کد خبر 581538
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

در میان مشاغل آگهی‌شده نخستین روز هفته بازاریاب مسکن، راننده آژانس، پیک موتوری، فروشنده پوشاک، نگهدار کودک و سالمند، بازاریابان آگهی، تجهیزات ساختمانی و مواد غذایی جزو پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده هستند.

به گزارش مشرق، بازاریاب مسکن خانم یا آقا جهت فروش ملک و آپارتمان با درآمد ماهانه شش تا 10 میلیون تومان همچنان در رتبه نخست پردرآمدترین مشاغل آگهی‌شده قرار دارند.

 

راننده آژانس جهت هر سه شیفت با درآمد ماهانه بالای پنج میلیون تومان یکی دیگر از مشاغل پردرآمدی است که در اولین روز هفته آگهی شده است. همچنین در یکی دیگر از آگهی‌‌ها یک شرکت تولیدی و پخش از تعداد خانم همراه با اتومبیل جهت آمارگیری در سطح شهر تهران به صورت نیمه‌وقت و با درآمد ماهانه دو میلیون تومان دعوت به همکاری کرده است.

 

همچنین در چندین آگهی از تعدادی از موتورسواران ماهر جهت کار در پیک‌موتوری به صورت تمام‌وقت و نیمه‌وقت با درآمد روزانه بالای 100 هزار تومان دعوت به همکاری شده است.

 

در یکی دیگر از نیازمندی‌ها از تعدادی فروشنده حرفه‌ای پوشاک با درآمد ماهانه سه میلیون تومان همراه با بیمه دعوت به همکاری شده است.

 

همچنین نگهدار کودک و سالمند با درآمد ماهانه 2.5 تا سه میلیون تومان همراه با بیمه یکی دیگر از مشاغل پردرآمد آگهی‌شده است که در تعداد زیادی از نیازمندی‌ها به چشم می‌‌خورد.

 

از دیگر مشاغل پردرآمد آگهی‌شده این هفته می‌توان به بازاریاب آگهی و تبلیغات با درآمد ماهانه سه میلیون تومان، بازاریاب مواد آرایشی و بهداشتی همراه با بیمه، ایاب و ذهاب و پورسانت هفت درصد و با درآمد ماهانه دو میلیون و 700 هزار تومان، بازاریاب مواد غذایی با درآمد ماهانه دو میلیون و 200 هزار تومان و بازاریاب تجهیزات ساختمانی با درآمد ماهانه دو میلیون تومان اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جواهر ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    1 0
    آره تو ایران هرکسی یه سر رشته ای از دلالی داشته باشه موفقه دانش وتخصص و مابقی سیخی چند ؟
  • reza ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 1
    احسنت.. واقعا همین طوره..
  • mor ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    3 0
    ای بابا چی می گید ، من الان با 29 سال سن راضی شدم که برم تو تخصص خودم به عنوان کارآموز کار کنم ولی کسی راضی به پذیرش ما نیست ... وضع کار خیلی خرابه ... حقوق ها پایین ... از وام خود اشتغالی هم که خبری نیست . بنده سه سال پیش قبل از اینکه بعضی از این موسسات نامشون رو تغییر بدن در وام خود اشتغالی ثبت نام کرده بودم ولی کو .... همش می گند بودجه نیست بودجه نیست ولی برای خودرو ... ولمون کنید بابا بذارید به درد خودمون بسوزیم و بسازیم . نمک روی زخمامون نپاشید .
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 2
    آقا فعلا پزشکی درامدش از همه بالاتره. ششصدهزار نفر در کنکورش شرکت میکنن و فقط 2500 نفر قبول میکنن. اینجوری دست هم زیاد نمیشه. تنها شغلیه که تا روز مرگت هم کار داری.
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    2 0
    راننده آژانس 5 میلیون!!! مطمئن هستی؟
  • جاوید ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    البته اینا همش دروغ و فریب کاریه برای اینکه اشخاص رو جذب کنند بعد از یه مدت که ازشون بیگاری کشیدند و طرف به درآمد نرسید میگن بی عرضه گی خودت بوده و گرنه این شغل مشکلی نداره
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    3 0
    کی این ها رو نوشته یک پوشاک فروش وقتی یک جین جنس میخره سه تا شماره طلایی بیشتر نداره اونها که بره باقیش بنجله حالا از اون سه تا فروش و باقی مانده که بستگی به تقاضا داره باید از سود حاصل از این فروش هزینه زندگی و هزینه قبوض و هزینه عوارض ومالیات که قربونش برم هر سال بیشتر میشه رو در بیاره در ضمن مازاد قیمتی که برای خرید جنس جدید و تورم و اضافه قیمت به همون جنس تعلق گرفته رو هم باید در بیاره و نکته مهمتر اینه که دست زیاده یعنی هر کسی می تونه تو این شغل بیاد و باید به این مسئله توجه کرد که تقاضا برای خرید کم شده همون سه تا شماره طلایی هم گاها بنجل میشه پس خواهشا بدون تحقیق و فقط به صرف یک نظریه مقاله نشر ندید تحقیق بکنید بین مردم برید بپرسید
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    1 1
    یکم صبر کنین تازه دولت داره خودشو پیدا میکنه فعلا سرش گیجه مشتاییه که تو مذاکرات خورده یکم حوصله کنیم حله
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    2 1
    یکم صبر کنین تازه دولت داره خودشو پیدا میکنه فعلا سرش گیجه مشتاییه که تو مذاکرات خورده یکم حوصله کنیم حله
  • singl ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    ما دو تا تحصیل کرده بیکارییم کاشکی عقل می اومد به کلمون ازدواج میکردیم اینقد بلاتکلیف نمیشدیم
  • سعید ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 1
    من راننده آژانس هستم بطور متوسط نود دقیقه در نوبت سرویس گرفتن هستیم صبح و عصر که ترافیک زیاد است و همه ماشینها در ترافیک گیر میکنند زمان انتظار کمتر است ولی وقتی در ترافیک هستی و مثلا ۱۵ هزار تومان کرایه گرفتی ۳ هزار تومان کمیسیون آژانس است ۳تا۴ لیتر بنزین اگر پراید باشد یعنی حدودا نصف کرایه دریافتی برای راننده است خرج ماشین سر جای خودش و بیمه تامین اجتماعی نداریم تعطیلات هم چون زنگ کم است باید یکسره برای سرویس رفتن دعا کنیم دوستان که ضرب و تقسیم میکنند تعطیلات را در نظر نمیگیرن بزرگترین آرزویم داشتن بیمه تامین اجتماعی است اتحادیه بی عرضه است
  • آرش ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    توروخداآدرسشوبدید...بفرستیدبه ایمیلم
  • ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    قبوله حرفت
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    1 0
    مشرق خیلی کثیفی
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    اینها همش سراب .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس