پیکر پاک شهید فرزاد زنگنه از اعضای گروه تفحص شهدا که در خانقین عراق شهید شد با حضور حماسی مردم خوزستان در باغملک تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، پیکر پاک جستجوگر نور و شهید مدافع حرم فرزاد زنگنه با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان سلحشور و دوستان و همرزمانش در باغملک تشییع شد.

در این آئین پیکر شهید زنگنه از میدان امام خمینی (ره) شهر باغملک بر دوش مردم شهرهای مختلف خوزستان به سمت گلزار شهدای منطقه درویشان و در کنار بقعه امامزاده قاسم بن الحسن علیه السلام تشییع شد.

در این آئین که سردار سید محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح و سردار محمد علی‌پور، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس حضور داشتند حجت الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد، امام جمعه باغملک بر پیکر پاک این شهید نماز خواند.

پیکر شهید زنگنه با شعارها و نوحه‌های حماسه تا منزگاه ابدی‌اش بدرقه شد و در کنار دیگر شهدای منطقه درویشان آرام گرفت.

مراسم تشییع شهید زنگنه با حضور حماسی مردم شهرهای مختلف خوزستان از جمله ایذه، قلعه‌تل، هفتگل، میداوود، صیدون، رامهرمز و اهواز برگزار شد

صبح روز دوشنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۴ بسیجی مخلص «فرزاد زنگنه» از اعضای باسابقه کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در جریان عملیات برون‌مرزی در کردستان عراق در محدوده جبل مروارید بر اثر انفجار بمب کنترل از راه دور تروریست‌های داعش به شهادت رسید.

پیکر این شهید، پس از شهادت از طریق مرز پرویزخان قصرشیرین وارد کشور شد و در فرودگاه اهواز مورد استقبال قرار گرفت و پس از آن نیز به شهرستان باغملک منتقل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس