کد خبر 1601577
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی از ۱۴۶ نفر به‌بهانه پیش‌فروش خودرو

رئیس پلیس آگاهی فراجا از کشف کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی تحت عنوان پیش فروش خودرو با ۱۴۶ شاکی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ چندی قبل گزارشی از پلیس آگاهی کرمانشاه به پلیس آگاهی فراجا وصول شد، در جریان رسیدگی به این پرونده که در پی وصول پرونده‌های متعدد تشکیل شده بود، مشخص شد که فردی با هویت معلوم که مالک نمایشگاه خودرو بوده ابتدا شرکتی را در زمینه پیش فروش و تامین قطعات خودرو در سطح شهرستان‌های این استان تاسیس کرده و سپس با تنظیم قراردادهای صوری در خصوص واگذاری خودرو و قطعات خودرو فعالیت خود را انجام داده است.

وی افزود: این فرد پس از جلب اعتماد شهروندان از تعداد ۱۴۶ نفر متقاضی خرید خودرو، مبلغ یک هزار میلیارد ریال اخاذی و سپس متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و کثرت افراد مالباخته بلافاصله پیگیری این موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با تلاش و اقدامات پلیسی کارآگاهان محل اختفای این کلاهبردار در استان تهران شناسایی شد، گفت: ضمن هماهنگی با مراجع قضائی متهم دستگیر و در بازجویی های انجام شده به انجام کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان در سطح استان و شهرستان های آن اعتراف و با قرار صادره روانه زندان شد.

قنبری به شهروندان توصیه کرد: ساده ترین و موثرترین راه مقابله با اقدامات مجرمانه افزایش سطح آگاهی است که از مردم توقع داریم هشدارهای پلیس آگاهی را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و حتما اینگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ج د ا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    1 2
    آقای نویسنده ، دقت بفرمائید ، لطفا بنویسید ( کشف و برخورد پلیسی ) با کلاهبرداری 1000 میلیاردی اصلاح طلبان از پیش فروش خودرو... چرا تیتر مطلب را جوری مینویسید که همه ما مجبور شویم یک ماه جواب پس بدهیم و نظام را از اتهام تبرئه کنیم؟؟؟ چرا جوری مطلب مینویسید که همه ارکان نظام متهم شوند ولی دزدان واقعی بتوانند از افکار عمومی مردم مخفی شوند؟ اینجور نوشتن هم نوعی کلاهبرداری است
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
      1 1
      دوکلمه هم ازمادرعروس!
    • حمید IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
      0 0
      آفرین به این دقت نظر... کاملا درست
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    1 0
    آخه 100میلیاردتومان زهرماراست؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس