آئین یادبود شهید فرامرز رضازاده و شهید محمدرضا علیخانی از شهدای مدافع حرم باغملک در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهید فرامرز رضازاده و شهید محمدرضا علیخانی از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) آئین یادبودی در اهواز برگزار شد.

در این آئین که در مسجد ارشاد اهواز واقع در امانیه برگزار شد، آیت‌الله سید ابوالحسن حسن‌زاده، امام جمعه موقت اهواز و برادر شهید سید محمدرضا حسن‌زاده در سخنانی گفت: این شهدای عزیز به آرزویی که خداوند برای شهدا قرار داد رسیدند.

وی افزود: در این محفل شهدا با آنها عهد می بندیم همان عهدی که شهدا با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام بستند و بر سر پیمان خود ایستادند تا به شهادت رسیدند.

آیت‌الله حسن‌زاده تصریح کرد: زبان از توصیف شهدا و مقام آنها قاصر است زیرا آنها به نعمت‌های بزرگی دست یافتند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه از حضور همه اقشار مختلف مردم به ویژه نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به خاطر حضور در آئین یادبود شهید فرامرز رضازاده و شهید محمدرضا علیخانی تشکر کرد و گفت: آیت‌الله موسوی جزایری پدر معنوی همه شهدا هستند که از خداوند می‌خواهیم سایه‌اش را بر سر ما مستدام بدارد.

در این آئین که باشکوه خاصی برگزار شد جمع زیادی از اهالی شهرهای مختلف خوزستان به ویژه رامهرمز، باغملک، هفتگل، میداوود، صیدون، قلعه‌تل، اهواز و کوت عبدالله حضور داشتند.

حضور مردم در آئین یادبود شهید فرامرز رضازاده و شهید محمدرضا علیخانی به قدری زیادی بود که نه تنها شبستان مسجد جای سوزن انداختن نبود بلکه بیش از این جمعیت نیز در خیابان شهید جعفر سپهری و خیابان شهید مدنی ایستاده برنامه را دنبال می‌کردند.

حاج صادق آهنگران نغمه سرای دوران هشت سال حماسه و ایثار با نوحه کلنا عباسک، یا زینب(س)، شور و شعوری وصف ناپذیر به محفل شهدا بخشید و با تلفیقی که انجام داد یاد سال‌های دفاع مقدس را زنده کرد.

آئین یادبود شهید فرامرز رضازاده و شهید محمدرضا علیخانی از سوی عبدالغفور شیری، مجری حماسی خوزستان اجرا شد که شور محفل را دو چندان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس