در مهمترین دیدار هفته چهارم لیگ برتر فوتبال تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه با برتری ذوب آهن به پایان رسید تا سرخپوشان همچنان در قعر جدول بمانند.

گروه ورزشی مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب‌آهن خاتمه یافت. امید عالیشاه (65) برای پرسپولیس و کاوه رضایی (75) و مسعود حسن‌زاده (90) گل‌های میهمان را به ثمر رساندند تا شاگردان گل‌محمدی پس از برتری برابر استقلال، پرسپولیس را هم در تهران شکست دهند. (خلاصه فیلم دیدار پرسپولیس - ذوب آهن)

سوشا مکانی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، بابک حاتمی، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی 11 بازیکنی بودند که برانکو ایوانکوویچ به زمین فرستاد. در سوی دیگر، یحیی گل‌محمدی سرمربی ذوب‌آهن رشید مظاهری، علی‌ حمام، مهدی مهدی‌پور، حجت حق‌وردی، محمد نژاد‌مهدی، مهرداد قنبری، اکبر صادقی، دانیال اسماعیلی‌فر، احساس پهلوان، کاوه رضایی و مهدی رجب‌زاده را در ترکیب قرار داد.


نیمه اول:

دقیقه 6: آغاز مجدد بازی توسط سوشا مکانی به محوطه جریمه ذوب‌آهن رسید و مهدی طارمی با غفلت مدافعان ذوب‌‌آهن می‌توانست دروازه حریف را باز کند اما رشید مظاهری توپ را جمع کرد.

دقیقه 11: ارسال توپ به محوطه جریمه به مایکل اومانیا رسید که او توپ را به هادی نوروزی رساند و ضربه مهاجم پرسپولیس به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 13: ذوب‌آهنی‌ها که به دروازه حریف پرسپولیس نزدیک نشده بودند، با یک شوت خودی نشان دادند اما سوشا مکانی توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 16: سماجت مهدی طارمی و اشتباه مدافع ذوب‌آهن می‌رفت نخستین گل پرسپولیس به ثمر برسد، اما دروازه‌بان حریف شوت ضعیف توپ را گرفت.

دقیقه 20: مهدی طارمی که دو موقعیت خوب را از دست داده بود، توپ را از زیر پای مدافع ذوب‌آهن گرفت و با حرکت عرضی رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم را دریبل کرد تا خیلی راحت دروازه ذوب‌آهن را باز کند اما توپش به بالای دروازه رفت.

دقیقه 39: پاس رو به عقب اشتباه علی حمام به فرشاد احمدزاده رسید تا با رشید مظاهری تک به تک شود اما ضربه این بازیکن را مظاهری راهی کرنر کرد.

نیمه دوم:

دقیقه 51: امید عالیشاه با حرکت عرضی در سمت چپ دو بازیکن را دریبل کرد اما شوت او به بالای دروازه رفت.

دقیقه 50: نیما علیپور اولین تعویض برانکو بود که به جای فرشاد احمدزاده که کارت زرد گرفته بود، وارد زمین شد.

دقیقه 54: خطای مدافع ذوب‌آهن روی مهدی طارمی با خطای پنالتی از سوی علیرضا فغانی همراه شد اما ضربه پنالتی امید عالیشاه را رشید مظاهری دفع کرد.

دقیقه 56: دو دقیقه پس از اینکه عالیشاه پنالیت خراب کرد، با پاس عمقی در محوطه جریمه با دروازه‌بان ذوب‌آهن تک به تک شد اما مظاهری باز هم مانع گلزنی مهاجم پرسپولیس شد.

دقیقه 64: ارسال از جناح راست بابک حاتمی پرسپولیس پشت محوطه جریمه به امید عالیشاه رسید تا مهاجم پرسپولیس با شوت سرکش توپ را وارد دروازه ذوب‌‌‌آهن کند.

دقیقه 66: امید عالیشاه که با این گل روحیه گرفته بود، توپ را از اشتباه بازیکنان ذوب‌آهن به نیما علیپور رساند و این بازیکن توپ را عرضی به خود عالیشاه داد اما مهاجم پرسپولیس توپ ساده را خیلی راحت به بیرون زد.

دقیقه 67: یحیی گل‌محمدی به عنوان اولین تعویض، مسعود حسن‌زاده را به جای دانیال اسماعیل‌فر فرستاد.

دقیقه 75: مهدی رجب‌زاده از جناح راست پرسپولیس توپ را به روی دروازه ارسال کرد که کاوه رضایی با ضربه سر و با استفاده از خروج سوشا مکانی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 79: مهدی طارمی در محوطه جریمه با دریبل سرپا، می‌رفت تا گل دوم پرسپولیس را بزند اما مدافع ذوب‌آهن مانع گلزنی مهاجم پرسپولیس شد.

دقیقه 83: مهدی رجب‌زاده جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

دقیقه 84: دومین تعویض برانکو، رفتن میلاد کمندانی به جای امید عالشاه بود.

دقیقه 90: در حالی که ذوب‌آهن بازی را در اختیار گرفته بود، توپ عرضی که به سینه محسن بنگر خورده بود با نظر علیرضا فغانی پنالتی تشخیص داده شد تا مسعود حسن‌زاده دومین گل ذوب‌آهن را شکست دهد.

دقیقه 4+90: محسن بنگر با دریافت کارت زرد دوم، اخراج شد.

پرسپولیس با این شکست و یک امتیاز از 4 بازی باز هم در جایگاه آخر جدول ماند و ذوب‌‌آهن هم مانند هفته گذشته که استقلال را با این نتیجه شکست داده بود،  6 امتیازی شد.

همچنین در دیگر بازی این هفته نفت در تهران روز گذشته (چهارشنبه) مقابل ملوان با نتیجه 3 - 3 متوقف شد و در دیگر دیدار این هفته که ساعاتی زودتر برگزار شد گسترش فولاد در تبریز با تک گل داریوش رضائیان در دقیقه 20 سیاه جامگان را از پیش رو برداشت.

در دو دیدار همزمان دیگر هم نتایج زیر بدست آمد:

سپاهان اصفهان یک - فولاد خوزستان یک (خلاصه فیلم بازی)
گل‌ها: عبدالله کرمی (67) برای سپاهان و ساسان انصاری (32) برای فولاد

استقلال خوزستان یک - سایپا صفر (خلاصه فیلم بازی)
گل: روح‌الله سیف‌الهی (32 - پنالتی)

برنامه سایر دیدارهای هفته چهارم:

*جمعه 30 مردادماه
پدیده مشهد - تراکتورسازی تبریز/ ساعت 17:30
راه آهن تهران- صبای قم/ ساعت 18:15
استقلال اهواز - استقلال تهران/ ساعت 19:15

 
ردیف تیم بازی ها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 سپاهان 4 3 1 0 7 3 4 10
2 استقلال صنعتی 4 3 0 1 5 2 3 9
3 سایپا 4 2 1 1 4 2 2 7
4 ملوان 4 2 1 1 6 5 1 7
5 استقلال 3 2 0 1 4 3 1 6
6 ذوب آهن 4 2 0 2 4 3 1 6
7 تراکتورسازی 3 1 2 0 4 2 2 5
8 گسترش فولاد 4 1 2 1 3 4 -1 5
9 استقلال اهواز 3 1 1 1 1 2 -1 4
10 صبای قم 3 0 3 0 2 2 0 3
11 نفت تهران 4 0 3 1 4 5 -1 3
12 فولاد خوزستان 4 0 3 1 4 6 -2 3
13 سیاه جامگان 4 1 0 3 2 4 -2 3
14 پدیده مشهد 3 0 2 1 4 5 -1 2
15 راه آهن 3 0 2 1 3 5 -2 2
16 پرسپولیس 4 0 1 3 6 10 -4 1

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوادار ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    گویا جدی جدی در داوری کشور جهت وجود داره ، مگه میشه این همه اشباه به ضرر یه تیم ؟ گل اول ذوب اهن اصلا خطا نبود ، همون رفت تو گل . پنالتی ذوب اهن مضحک بود ، توپ خورد به شکم بنگر . نیمه اول پنالتی اخراج گلر و تمام توپای 50-50 که به ضرر پرسپولیس گرفته شد . اونم از بازی سپاهان . کل سازمان لیگ و فدراسیون که دست اصفهانیا باشه همینه . بازی اخر تراکتور – نفت سال گذشه هنوز از یاد نرفته . ننگ بر کسانی که حق ملیونها هوادار بیگناهو به راحتی پایمال میکنن
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    : سوال: شباهت پرسپولیس با ته دیگ را توضیح دهید!(۰/۵ نمره) جواب: جفتشون چسبیدن به ته! یکی به ته دیگ؛ یکی به ته لیگ
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    آخ آخ آخخخخخخ شما رو چه به فوتبال لنگیا
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    ایها الناس اگر نمیخواین این تیم باقی بمونه بیان بگین تکلیفمون روشن بشه چرا با مردم اینکار میکنید این خادم کجاست که بیاد ادعا کنه
  • ابوالفضل ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    تا وقتی این عقده ایه عالیشاه بازی کنه وضع همینه....
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    خداییش حق پرسپولیس باخت نبود...
  • احمد ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    جناب هوادار از تیم خودت صحبت کن چکار به نفت وتراکتورسازی داری ،تیم تراکتور بازی سه بر یک برده را مساوی کرد این چه ربطی به اصفهانیاداره؟ گزارشگر بازی تراکتور - نفت نتیجه بازی سپاهان را بارها در گزارشش اعلام کرد بعد ادعا می کنند ما فکر می کردیم بازی سپاهان مساوی شده ، خوب می خواستید از گزارشگرتون که در همون ورزشگاه بود بپرسید ، حالا فرض کن داور تیموریان را به اشتباه اخراج کرد اینقدر باید تیمتون به هم بریزه اونم توی زمین خودش ؟!!! چند سال پیش در جام حذفی با اینکه داور دوتا از بازیکن های سپاهان را اخراج کرده بود ولی سپاهان در نهایت چهار بر یک پرسپولیس را شکست داد، حتی گل چهارم را بازیکن عراقی سپاهان وقتی زد که تیم نه نفره بود، پس با نفرات کمتر حتی میشه گل هم زد چه برسه به اینکه از گل های زده خودت مراقبت کنی .
  • مجید ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    مرگ بر مافیا ! مشکل دایی و برانکو و یحیی و گواردیولا و مورینیو و ... نیستن . مشکل دست های پشت پرده است که نمیخوان پرسپولیس نتیجه بگیره . چرا باید مدیران هر روز عوض شن و کسایی که کار میکنن حذف بشن و کسایی که سکوت میکنن و هدفشون نابودی پرسپولیسه و دوستان وزارت هستن سر کار میان . هر وجدان سلیمی میدونه و میبینه که سالهاست کمر به نابودی پرسپولیس بستن . چرا داوری ها اینطوره . چرا وقتی هدایتی میخاد بلیط هارو بخره بهش اجازه نمیدن ؟ مگه صبح تا شب تو رسانه ها نمیگن که هدف ، آوردن و کشوندن مردم به استادیوم هاست . مردم میدونن که خبرایی هست که پرسپولیس باید نابود بشه . راستی چرا دولت تیم رو واگذار نکرد ؟!!!!!!!!
  • محمد زاهدان ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    من که استقلالی شدم
  • مجید ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    داوران و فدراسیون و وزارت ورزش و بعضی ها همه مشکل دارند . اونم علیه پرسپولیس . تبانی و فساد تو فوتبال انقد عیان و واضح شده که وزیر هم اعتراف کرد که حق پرسپولیس رو با تبانی خوردن. نمونه محسن قهرمانی : همه میدونن این آقا بازی دو سال قبل پرسپولیس سپاهان رو تو اصفهان چطوری درآورد واسه اصفهانی ها. دکتر دادکان هم صحه گذاشت به این قضیه تو برنامه گزارش خبری اخبار 22/30 . یادم نمیره که محسن قهرمانی چند هفته بعد از محرومیتش مصاحبه کرد و گفت که همه رو با خودش زیر آب میبره ، همه تبانی باز هارو . بألاخره تهدیدش هم جواب داد و در جنگ قدرت مافیای فوتبال ایران ، مافیای داوری برنده شد و آقای قهرمانی دقیقأ از جایی به فوتبال برگشت که از اونجا به حق محروم شده بود . اینه تبانی و مافیا ... و بدا به حال هواداران میلیونی سرخ که باید بسوزن و حتی حق اعتراض هم نداشته باشن . چون داوری نیس تو لیگ ایران که علیه پرسپولیس نباشه و لج نکنه با این تیم . فردا هم محروممون میکنن از حضور تماشاگر و بازیکن و مربی رو محروم میکنن . بیچاره سوشا که تو داربی کتک خورد و سه جلسه محروم شد !!! وای به تبانی . . . وای به داوری . . . وای به وزارت ورزش . . .
  • ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    پرسپولیس..بره دسته یک سقوط کنه..بهتر فقط اسمی از پرسپولیس مونده...پرسپولیس امروز همه چی رو باخت.....تنها نتیجه نبود
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    اونایی که از داوری ایراد میگیرن و ادعا می کنند داوری به ضرر پرسپولیسه یادشان باشد فغانی در همین بازی با ذوب آهن پنالتی برای پرسپولیسیا گرفت ولی نتوانستن پنالتی را گل کنند خخخخ
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    فوتبال الان دست مسئولین و باشگاه های اصفهانی شده مبارکشون باشه تبرک به لیگ اصفهان
  • ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    0 0
    جوجه رو آخر پاییز می شمارند ، کیسه کش عزیز . حالا مگه تیم استفراغ کجای جدوله که هنوز هیچی نشده دور بر داشتی ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس