کد خبر 1052480
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت از بازداشت خانمی خبر داد که با جعل عنوان پزشک، در مطب خود اقدام به ویزیت بیماران کرده و حتی برخی جراحی‌های زیبایی انجام داده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر بازداشت یک پزشک قلابی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: روز گذشته مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی از فعالیت غیرقانونی زن جوانی به عنوان پزشک در حوالی خیابان ملاصدرا مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت ادامه داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانم جوان خود را پزشک و جراح زیبایی به مراجعه‌کنندگان به مطب معرفی کرده، با جعل سربرگ معاونت درمان یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی بیماران را ویزیت کرده و حتی برای برخی از بیماران جراحی‌های زیبایی انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی تصریح کرد: در نهایت تیمی از مأموران معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت به نشانی مطب متهم برای تحقیقات تکمیلی اعزام شده و با حضور در محل مشاهده کردند تعدادی بیمار برای درمان در مطب این پزشک قلابی حضور دارند.

وی با بیان اینکه سریعاً با هماهنگی قضائی این پزشک قلابی دستگیر و برای ادامه تحقیقات تکمیلی به این معاونت انتقال یافت، خاطرنشان کرد: با دستور قضائی مطب این دکتر قلابی پلمب و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

به گفته مرادی، تاکنون سه شاکی در این پرونده شناسایی شده‌اند.

منبع: تسنیم