کد خبر 1000492
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰
حاکم دبی

رسانه‌ای عربی گزارش داد زن حاکم دبی که به دنبال طلاق از شوهرش است، پیشنهاد مالی وسوسه‌کننده محمد بن‌راشد در ازای انتقال حضانت دو فرزندشان را رد کرده است.

به گزارش مشرق، «هیا بنت الحسین»، زن حاکم دبی و خواهر ناتنی «عبدالله دوم»، پادشاه اردن، پبشنهاد شوهرش برای بازگرداندن دو فرزندشان به امارات را رد کرد.

روزنامه «القدس العربی» چاپ لندن جمعه (۱۹ مهر) مدعی شد که شاهزاده هیا اخیرا پیشنهاد مالی «محمد بن راشد آل مکتوم» را که گفته می‌شود «یک چک سفید» بوده، در مقابل بازگردادن فرزندان خود به دبی رد کرده است.

بیشتر بخوانید:

حمایت پادشاه اردن از خواهرش در برابر حاکم دبی

سفر پادشاه اردن به امارات بعد از فرار خواهرش از دبی

احتمال ثبت یک رکورد در پرداخت پول برای طلاق

بر اساس ادعای این روزنامه، حاکم دبی از همسرش خواسته اجازه دهد دو فرزند آن‌ها به نام‌های (جلیله و زاید) به امارات برگردند و او متعهد شده است علاوه بر اعطای مبالغ زیاد به هیا بنت الحسین، این تضمین را به وی دهد که بعد از طلاق رسمی هر وقت خواست با دختر و پسرشان دیدار کند.

زن حاکم دبی نیز در واکنش به این «پیشنهاد وسوسه‌ کننده» گفته است حضانت دو فرزندشان متعلق به او است و حاضر نیست به «حق مادری» چوب حراج بزند.

رسانه‌های غیر رسمی اوایل مرداد ماه، از فرار همسر حاکم دبی به آلمان به همراه دو فرزندش خبر دادند. این منابع گفته بودند که هیا (۴۵ ساله) بعد از فرار از امارات، به آلمان پناهنده شده و خواهان اقامت در لندن است.

طی این مدت، زن حاکم دبی از دادگاه لندن درخواست طلاق داده و اولین جلسه دادگاه طلاق او از شوهرش نیز ماه گذشته برگزار شد.


محمد بن راشد و هیا بنت الحسین


محمد بن راشد و هیا بنت الحسین


محمد بن راشد و هیا بنت الحسین

بعد از رسانه‌ای شدن این مسئله و جدیت هیا در جدایی از حاکم دبی، اردن به منظور حمایت بیشتر از خواهر پادشاه این کشور در قضیه طلاق آن دو، اعلام کرد که «هیا بنت الحسین» از دیپلمات سفارت اردن در لندن است.

هیا دختر ملک حسین در سال ۲۰۰۴ با محمد بن راشد ازدواج کرد وششمین زن حاکم دبی شد. حاصل این ازدواج دو فرزند است؛ یک دختر به نام جلیله (۱۲ ساله) و یک پسر به نام زاید (هفت ساله).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    17 0
    البته نه اون زن ارزش داره ونه اون بچه ,همتون آشغالید ,ولی تا تو باشی که مثل اروپاییا غلط اضافی نکنی!
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    10 0
    با کلاه و کروات به یهودی ها بیشتر شبیه میشه
  • آشوری IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
    9 0
    برده ها شاه شدن !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس