کد خبر 491278
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

هواداران باشگاه بارسلونا بار دیگر با در دست داشتن پرچم های کاتالونیا در نیوکمپ، باشگاه خود را در آستانه یک جریمه نقدی دیگر قرار دادند.

به گزارش مشرق، در جریان دیدار تیم دو فوتبال بارسلونا و باته بوریسف هواداران بارسلونا با در دست داتشتن پرچم‌های کاتالونیا بار دیگر قوانین یوفا را نقض کرده و محیط ورزشی تحت کنترل و مسئولیت یوفا را به سیاست آغشته کردند.

توهین و هو کردن و سوت زدن در هنگام پخش سرود بین المللی یوفا از سوی هواداران بارسلونا قابل پیش بینی بود و قبل از بازی و از چند روز پیش باشگاه بارسلونا بارها از مردم خواسته بود تا هرگز این کار را تکرار نکنند.

بارسلونا در آستانه یک جریمه سنگین دیگر

هواداران بارسلونا بیش از 30 هزار پرچم کاتالونیا را در شرایطی که پلیس بارسلونا اجازه ورود پرچم را به استادیوم نمی‌داد وارد نیوکمپ کردند و در طول بازی به بهانه‌های مختلف علیه دولت اسپانیا، رئال مادرید، کاستیانا و یوفا شعار دادند.

احتمال صدور حکمی دیگر علیه بارسلونا کم نیست و مقامات یوفا به خبرنگاران گفته‌اند که ظرف دو روز آینده در این خصوص یک جلسه اضطراری برگزار خواهند کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سامان ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    به طور اصولی اگه همین طوری ادامه بدن باید بعد چند تا جریمه از رقابت ها حذف بشه و محرومیت از رقابت های اروپایی پیدا می کنه ..... اینا اگه مردن خارج از استادیوم اعتراضشون درست نشون بدن نه جایی که می دونن برا تیمشون هزینه و جریمه میشه .... وقتی مسعول های باشگاه میگن نکنید خیلی نا مردی باز ادامه میدن ....
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۴
    0 0
    اینها هم بدبخت تر از پرسپولیس هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس