کد خبر 940373
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
مسی

بارسلونا بدون شک به امید پیروزی به ال‌کلاسیکوی امروز وارد می‌شود ولی کاتالان‌ها می‌دانند که بازی با رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا همیشه طلسم ابرستاره طلایی‌شان لیونل مسی بوده است.

به گزارش مشرق، بارسلونا امروز با امیدهای فراوان به پایتخت اسپانیا سفر می‌کند تا در بازی برگشت خود در جام حذفی اسپانیا به مصاف رئال مادرید برود. امید اصلی بارسا بدون شک به ابرستاره آرژانتینی‌اش لیونل مسی خواهد بود که این روزها برای تیم کاتالان عالی بازی می‌کند ولی تنها چیزی که بارسا را نگران کرده آمار عجیب مسی در بازی‌های مقابل رئال، در جام حذفی اسپانیا است.

این نگرانی به یک آمار عجیب برمی‌گردد. آماری که باعث شده بعضی هواداران بارسلونا معتقد باشند بازی با رئال مادرید در کوپا دل‌ری به طلسم لئو مسی تبدیل شده است. چرا که مسی در هفت بازی اخیر دو تیم در جام حذفی، موفق به گلزنی به رئال نشده است. درحالیکه در دیدارهای دیگر بارسا در جام حذفی، آمار گلزنی خیلی خوبی داشته.

بیشتر بخوانید:

پیش بازی رئال مادرید و بارسلونا +عکس

البته رئال مادرید تا کنون ۱۸ گل از مسی دریافت کرده ولی این گل‌ها همه یا در لالیگا به ثمر رسیده و یا در لیگ قهرمانان اروپا. اینکه رئال مادرید تا کنون در کوپا دل‌ری از مسی گلی دریافت نکرده، هواداران بارسا را نگران ال‌کلاسیکوی امروز می‌کند.

خرافاتی‌های بارسلونا سخت اعتقاد دارند که مسی برای بازی‌های جام حذفی در مقابل رئال طلسم شده است. حالا باید دید ابرستاره آرژانتینی در هشتمین تقابل خود با رئال در جام حذفی، امروز در ورزشگاه برنابئو می‌تواند این طلسم ادعایی را باطل کند؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس