فرزند اسطوره باشگاه استقلال اعلام کرد که به هیچ عنوان خانواده وی راضی به برگزاری مراسم تشییع پدرش در ورزشگاه آزادی نیستند.

به گزارش مشرق، علی پورحیدری فرزند اسطوره باشگاه استقلال در خصوص برگزاری مراسم خاکسپاری پدرش در ورزشگاه آزادی گفت: باور کنید در این شرایطی که داریم وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم. ابتدا به ما گفتند مراسم خاکسپاری در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار می‌شود و ما روی این موضوع برنامه‌ریزی کردیم اما امروز شنیدم مراسم قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

وی افزود:‌خانواده ما مخالف برگزاری مراسم در ورزشگاه آزادی هستند و از نظر من آنجا چندان برای برگزاری مراسم یادبود و خاکسپاری مناسب نیست.

وی تاکید کرد: چیزی که ما دوست داریم این است که مراسم در ورزشگاه امجدیه برگزار شود و اگر هم این اتفاق رخ نداد پیکر پدر مرحومم را از مقابل منزل تشییع خواهیم کرد.

وی افزود: من به قوانین و مقررات احترام می‌گذارم اما اگر مجوز برای برگزاری مراسم در ورزشگاه شیرودی صادر نشود از مقابل منزل پیکر پدرمم را تشییع خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهرا شما اصلا دوست ندارید مراسم در آزادی برگزار شود، گفت: به هیچ عنوان دوست ندارم مراسم پدرم در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

پورحیدری در پاسخ به این سؤال که آیا این مسئله دلیل خاصی دارد، گفت: از نظر ما ورزشگاه آزادی برای برگزاری چنین مراسمی خیلی خوب نیست و ما زیاد دوست نداریم مراسم پدرمان در این ورزشگاه برگزار شود.

فرزند مرحوم پورحیدری در پاسخ به این سؤال که مراسم مرحوم حجازی و مرحوم هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی بدون مشکل برگزار شده و چرا خانواده پورحیدری مخالف این موضوع هستند، گفت: به ما طبق هماهنگی‌های صورت گرفته ورزشگاه شیرودی را معرفی کردند ولی ظاهرا باز هم قرار است جلسه‌ای برگزار شود و نظر قطعی درباره برگزاری مراسم به ما اطلاع داده شود ولی شما مطمئن باشید اگر به نظر ما باشد مراسم در ورزشگاه آزادی نخواهد بود. مگر آنکه ما مجبور شویم این کار را انجام دهیم که باز هم تاکید می‌کنم مراسم یا در امجدیه و یا در مقابل منزل پدرم خواهد بود.

وی در پایان در خصوص اینکه چه صحبتی با مردم دارد،‌گفت: یکی از بدترین اتفاقات زندگی‌مان روز گذشته رخ داد و تحمل آن برایمان سخت است. مردم آنقدر به ما لطف داشتند و از همین جا دست تک تک طرفداران استقلال و پرسپولیس را می‌بوسم و از همه مردمی که با ما همدردی کردند، تشکر می‌کنم و می‌دانم که پدرم رفت اما مطمئن هستم روح او شاد خواهد بود چون مردم خیلی به ما لطف دارند و این خودش نشاندهنده شادی روح پدرم است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس