حمص

نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستند با پاکسازی مناطق شرقی علاوه بر تامین امنیت مناطق شمالی فرودگاه تی ۴ و میادین گازی و نفتی شمالی، مسیر ارتباطی شهرک «عقیربات» با فرودگاه تی ۴ و شهر تدمر قطع کنند.

به گزارش مشرق؛ نیروهای سوری و مقاومت از صبح امروز عملیات جدیدی را در حومه شرقی شهرک جب الجراح در حومه شمال غربی فرودگاه تی ۴ در شرق استان حمص آغاز کردند و در همان گام نخست توانستند با حملاتی غافلگیرانه خطوط دفاعی تروریست های داعش را بشکنند و  روستاهای «التدمریة، جباب حمد، رجم القصر،رجم درغام،الرجم العالی،الرجم المدراجی» و ارتفاع های «الاعلام و الترکس» را به طور کامل پاکسازی کنند.

نیروهای جبهه مقاومت درصدد هستند با پاکسازی مناطق شرقی علاوه بر تامین امنیت مناطق شمالی فرودگاه تی ۴ و  میادین گازی و نفتی شمالی، مسیر ارتباطی شهرک «عقیربات» با فرودگاه تی ۴ و  شهر تدمر قطع کنند. عناصر تروریستی داعش از این مسیر به مناطق شرقی حمص نیرو منتقل می کنند.



حومه شهرک عقیربات و مناطق شرقی «جب الجراح» بزرگترین پایگاه تروریست های داعش در استان حمص محسوب می شود. از حومه میدان نفتی الشاعر خبر می رسد، تروریست های در محور شمال غربی میدان، حملات گسترده ای را برای اشغال این میادین انجام دادند که با مقاومت نیروهای سوری و مقاومت این حملات دفع شد.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت همچنین موفق شدند ایستگاه ارتباطی الشاعر،کارگاه الشاعر، منطقه قارة الباک،کوه ثنیات الرز و چاه های نفتی «۱۰۳،۱۰۸،۱۱۰،۱۱۲،۱۰۵» را به طور کامل پاکسازی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    5 3
    بدون حرکت اساسی به سوی سخنه ارتش سوریه در موضع دفاعی مانده و انرژی آن نابود خواهد شد باید اسد از روسیه به سوی چین و بهره گیری از آن در شرق سوریه تغییر مسییر دهد پوتین خیانت کرده اسد تا چند سال دیگه شهید خواهد شد
  • مهدی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
    0 1
    چقدر این سوریه بزرگه هرچقدر پاکسازیش میکنن باز تموم نمیشه!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس