مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر پیکر مطهر شهید فرامرز رضازاده از مدافعان حرم حضرت زینب (س) و دومین شهید مدافع حرم باغملک برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پیکر پاک و مطهر شهید فرامرز رضازاده از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) و دومین شهید مدافع حرم باغملک با حضور هزاران تن از اقشار مختلف مردم، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و دوستان و همرزمان شهید در این شهر تشییع شد.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید فرامرز رضازاده از میدان امام خمینی (ره) شهر باغملک با حضور مردم خوزستان به ویژه اهالی شهیدپرور این شهر آغاز شد و دوستان و همرزمان این شهید با وی وداع کردند.
پیکر شهید رضازاده در باغملک تشییع شد
پس از آغاز مراسم، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به منطقه منجنیق سفلی در ورودی شهر باغملک از سمت رامهرمز و شهر صیدون منتقل شد.

همسایگان و هم محله‌ای‌های شهید و مردم دیگر شهرهای خوزستان پیکر معطر شهید رضازاده را تا بقعه متبرکه شاه رودبند منطقه منجنیق تشییع کردند.

در این آئین که علما و روحانیون خوزستانی از جمله حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز و جمعی از روحانیون شهرستان باغملک حضور داشتند پس از برگزاری مراسم تشییع و قرائت تلقین، پیکر مطهر شهید رضازاده در جوار بقعه متبرکه شاه رودبند منطقه منجنیق آرام گرفت.

شهید مجتبی زکوی‌زاده، نخستین شهید مدافع حرم باغملک است که در تاریخ یکم مهرماه سال 1362 به عنوان دومین فرزند در خانواده‌ای روستایی در شهرستان باغملک به دنیا آمد و آبان ماه امسال برای دفاع از حرم بانوی عشق حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه رفت.

این جوان باغملکی پس از حدود 20 روز نبرد با گروه‌های تکفیری به شهادت رسید و پیکر پاکش پس از انتقال به خوزستان در صبح روز 15 آذر ماه 1394 در شهرباغملک تشییع شد و سپس در گلزار شهدای روستای چلچلک آرام گرفت.

از شهید مجتبی زکوی‌زاده دو فرزند خردسال دختر به نام‌های فاطمه و ریحانه به یادگار مانده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    روحش شاد
  • نروژی اینجا آنجا همه جا ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
    0 0
    سلام و صلوات خداوند برشهیدان
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    روحش شاد ویادش گرامی
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
    0 0
    روحش شاد. و یادش. همیشه گرامی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس