کد خبر 1601049
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
بهتاش فریبا

پیشکسوت فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه در این برهه از فصل هیچ تیمی فرصت اشتباه ندارد، گفت: اگر استقلال با همین فرمان برود قهرمان است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره شرایط این روزهای فوتبال ایران و باشگاه استقلال اظهار داشت: بازی‌های لیگ جذاب شده و یک اشتباه آخرین اشتباه است. در این چند هفته، سطح کیفی بازی‌ها بالا رفته و با توجه به شرایط لیگ و جدول، هر اشتباهی، غیرقابل جبران است و می‌تواند در قهرمانی یک تیم موثر باشد.

وی در خصوص بازی استقلال و ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: این بازی همه چیز داشت،‌ هرچه در فوتبال باید باشد را در این بازی دیدیم. گل‌های زیبا، هوادارانی که برای حمایت از تیم خود به استادیوم آمده بودند از جمله این جذابیت‌ها بود و این جذابیت‌ها در هفته‌های پایانی لیگ بیشتر هم خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی هستند و باید قبول کرد که هر دو تیم شایستگی قهرمانی را دارند. استقلال با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر است و اگر با همین فرمان برود، قهرمانی آبی‌پوشان قطعی است. در تمرین هم به بازیکنان استقلال گوشزد کردم که فرصتی که دارند را غنیمت بشمارند و تنها روی بازی‌های خود متمرکز شوند تا بتوانند در پایان لیگ جام را بالای سر ببرند. به نتایج دیگر هم نباید کاری داشته باشند چراکه اگر همه بازی‌ها را ببرند، قهرمانی مسجل است.

فریبا در واکنش به حاشیه‌هایی که در فوتبال ایران وجود دارد نیز گفت: فوتبال به دلیل ذاتی که دارد در همه جای دنیا با تنش همراه است اما در ایران این تنش‌ها، بیشتر است. در هفته‌های پایانی این مسائل شدت هم می‌گیرد چراکه هیچ تیمی نمی‌خواهد امتیاز از دست بدهد.

وی با طرح پیشنهادی به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی گفت: از فصل بعد باید برای این تنش‌ها، فکری اساسی کرد. متاسفانه در حال حاضر اصل جریمه روی مسائل نقدی است اما اگر این جریمه را کاهش و در عوض مدت محرومیت در مسابقات را افزایش دهند به مراتب نتیجه‌ بهتر خواهد بود زیرا بازیکن می‌خواهد بازی کند و اگر از چهار یا پنج بازی محروم شود، برای او تبعات دارد.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: اگر بخواهیم با حاشیه‌های فوتبال برخورد جدی داشته باشیم، نباید اسم و رنگ یا عنوان و مقام افراد برای ما تفاوتی داشته باشد و همه را باید به یک چشم دید. اینکه افراد برابر قانون مصونیت داشته یا با نگاهی متقاوت دیده شوند، فقط کارها را خراب‌تر می‌کند و باید همه در برابر قانون، یکسان باشند.

فریبا در واکنش به این سئوال که چرا در فوتبال امروز، ستاره‌ها کم‌رنگ شده‌اند، اظهار داشت: بعد از رونالدو و مسی دیگر ستاره‌ای دیده نمی‌شود و آن هم دلیل دارد. شاید هنوز برخی از بازیکنان کمی بهتر از بقیه باشند اما ستاره نیستند و این در دنیای فوتبال هم حاکم است. مورینیو سیستمی را در فوتبال حاکم کرد که ستاره‌ها از بین رفته و فعالیت تیمی حاکم شد. اینکه اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم در اولویت است. در فوتبال ایران هم بازیکنان جوان خوبی را دیدم که در تیم‌های سپاهان، پیکان یا استقلال خوزستان بازی می‌کردند اما اینکه از سر اجبار به زمین آمدند یا می‌خواستند به آن‌ها بازی بدهند را نمی‌دانم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 1
    خخخخخخ
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 1
    جدی می فرمایید؟
  • امید یا کوروش از کانادا US ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    1 0
    یه عده اوشگول عمله میگفتن فروزان عمدی گل خورد خود مربی ذوب ربیعی میگفت گل های استقلال زیر پیچ و مهره بود یعنی توپ کنج کنج کنج دروازه اونم با اون سرعت و قدرت و حدت یعنی اگه دو تا لئو یاشین هم تو دروازه بودن نمیتونستن اون توپها رو بگیرند . نمیفهن دیگه اگه میفهمیدن که طرفدار اون تیم نمیشدن
  • کیسه سوز IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 2
    هر تیمی که فرمونش دست کمیته ناداوری باشه قطعا قهرمان میشه
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
      1 0
      اون تیم تیم پیروزیه
  • رستم IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۱
    0 3
    فرمان استقلال تهران داورها هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس