ویدیو: گل دوم منچسترسیتی به تاتنهام توسط هالند

منچسترسیتی در دیدار معوقه خود مقابل تاتنهام با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده تا صدرنشینی خودش را پیش از شروع هفته پایانی قطعی کند.

به گزارش مشرق، امیدهای تیم فوتبال آرسنال برای کسب نخستین قهرمانی‌اش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از سال ۲۰۰۳ با پیروزی منچسترسیتی مقابل تاتنهام و صعود این تیم به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس کمرنگ شد.

سیتی در دیداری معوقه از هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) به لندن رفت تا مقابل تاتنهام قرار بگیرد. این بازی در حالی آغاز شد که توقف میهمان منچستری در این بازی، آرسنال را در صدر جدول و امیدوار به قهرمانی نگه می‌داشت اما شاگردان پپ گواردیولا با گل‌های ارلینگ هالند در دقایق ۵۱ و ۱+۹۰ (پنالتی) تاتنهام را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند و دست پر به خانه برگشتند.

با این نتیجه منچسترسیتی بیست‌وهفتمین پیروزی‌اش را در فصل جاری کسب کرد و ۸۸ امتیازی شد تا با دو امتیاز بیشتر نسبت به آرسنال، به صدر جدول صعود کند و حالا آماده برگزاری جشن هشتمین قهرمانی (ششمین قهرمانی‌اش در لیگ جزیره با پپ گواردیولا) شود.

پیروزی سیتی در بازی خانگی هفته پایانی مقابل وستهام با هر نتیجه‌ای این تیم را قهرمان می‌کند. توقف آرسنال نیز در لندن برابر اورتون، سیتی را صرفنظر از هر نتیجه‌ای که برابر وستهام کسب کند، قهرمان خواهد کرد.

دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر انگلیس، روز سی‌ام اردیبهشت به‌صورت همزمان از ۱۸:۳۰ برگزار خواهند شد.

ترکیب تاتنهام:

گیلرمو ویکاریو، پدرو پورو، کریستین رومرو، رادو ‏دراگوسین، میکی فن دن‌فن، رودریگو بنتانکور، پیر امیل هویبرگ، ‏پاپه سار، برنان جانسون، سون هیونگ مین، جیمز مدیسون

ترکیب منچسترسیتی:

ادرسون، یوشکو گواردیول، روبن دیاز، ‏مانوئل آکانجی، کایل واکر، متئو کواچیچ، رودری، فیل فودن، کوین ‏دی‌بروینه، برناردو سیلوا، ارلینگ هالند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس