کد خبر 1601591
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
فساد در فوتبال

شنیده می شود عدم ساماندهی و نظارت بر فعالیت دلالان فوتبالی موجب شده تا نهادهای مرتبط در این باره ورود پیدا کرده و اقداماتی صورت گیرد که به زودی نمودهای آن علنی خواهد شد.

به گزارش مشرق، در شرایطی که مدت هاست انتقاداتی مبنی بر حضور و فعالیت آشفته و رها شده دلال ها و گعده های ناسالم در فوتبال کشور وجود دارد، شنیده می شود که اقداماتی در حال انجام است که نتایج امیدوارکننده آن به زودی بروز خواهد داشت.

وضعیت کنونی فعالیت دلال ها و واسطه ها در فوتبال کشورمان به گونه ای است که یکی از عوامل اصلی نابسامانی کنونی به شمار می رود. شنیده می شود عدم ساماندهی و نظارت موجب شده تا نهادهای مرتبط در این باره ورود پیدا کرده و اقداماتی صورت گیرد که به زودی نمودهای آن علنی خواهد شد.

در این باره به زودی اطلاعات تکمیلی و دقیقی به انتشار خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبال سراپا فساد IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    4 0
    حیف این همه وقت و هزینه **** برای این فوتبال سراپا فساد
  • باشگاههای سرطانی بدهکار IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
    3 0
    فولاد و پتروشیمیها ی ثروتساز را چوب حراج زدند !!! ==== حالا این باشگاههای سرطانی با میلیاردها بدهی ، وبال گردن مردم و دولت شده اند !! ==== زرد سبز قرمز آبی :::: باشگاههای سرطانی بدهکار ، چند سال است روی دست دولت مانده !! :::::: وبال گردن دولت و مردم ::::: فساد و دستمزد نجومی بازیکنان از جیب مردم و بازنشستگان !!!
  • زمینه سازی تاراج IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    1 0
    هدف اصلی مدیران شرکتهای ثروتمند از تاسیس باشگاه فوتبال ، سو استفاده است !! ......... فولاد مبارکه - ذوب آهن - گل گهر - مس سرچشمه - همه همین است !!!! .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس