معاون سیاسی وزارت کشور از آمادگی این وزارتخانه در برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری۹۶ به صورت الکترونیکی در یک سوم حوزه‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور، با اشاره به ارسال نام وزارت کشور به شورای نگهبان با موضوع برگزاری انتخابات الکترونیکی اظهار داشت: ما آمادگی داریم که انتخابات ریاست جمهوری را در یک سوم از حوزه‌ها که امکانات آن فراهم شده به صورت الکترونیکی و ماشینی برگزار کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون کارشناسان ما با کارشناسان شورای نگهبان نشست‌های مشترکی دارند تا مسائل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دستگاه‌های الکترونیکی را بررسی کنند که اگر در نهایت مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت بتوانیم در یک سوم حوزه‌های مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را به صورت ماشینی برگزار کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ مشترکی با اعضای کمیسیون شوراهای مجلس خواهیم داشت زیرا نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا براساس قانون برعهده مجلس است و اگر نظر آنها را هم داشته باشیم و مثبت باشد ان‌شاءالله بتوانیم انتخابات شوراهای شهر و روستا را هم به صورت تمام ماشینی برگزار کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس