فرزند شهید فرامرز رضازاده از برگزاری مراسم اربعین پدر شهیدش خبر داد و گفت: این مراسم روز پنج شنبه 8 بهمن ماه در باغملک برگزار شد.

مصطفی رضازاده در گفت‌و گو با خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق در خوزستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: آئین بزرگداشت شهید فرامرز رضازاده یکی از شهدای مدافع حرم خوزستان در شهر باغملک برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت 14 امروز پنج شنبه 8 بهمن ماه 1394 آغاز شد.

فرزند شهید فرامرز رضازاده اضافه کرد: مراسم یادبود در کنار مزار این شهید مدافع حرم واقع در منطقه منجنیق سفلی شهر باغملک برگزار شد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های بزرگداشت اربعین شهید فرامرز رضازاده پرداخت و بیان کرد: در این آیین یکی از همرزمان پدرم که در سوریه حضور داشت به روایت گری پرداخت و حجت الاسلام سید عباس موسوی از روحانیون خوزستانی نیز سخنرانی کرد.

رضازاده ادامه داد: همچنین به یاد شهدای مدافع حرم به ویژه شهید فرامرز رضازاده مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداختند.

این فرزند شهید یادآور شد: همچنین به مناسبت اربعین شهید فرامرز رضازاده مراسم نورانی دعای کمیل نیز در منطقه منجنیق سفلی شهر باغملک برگزار خواهد شد.

شهید فرامرز رضازاده به عنوان نخستین فرزند از خانواده شش نفره رضازاده در شهر باغملک خوزستان به دنیا آمد که یکی از رزمندگان این شهرستان نیز محسوب می‌شود.

این فرزند دلیر خوزستان که برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) عازم سوریه شده بود در روز یکشنبه 29 آذر ماه سال 1394 همزمان با هشتم ربیع‌الاول سال 1437 هجری قمری و سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در استان حلب سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم در روز جمعه 4 دی ماه 1394 از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز و با استقبال رسمی مردم و مسئولان به خوزستان منتقل شد.

مردم خوزستان با حضور در شهر باغملک و استقبال بی‌نظیر، پیکر مطهر  شهید فرامرز رضازاده را در صبح روز شنبه 5 دی ماه 1394 بر دوش خود تشییع و تا منزگاه ابدی‌اش در منطقه منجنق باغملک بدرقه کردند.

از شهید فرامرز رضازاده سه فرزند پسر به نام‌های مجتبی، مصطفی و محسن و یک دختر به یادگار مانده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    0 0
    روحش شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس