کد خبر 455966
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: انتهای جدول جایگاه پرسپولیس نیست، این تیم به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردد.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی دو بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: درگذشت پویان امیری خبرنگار فقید را تسلیت می‌گویم. بازی سختی برای ما بود.

‫تبریک می‌گویم به بازیکنان تیمم چون در 4 هفته گذشته سخت ترین بازی ها را در بیرون از خانه داشتیم و قرعه بسیار سختی نصیب مان شد.‬‎ از بازیکنانم ممنون هستم در غیاب هادی محمدی و قاسم حدادی فر دو مهره اصلی مان تلاش خوبی کردند.‬

وی ادامه داد: خوشحالم که بازیکنانم خیلی با انگیزه هستند و جا دارد از آنها تشکر کنم که فشار زیادی را در دو هفته اخیر تحمل کردند و هم به تیم خودم و هم به پرسپولیس تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند. انتهای جدول جایگاه پرسپولیس نیست و مطمئن هستم این تیم به جایگاه خودش برمی‌گردد و ما شاهد یک پرسپولیس هجومی بودیم.

وی ادامه داد: جا دارد از رشید مظاهری تشکر کنم که روز بسیار خوبی دروازه‌بان ما داشت.

گل‌محمدی در مورد اعتراض پرسپولیسی ها به داور گفت: حتی وقتی داور به ضرر ما پنالتی گرفت به تصمیم داور احترام گذاشتیم و پنالتی که برای ما گرفته شد به خاطر اینکه دور از صحنه بودم خیلی خوب ندیدم واین مساله را باید کارشناسان نظر بدهند و نه اینکه چون بردیم این حرف را می‌زنم ولی به تیم داوری تبریک می‌گویم و از هواداران پرسپولیس می‌خواهم وارد مباحث داوری نشوند و روزهای خوبی در انتظار این تیم خواهد بود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص اشتباهات تیمش گفت: میانگین سنی تیم ما 23 سال است و این نفرات آینده‌های فوتبال ما هستند و نمی‌توانم از آنها انتظار داشته باشم که در دو بازی سنگین در ورزشگاه آزادی انجام دادند هیچ اشتباهی نداشته باشند و این را باید به حساب جوانی آنها گذاشت و به نظرم ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم هرچند حرف شما را قبول دارم.

وی در مورد اینکه مجتبی حسینی محروم بود و ارتباطی با او نداشتید گفت: ما یک تیم هستیم و همه در موفقیت سهیم هستند و حسینی امروز از بالا بازی را بهتر می‌دید و نقطه نظراتش را به ما انتقال داد.اگر موفق می‌شویم به خاطر کار تیمی ذوب آهن و همدلی همه است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد4372 ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    با این بازیکن ها پرسپولیس به جایی نمیرسد.واقعا متاسفم برای این باشگاه که در نقل و انتقالات هم نتوانسته ضعف های این تیم را بپوشاند.هیچ کدام از مهاجمان پرسپولیس در حد پرسپولیس نیستند.و اقای بانکو باید پاسخگو باشد که چرا هم وطن خود را به سیدجلال حسینی ترجیح داد!!!
  • میثم ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    من یه استقلالیم ولی باور کنید با این حمایتهایی که از تیمهای اصفهانی میشه استقلال و پرسپولیسو نابود کردن اون از بازی اخر لیگ پارسال این از داوری امروز با وجود استقلالی بودنم از جامعه داوری متنفر شدم تا زمانی که اقای تاج هست وضعیت همینطوره چطور سپاهان 4 بازی اولشو در خانه بازی میکنه چطور بازی سپاهان و ذوب اهن س 9شب شروع میشه ولی تیمهای دیگه س 7 فقط تماشا چیان استقلال و پرسپولیسو انداختن به جون هم خودشون از اب گل الود ماهی میگیرن
  • ح ق از اصفهان ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    پر سپولیسی ها من کاملا اطمینان دارم ما در لیگ برتر می مانیم
  • حمید ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    اون پولهای یا مفتی که بازیکنان شما میگیرن، چرا که انگیزه نداشته باشن؟!!
  • احمد ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    آقا میثم ، ساعت بازی های سپاهان وذوب آهن هم هفت وربع بود (به غیر از دربی دو تیم در هفته دوم)لطفاً دروغ نگید ، تراکتور بازی برده از نفت را مساوی میکنه به اصفهانیا چه ربطی داره ، محافظت از بردسه بر یک حتی با یک یار کمتر برای یک تیمی که ادعای قهرمانی داره کار غیرممکن وپیچیده ای نیست، می خواستند نتیجه بازی سپاهان را از گزارشگر خودشون بپرسند چون به خوبی می دونست، اینکه می گید چرا سپاهان 4 هفته توی خونه بازی میکنه خوب قرعه ایطوری بوده سالهای قبل هم برای تیم های دیگه اینطور شده بود ،درسته که الان برای این تیم خوبه ولی در دور برگشت کاملاً قضیه برعکس میشه ، تازه اگه به آمار مراجعه کنی می فهمی در چند سال اخیرسپاهان یکی از بهترین تیم ها در بازی های خارج از خونه بوده ، سرخابیها هم که توی خونه خودشون باختند ، در ضمن تیم استقلالتون جلوی ذوب آهن از نظر بدنی کم آورده بود و بهم ریخته بود چه ربطی به داور داره؟!!! ادعاهای خنده دار داوریتون هم که درباره این بازی داشتید هم که اشتباه از آب دراومد، اگه داور برای بقیه تیمها اشتباه کنه طبیعیه و جزئیی از فوتبال ،اما اگر در مورد سرخابی ها خدای ناکرده زبانم لال به فرض محال اشتباهی صورت گرفت حتماً دست مافیا توکاره !!! چه منطق قوی شما دارید واقعاً !!!
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    فدراسیون اصفهانی همینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس