اصلاح‌طلبان: تاج‌زاده به دلیل تعارضات و تناقضات دیدگاهی و راهبردی جریان اصلاحات را به بیراهه ای برای تجهیز در مسیر انقلاب و نه اصلاح قرار می دهد.

سرویس سیاست مشرق- برخی از چهره‌های موثرجریان اصلاحات با انتقاد از برجسته‌سازی مواضع و تاکیدات مصطفی تاج‌زاده در خصوص تحریم انتخابات تاکید دارند وی به دلیل تعارضات و تناقضات دیدگاهی و راهبردی جریان اصلاحات را به بیراهه ای برای تجهیز در مسیر انقلاب و نه اصلاح قرار می دهد.

این بخش از چهره‌های جریان اصلاحات با بیان اینکه تاج زاده تکلیف خود را مشخص نمی سازد که بهرحال از طرفداران «اصلاح طلبان ساختاری» است و یا جزئی «گذاریون» و نزدیک به دیدگاه‌های میرحسین موسوی، تصریح می کنند، تاج‌زاده که از زندان فرمان تحریم انتخابات را می دهد در بیانیه‌های خود از اصلاحات ساختاری سخن به میان آورده و به واقع عدم شرکت در انتخابات را گامی در جهت اصلاحات ساختاری می داند اما چگونه؟

این چهره های جریان اصلاحات با بیان اینکه تحریم انتخابات عملا تلاش برای مشروعیت زدایی از حاکمیت معنا یافته و ترجمه می شود تصریح می‌کنند که بی شک مشروعیت زدایی از یک نظام مستقر، به معنای برداشتن گام‌های برای برپایی یک دور از اغتشاشات جدید است.

این بخش از اصلاح‌طلبان معتقدند که اگر تاج‌زاده به سمت هرج و مرج گام برداشته باید تکلیف خود را با جبهه اصلاحات روشن کند، پیش از این حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفته بود که شیوه افرادی در جریان اصلاحات همچون میرحسین موسوی و تاج زاده باعثمعطل نگاه داشتن نیروها شده است، خب سوال این است که آیا می‌توانید قانون را تغییر دهید؟ خب اگر می‌توانستید تا حال تغییر داده بودید! پس نمی‌توانید، حال چون نمی‌توانید این را نیز نمی‌پذیرید که کشور با این قانون اساسی جلو برود، درحالی که باید روزبه‌روز کشور ضعیف‌تر شود؟

برچسب‌ها