور مطلق پاک نکرده‌ام. مهم این است که خود بازیکن هم مقصدش را مشخص کند، وقتی یک روز از رئال مادرید حرف می‌زند و روز دیگر از یوونتوس، من هم کمی دلسرد می‌شوم.»

خبرنگار «اسپورت کاتالونیا» با اشاره به وضعیت مسی می‌پرسد: «ابرستاره تیم، خیلی خوب استراحت کرده، مشکل مصدومیت او هم دیگر جدی نیست، شاید بتوان گفت که در بهترین شرایط هستیم، این‌طور نیست؟» بارتومئو با اشاره به مصاحبه اخیر مسی درباره احتمال خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال می‌گوید: «مسی بازیکن بزرگ بارسلوناست و ما را تنها نخواهد گذاشت، او اگر از بارسلونا برود از دنیای فوتبال خواهد رفت. قرارداد مسی با بارسلونا مادام‌العمر است و نگران وضعیت قراردادش نیستیم.»

منینگوس با تعجب در این باره می‌پرسد: «اما مادام‌العمر بودن قرارداد مسی هنوز تایید نشده و خود او نیز در این خصوص سکوت کرده است!»

مدیرعامل مردمی بارسلونا می‌گوید: «قرارداد او خیلی وقت است که به بهترین شکل ممکن تمدید شده است، او از لحاظ مالی دیگر هیچ مشکلی ندارد و هیچ ابهامی بین او و باشگاه در کار نیست، مسی خواسته بود این موضوع مسکوت بماند که اکنون دیگر مبهم بودن و تاریک بودن شرایط آن قرارداد خوب، جایز نیست.»

بارتومئو در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت مالی باشگاه می‌گوید: «بسیار خرسندم که بگویم، در بهترین شرایط مالی هستیم. عظیم‌ترین حامیان مالی به سمت باشگاه بارسلونا حرکت کرده‌اند و من به‌عنوان مدیرعامل خوشحالم که هنگام گزارش به هیات‌مدیره و هیات امنا سرم را بالا بگیرم و مدام به آنها خبرهای خوب بدهم. اکنون ثروت بارسلونا از رئال مادرید بیشتر است، نه به خاطر میزان یورو یا زمین خریداری شده یا برج و مرکز خرید، بلکه به خاطر بیش از پنج میلیون هوادار رسمی که کارت هواداری خود را زودتر از موعد با قیمتی مناسب تمدید کرده‌اند، به خاطر تلویزیونی که خودش مستقل شده و چنان درآمدزایی دارد که پرسنل آن دیگر از باشگاه بارسلونا حقوق نمی‌گیرند. به خاطر دو آکادمی بزرگ مدیریت ورزشی و روانشناسی و حقوق در فوتبال و به خاطر ده‌ها چیز دیگر که به من و همکارانم انرژی و انگیزه می‌دهد.»

بارتومئو در بخش مهمی از سخنان خود نسبت به تساوی اخیر رئال مادرید مقابل لگانس واکنش نشان داد و گفت: «البته قهرمانی ما در لالیگا مشخص شده و ترسی از رقبای رده دوم و سوم نداریم، در هر حال همیشه از ضعف رقبای خود ناراحت می‌شوم. لالیگا زمانی هیجان دارد که تیم‌های خوبش همه در اوج باشند، به نظر من زیدان در این شرایط اشتباه کرد که برگشت و باید صبر می‌کرد تا وعده‌های پرس به سرانجام برسد. او اکنون تیمی بی‌انگیزه در اختیار دارد.»

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس