نکونام: همه جوره برای استقلال حاشیه درست می‌کنند؛ می‌خواهند نتیجه نگیریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: برخی همه جوره برای ما حاشیه درست می‌کنند و می‌خواهند نتیجه نگیریم، اما شرایط برای تیم رقیب، متفاوت است.

به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی با فولاد خوزستان که با برتری یک بر صفر تیمش همراه شد، اظهار داشت: از اینکه توانستیم به برتری برسیم و سه امتیاز دیگر را به دست آوریم، بسیار خوشحال هستم. در شرایط حساسی هستیم و این پیروزی برایمان ارزش فراوانی داشت.

وی افزود: این پیروزی را به هوادارانی تقدیم می‌کنم که برای تشویق تیم محبوبشان به ورزشگاه آزادی آمدند. آنها به تیم ما انگیزه و نیرو دادند تا برنده از زمین خارج شویم و با عشق، سه امتیاز را به آنها تقدیم می‌کنم.

سرمربی استقلال، خاطرنشان کرد: فولاد برای گرفتن امتیاز به مصاف ما آمده بود و ما نیز با برنامه وارد زمین شدیم. آنها می خواستند سرعت بازی را بگیرند و به همین خاطر ما تلاش کردیم به خواسته‌شان نرسند.

نکونام تصریح کرد: در نیمه اول ریتم بازی آن چیزی نبود که من به عنوان سرمربی استقلال می‌خواستم اما در وقت دوم بهتر شدیم. اگر دقت بیشتری می‌کردیم، می‌توانستیم با گل‌های بیشتری، حریف را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: برخی هر کاری می‌کنند تا استقلال به حاشیه کشیده شود. همه جوره دارند برای تیم ما حاشیه درست می‌کنند که نتیجه نگیریم. برای استقلال می‌خواهند نمک و شکر را از هم جدا کنند و مو را از ماست بیرون، بکشند اما برای تیم رقیب هرکاری می‌کنند.

وی درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر در این دیدار، گفت: وقتی یکی از داوران بین‌المللی فوتبال ایران به این خوبی بازی را قضاوت می‌کند، نمی‌توان حرفی زد.

نکونام با اشاره به رقابت پرسپولیس و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، بیان کرد: امیدوارم هر تیمی که لیاقتش را دارد در پایان فصل قهرمان شود.

سرمربی استقلال، اظهار داشت: تمام بازیکنان این فصل را برای فصل آینده می‌خواهم. همه آنها مد نظرم هستند. وقتی کارهای جابه‌جایی پول انجام شد و زمانی که بازیکنان برای تسویه حساب رفتند، قراردادشان را تمدید می‌کنند.

وی درباره بازی نکردن محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان، گفت: می‌توانستم به هر دو نفر بازی بدهم، اما ریسک نکردم چرا که سلامتی بازیکنان برایم از همه چیز مهمتر است.

نکونام در خصوص صحبت‌هایش در مورد احکام کمیته انضباطی، گفت: دو موضوع وجود دارد، یکی اینکه صحبت من خارج از چارچوب فوتبال نیست. این مسائل به خاطر اینکه نتیجه داده است، ادامه پیدا می‌کند. می‌گویند بیانیه ندهید مصاحبه می‌کنند، می‌گویند مصاحبه نکنید، مدیر رسانه‌ای حرف می‌زند. در گذشته با یحیی گل‌محمدی عزیز و اکنون با اوسمار رقابت می‌کنیم و باعث پیشرفت من هم می‌شود. ما زحمت‌مان را می‌کشیم و امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد قهرمان شود و جام بگیرد.

وی در واکنش به حاشیه‌هایی که درباره رنگ پیراهن فولاد به وجود آمد، گفت: درباره حاشیه لطفا سوال نکنید. خنده‌دار است که من از لالیگا بیایم و درباره این مسائل توضیح دهم.

سرمربی استقلال، تصریح کرد: تیم ما تا الان زحمت کشیده و مشکلات هم همیشه بوده است. من در ۴۸ ساعت گذشته به بازیکنانم هم گفتم که آمادگی همه چیز را داشته باشند. خودم بازی را بلد هستم، ولی به هر حال یکسری چیزها وجود دارد که تمرکز ما را به‌هم بزنند. این مسائل روی تیم ما اثر نمی‌گذارد و می‌دانیم چطور رفتار کنیم و طرف‌مان را می‌شناسیم و به خاطر همین روز اول گفتیم که از جنس همین فوتبال هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    10 9
    آخه بیشرف تو با داوری میری بالا بعد اینو هم میگی؟ ما خوزستانی‌ها همیشه مظلوم بودیم .
    • آرش IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      3 0
      آبرو واسه استقلال نذاشته. این بچه که حرف زدن بلد نیست لیاقت مربی گری تیم بزرگی مثل استقلال رو نداره. یه استقلالیه با غیرت پیدا نمیشه به این بگه آخه بردن به چه قیمتی؟؟؟ به قیمت آبروی استقلال و طرفدارانش؟؟؟!!!!!
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      0 2
      بی شرف خودتی لنگی. اسم خوزستان رو به زبان کثیفت نیار.
  • SE ۰۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    9 10
    تو خودت سر تا پا حاشیه ای
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    6 7
    دست پیش گرفته که پس نیفته!!!فکرمیکنه بقیه هم مثل خودش نفهم هستند!
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    3 5
    بابا لالیگا؟؟؟ خجالت اوره
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    7 6
    برو دیگه لمپن! حنات از رنگ افتاده! جه تعریفی هم از بنیادی فر میکنه!!!!
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    5 4
    خودت واطرافبانت یکی ازراهای کسب امتیارراهوچی گری ودادوبیدادقداردادید ادم بادیدن قبافه تویاددعواهای خیابانی می افتد
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    4 3
    وقاحت موج میزند.
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      1 1
      نزد لنگیها
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    3 0
    جواد چکش تو و اون با اصل ونصب آخر حاشیه هستین. از داور دیشب و کرنر هدیه چه خبر چکش جان؟ 21 امتیاز با لطف داور گرفتین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس