کد خبر 651734
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

سرمربی ملوان انزلی گفت: پورحیدری همیشه تنها کسی بود که با آنکه در دربی‌ها تیم مقابل ما بود اما همه بازیکنان، مربیان و هواداران ما به او احترام خاصی می گذاشتند.

به گزارش مشرق، محمد مایلی کهن درباره درگذشت منصور پورحیدری اظهار داشت: ابتدا وظیفه خودم می دانم به خانواده ایشان به ویژه خانم دکتر شجاعی و فرزندان شان و خانواده بزرگ فوتبال تسلیت بگویم. منصورخان دوست داشتنی بود و همه به ایشان احترام می گذاشتند. یاد ایشان همیشه می ماند و از اذهان پاک نمی شود و برای خانواده ایشان از خداوند صبر می خواهم. ایشان ماه ها در بستر بیماری بود. وقتی این خبر را شنیدم واقعا ناراحت شدم و هنوز ناراحتم.

وی افزود: جامعه فوتبالی یکی از افراد لایق خودش را از دست داد. این شتری است که در خانه هرکسی می خوابد. دیر و زود دارد.

سرمربی ملوان درباره خاطره اش از اولین باری که پورحیدری را دید، گفت: دورترین خاطره من از منصورخان فینال جام باشگاه های آسیا در تهران است. که تاج سابق هاپوئل اسرائیل را شکست داد. آن موقع من بچه بودم اما در امجدیه این بازی را دیدم. منصورخان را آنجا دیدم. با اینکه تاج بازی داشت اما ما آن تیم را تیم کشورمان در بازی های ملی می دانستیم و اصلا بحث رنگ ها نبود.

مایلی کهن با ذکر خاطره دیگری از منصور پورحیدری گفت: همیشه تنها کسی بود که با آنکه در دربی ها تیم مقابل ما بود اما همه بازیکنان ما و مربیان ما و هواداران ما به او احترام خاصی می گذاشتند. شخصیت سنگین و متمایزی داشت. همیشه در عین رقابت که با تیم پرسپولیس داشت حاشیه نداشت و وقتی هم که سرمربی تیم ملی بود در بازی های بانکوک که تیم ملی به عمان باخت هجمه زیادی علیه آقای پورحیدری شد که بنده به حق از ایشان دفاع کردم و وظیفه خودم دانستم که دفاع کنم. جزو معدود کسانی بودم که در آن مقطع از آقای پورحیدری دفاع کردم.
منبع: کاپ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید علوی ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
    0 0
    دقیقا یادم میاد که آقای مایلی کهن خیلی محکم از شادروان منصورخان دفاع کرد و نهایتا هم منصورخان ایران رو قهرمان همپن دوره از المپیک آسیایی کرد... من استقلالی و البته منصورخانی شدید بودم و از همونوقت طرفدار حاجی مایلی شدم چون دیدم انسان حق گو و صادقی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس