کد خبر 1580713
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱

فرماندار ایلام و رئیس مرکز حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، چوار، سیروان، ملکشاهی ، مهران و هلیلان نتیجه نهایی انتخابات دورازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این حوزه انتخابیه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «عبدالصاحب نادری» اظهار کرد: در انتخابات حوزه انتخابیه ایلام «فریدون همتی» و «سارا فلاحی» با کسب ۶۹.۶۳۵ رای ماخوذه به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه ایلام در مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی گفت: فریدون همتی با کسب ۳۴ هزار و ۹۱۴ رای و ۲۲.۲۱ درصد کل آرا بیشترین رای مردم در حوزه انتخابیه شمال استان را به خود اختصاص داد و «سارا فلاحی» نماینده کنونی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی برگزیده شد و ۳۴ هزار و ۷۲۱ رای معادل ۲۲.۰۸ درصد کل آرا را کسب کرد.

فریدون همتی و سارا فلاحی به عنوان نمایندگان مردم حوزه انتخابیه ایلام در شمال استان شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، مهران، ملکشاهی، چوار و ایوان هستند.

«فریدون همتی» نماینده مردم ایلام در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی را در کارنامه خود دارد و «سارا فلاحی» نماینده مردم ایلام در مجلس یازدهم است.

برچسب‌ها