کد خبر 491299
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

بازی‌ساز اول تیم فوتبال بارسلونا گفت: ستاره کلیدی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد خود و تیمش راضی و معتقد است که تیمش همچنان در اوج گام بر می‌دارد.

به گزارش مشرق، آندرس اینیستا پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر باته بوریسف در لیگ قهرمانان اروپا در میان خبرنگاران حاضر شد و گفت: احساس بسیار خوبی دارم و امیدوارم که همچنان در ترکیب ثابت تیم باشم، برای حضور در تیم اصلی هیچ ضمانتی وجود ندارد و این برای همه یک قانون واحد و یکسان است.

وی ادامه داد: نتیجه بسیار خوبی گرفتیم و در روزهایی که مشکلات زیادی داریم باز هم با حفظ روحیه پیش رفتیم و به موفقیت رسیدیم. بارسلونا در اوج است و در اوج خواهد بود.

اینیستا درباره مصدومیتش گفت: اوضاع جسمی من خیلی بهتر است و شرایط روحی خوبی هم دارم. باید مراقب همه چیز باشم و این موضوع بدیهی است که برای حضور و درخشش در ال کلاسیکودربی، لحظه شماری می‌کنم و از انگیزه بالایی برای گلزنی در آن بازی برخوردارم. مهم این است که مربی از من راضی باشد و نقش خود را به خوبی ایفا کنم.

شب گذشته، تیم فوتبال بارسلونا در استادیوم نیوکمپ پذیرای باته بوریسف بود و پیروزی 3 بر صفر را برابر این تیم رقم زد تا جمع امتیازاتش را به عدد 10 رسانده و صعودش را به مرحله دوم از حالا مسجل سازد. در این بازی برای بارسلونا نیمار (31 پنالتی و 83) و لوئیس سوارس (60) گلزنی کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس