مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: به خاطر اینکه فردا هوای تهران بارانی است برگزاری مراسم تشییع منصور پورحیدری به ورزشگاه آزادی منتقل شد.

به گزارش مشرق، سید رضا افتخاری در پایان جلسه امروز باشگاه استقلال گفت: قبل از هر چیزی جا دارد درگذشت منصور پورحیدری را به هواداران ،‌خانواده پورحیدری و جامعه فوتبال تسلیت بگویم و امیدوارم خدا به همه صبر دهد. امروز جلسه‌ای تشکیل دادیم تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع و ختم مرحوم پورحیدری به عمل ‌آید. با توجه به اینکه هوای تهران فردا بارانی است و ترافیک سنگینی در مرکز شهر وجود دارد مراسم تشییع را از ورزشگاه شیرودی به ورزشگاه آزادی منتقل کردیم.

وی افزود: هواداران محترمی که فردا در مراسم تشییع شرکت می کنند خواهش می‌کنم از آوردن ماشین‌های شخصی خود تا جایی که می‌توانند بپرهیزند تا از ایجاد ترافیک زیاد جلوگیری شود. همچنین قرار است ختم مرحوم پورحیدری در مسجد جامع شهرک غرب از ساعت ۴ تا ۵ و نیم روز سه شنبه برگزار شود که امیدوارم همین اقدام را در مراسم ختم انجام دهند.

افتخاری در ادامه یادآور شد: مراسم تشییع از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و سپس پیکر مرحوم پورحیدری به بهشت زهرا منتقل شده تا کارهای تدفین انجام شود. با همه دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و امکانات مختلف در اختیارمان قرار گرفته است. همچنین مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در تماسی که با من داشت تاکید کرد هر چه در توان داریم برای برگزاری خوب و آبرومند این مراسم به کار بگیریم. پورحیدری به گردن فوتبال و ورزش ایران حق دارد او فردی با اخلاق بود که باید به عنوان الگو مدنظر قرار بگیرد. پورحیدری فقط متعلق به استقلال نبود بلکه او فردی قابل احترام برای همه جامعه ورزش بود. باید قدر پیشکسوتانمان را بدانیم و تلاش کنیم مراسمی به نحو احسن و در خور شان این پیشکسوت عزیز برگزار کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تعطیلی لیگ فرصت برای حضور در این مراسم وجود دارد. از مربیان و بازیکنان سایر تیم‌ها هم برای شرکت در این مراسم دعوت می‌کنم. رنگ مراسم فردا ملی است. امیدوارم ورزشکاران از اخلاق و رفتار پورحیدری درس بگیرند و بدانند این مراسم‌ها برای همه هست اما اینکه چرا این قدر درگذشت پورحیدری جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد فقط به خاطر رفتاری است که او در دوران حیاتش داشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی در مورد اینکه برخی از پیشکسوتان و دوستان پورحیدری خودشان قصد داشتند برای او مراسم یادبود برگزار کنند اما قرار شده باشگاه این اقدامات را انجام دهد خاطرنشان کرد: پورحیدری فردی محبوب بود که به باشگاه استقلال متعلق است ما مانع فعالیت هواداران و دوستان وی نیستیم. همه آنها صاحب اختیار هستند ولی برای هماهنگی بیشتر کارها به باشگاه سپرده شده است. از همه هواداران و دوستان وی دعوت می‌کنیم اگر قصد انجام مراسمی دارند با باشگاه هماهنگ شوند و همه امور تحت نظر باشگاه پیگیری شود.

وی افزود: وزیر ورزش از من خواسته تا امور را مدیریت کنم و هزینه برگزاری مراسم ‌ها برعهده باشگاه است. به همین خاطر امروز تمامی دستگاه‌ها را از شورای تامین گرفته تا نیروی انتظامی و نهادهای نظارتی به باشگاه دعوت کردیم و هماهنگی لازم را برای اجرای مراسم به بهترین شکل به وجود آوردیم. از تمامی دوستان و هوادارانی که مدنظر شما هستند دعوت می‌کنیم تا اگر می‌خواهند اقدامی انجام دهند این کار در چارچوب فعالیت‌های باشگاه باشد و به هیچ وجه مانع کسی نمی‌شویم می‌خواهیم همه مراسم‌ها یک کاسه و یکدل برگزار شود.

افتخاری در پایان در مورد اینکه با فوت پورحیدری یکی از اعضای هیات مدیره استقلال کم شده است و چه کسی جایگزین وی خواهد شد گفت: در این مورد وزیر ورزش رئیس مجمع باشگاه باید تصمیم گیری کند و جایگزین را مشخص کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس