نقشه حماه و حمص.jpg

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در محور شرقی رشته کوه های الشومریه هم موفق شدند روستاهای « ام صاج و خربه سبعه» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند.

 به گزارش مشرق، عملیات علیه عناصر تروریستی داعش در شمال استان حمص همچنان با قدرت ادامه دارد و نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت با پیشروی در محورهای مختلف موفق شدند، حلقه محاصره تروریست ها را تنگ تر کنند.

در جدیدترین تحولات میدانی، نیروهای سوری و مقاومت با انجام حملات گسترده در محور جنوبی منطقه « جب الجراح» بخش دیگری از مناطق آلوده را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کردند.

در جریان این عملیات که با پشتیبانی جنگنده های روس صورت گرفت، نیروهای متحد توانستند شهرک های « ام صهریج، الحرش، علام الشرقی، حربه جب جبل، خربه حیوانیه و زعروتیه» را به طور کامل پاکسازی کنند و ۵۰ تن از تروریست های داعش را از پای درآورند.

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در محور شرقی رشته کوه های الشومریه هم موفق شدند روستاهای « ام صاج و خربه سبعه» را از اشغال عناصر تروریستی خارج کنند تا مجموع مساحت پاکسازی شده در ۲۴ ساعت گذشته در این محور به ۱۰۰ کیلومتر مربع افزایش یابد.

با پاکسازی های صورت گرفته، امنیت فرودگاه تی ۴، میادین نفتی و پایگاه المهجوره در شمال استان حمص به طور کامل تامین شد. از شرق استان حماه هم خبر می رسد نیروهای سوری و مقاومت عملیات پاکسازی شهرک های « درویشیه، اصوان، ابولیه، رسم الطویل، رجم قاسم و رجم ضیعه» و  خطوط مسیر انتقال نفت و گاز « نزار ۷، نزار ۸ و نزار ۹» را در حومه جنوبی و غربی شهرک راهبردی عقیربات در دستور کار قرار داده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس