سخنگوی ستاد انتخابات کشور: بستر تبلیغات نامزدهای انتخابات در پیام‌رسان‌های داخلی ایجاد شد

سخنگوی ستاد انتخابات کشور تأکید کرد: پنج پیام‌رسان گپ، سروش، بله و ایتا و آی گپ موظف شدند در هر حوزه انتخابیه یک بستر مجازی برای تبلیغات نامزدها شکل بدهند.

به گزارش مشرق، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور امروز (سه‌شنبه ۱۹ دی ماه) در نشست بررسی فرآیند حقوقی و اجرای قانون جدید انتخابات که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، گفت: ما ۳۴ هزار صندق در کل کشور داریم که بستر انتخابات الکترونیکی نیز در کل کشور فراهم شده و امکان آن نیز وجود دارد، منتظر تایید شورای نگهبان هستیم اگر این اتفاق بیفتد رأی دادن و شمارش آرا با دستگاه صورت می‌گیرد؛ قانون هم این اجازه را داده است.

وی افزود: در این دوره وزارت ارتباطات در تأمین زیرساخت‌های لازم در حال کمک و یاری است و پنج پیام‌رسان گپ، سروش، بله و ایتا و آی گپ موظف شدند در هر حوزه انتخابیه یک بستر مجازی برای تبلیغات نامزدها شکل بدهند، این هم شکل گرفته و قرار شده در زمان خودش نامزدها در آنجا تبلیغات داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: وزارت کشور موظف شده یک سامانه ای طراحی کند که همه صفحات مجازی رسمی نامزدها در آنجا نمایان باشد و این هم اتفاق خواهد افتاد و کارهای آن در حال نهایی شدن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس