کد خبر 651709
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

منصور خان پورحیدری عمری با عزت داشت و رفتنش همه را غمگین کرد اما شاید زود رفت تا برخی جماعت متظاهر بیش از این فرصت خودنمایی نداشته باشند و عزیزانش بیش از این رنجیده خاطر نشوند.

به گزارش مشرق، منصور خان! ممنون که رفتی تا دیگر جماعت اهل خودنمایی بیش از این فرصت گرفتن عکس یادگاری با پیکر نیمه جانت را نداشته باشند.

منصور خان! ممنون که رفتی تا آن قهرمان سیاسی شده، دیگر فرصت نکند تا با پیکر نیمه جانت عکس یادگاری بگیرد، هرچند آنقدر بزرگ هستی که عکس یادگاری با پیکرت هم در آینده به درد رای جمع کردن آن جماعت خواهد خورد.

منصور خان! ممنون که رفتی تا دیگر آن فوتبالیستی که برای عیادت از بیماران، با خود عکاس به بیمارستان می‌برد بیش از این برای صفحه اجتماعی‌اش و گرفتن لایک‌های بیشتر تلاش نکند.

منصور خان! ممنون که رفتی تا عده‌ای از دوستان ما لبخند زنان در کنار پیکر نیمه جانت بیش از این عکس یادگاری نگیرند؛ جماعتی که نمی‌دانند همیشه نباید خندید، همیشه نباید ژست گرفت و همیشه نباید نمایش داد.

منصور خان! ممنون که رفتی تا دیگر خانواده‌ات که یک چشم‌شان اشک است و یک چشم‌شان خون، بیش از این عذاب نکشند که به جای فکر کردن به سلامتی‌ات، باید پاسخ جماعتی را بدهند که برای انتشار عکس با پیکر نیمه جانت به دنبال اجازه گرفتن از عزیزانت هستند.

منصور خان! ممنون که رفتی تا برخی مسئولان برای نشان دادن توجه به پیشکسوتان از همدیگر سبقت نگیرند، مسئولانی که اگر واقعا به فکر ارج نهادن به پیشکسوتان هستند، می‌توانند دست بسیاری از آنها را بگیرند که همین حالا در شرایط نامناسبی زندگی می‌کنند، کنج خانه افتاده‌اند و فراموش شده‌اند.

منصور خان! ممنون که رفتی تا عده‌ای که سال تا سال حالت را نمی‌پرسیدند، دیگر برای آمدن به بیمارستان و نشان دادن خودشان قدم رنجه نکنند.

منصور خان! ممنون که رفتی تا دیگر خانواده‌ات دغدغه منتشر شدن تصاویری که حال نامساعدت را نشان می‌دهد، نداشته باشند.

منصور خان! ممنون که رفتی تا همسر و خانواده‌ی رنج کشیده‌ات دیگر از دیدن این جماعت متظاهر زجر بیشتری نکشند، هرچند برخی دوستانت بودند که برای دلداری به خانواده‌ات نه برای عکس یادگاری به دیدنت می‌آمدند تا مرهمی کوچک باشند بر زخم بزرگ جگر گوشه‌هایت.

براستی ما مردمان چرا این طور شده‌ایم؟

چرا فرهنگ‌مان را فراموش کرده‌ایم؟

چرا فرصت طلبی و خودنمایی به ما امان نمی‌دهد؟ حتی فرصت سوء استفاده از ایستادن در کنار پیکر نیمه جان یک پیشکسوت.

براستی ما را چه شده است؟
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پسر23ساله ایران ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    باسلام و احترام فایقه ضمن تشکر از مشرق همیشه بیدار، اگرچه این نوع نگاه بسیار رئالیستی و دور از انصاف است اما من با بندهایی از آن موافقم. درست است که ما مردم ایران کمی در مدت حال، گذشته مان را از حیث فرهنگی به فراموشی سپرده ایم اما باور کنید کمی دور از انصاف است که بخواهیم درباب مردم خوبمان اینگونه قضاوت کنیم. به نظر من نویسنده محترم و عزیز این متن نباید قضاوت میکرد..بهتر بود به جای علامت تعجب هر پاراگراف ،مطلب را با علامت سوال به پایان میرساند که خواننده خود قضاوت کند. باورکنید ما مردمان فرشته ای داریم در مقایسه با بسیاری از دیگر عوام الناس جهان. ماحصل اینکه متاسفانه غم از دست دادن پیشکسوت بزرگ فوتبالمان منصورخان عزیز،امری طاقت فرسا و بسیار جانگداز است.. اما ملت خوبی داریم؛حماسه همدردیشان با قوم داغدیده انکارناشدنیست.. خدارحمت کند منصورخان را و به خانواده اش صبرعطا کند. بیایید پیشکسوتان زنده و حاضر را هم پیش از مرگشان دریابیم...بخدا مردم خوبی داریم اما باید کسی باشد که شروع کننده یک کار باشد. شما مسئولین محترم پیش قدم شوید ببینید مردم شریفمان در حمایت تجلیل از بزرگان و اساطیرشان چه ها که نمیکنند. زنده باد ایرانی - درود بر شرف رهبرم-پاینده ایران-جانم فدای ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس