کد خبر 407992
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: آقایان می‌گویند فوتبال ناپاک است این در حالی است که 22 سال است در این رشته کار می‌کنند و نمی‌دانم چرا نمی‌روند.

به گزارش مشرق، محمدرضا امیرسیف‌الدینی در خصوص اینکه صحبت‌هایی مبنی بر نتایج مشکوک مس کرمان عنوان می‌شود، اظهار داشت: این مسائل چیز جدیدی نیست از هفته پانزدهم و از 20 بهمن‌ماه چنین مسائلی را شروع کردند و جالب اینجاست که در این مدت هیچ کاری هم نکردند و به نتیجه‌ای‌ نرسیدند.

وی افزود: من با علیپور صحبت کردم و گفتم که اگر هر کسی حق شکایت دارد و ما هم می‌توانیم بگوییم چرا مربیان منشوری اجازه فعالیت پیدا کردند، تهمت زدن کار آسانی است هرکسی می‌تواند شکایت کند اما باید رسیدگی شود و همین‌طور که این مسائل رسانه‌ای می‌شود باید هنگامی که نتایج هم مشخص شد آن را رسانه‌ای کند تا اگر این تهمت‌ زدن‌ها ثابت شد ما اعاده حیثیت کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در خصوص اینکه‌ آیا به تیمش ایمان دارد و مطمئن است که چنین اتفاقاتی رخ نداده تأکید کرد:‌ شک نکنید که مس کرمان پاک‌ترین تیم حاضر در لیگ دسته اول است. شب گذشته در برنامه 90 یک مدیرعامل روی خط آمد و خیلی جالب است که گفت از باشگاه مس با بازیکن من تماس گرفته‌اند تا عملکرد خوبی در میدان نداشته باشند اصلاً این موضوع منطقی و عقلانی است؟! من شماره‌ای که با بازیکن تماس گرفته شده را از مدیرعامل آن تیم گرفتم جالب است که هم‌اکنون وقتی به آن شماره ایرانسل تماس می‌گیریم می‌گوید در دسترس نیست.

سیف‌الدینی در مورد اینکه شاید به خاطر حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت مس چنین مسائلی مطرح شده است،‌ گفت: ما هم می‌توانیم این مسائل را بیان کنیم مگر نادر دست‌نشان سرمربی نساجی مازندران نیست؟! مگر صادق درودگر مدیرعامل نساجی نیست؟! ما چنین مسائلی را بیان نمی‌کنیم زیرا به یک چیز اعتقاد داریم آن هم اخلاق ورزشی است. متأسفانه افرادی که چنین مسائلی را بیان می‌کنند به هیچ چیز اعتقاد ندارند. آن وقت می‌گویند فوتبال ناپاک است اما 22 سال است که در این فوتبال هستند نمی‌دانم اگر فوتبال ناپاک است چرا اصرار دارند در این رشته بمانند، بروند شاید فوتبال پاک شد.

وی با اشاره به شکست روز گذشته مس کرمان مقابل فولاد نوین اهواز یادآور شد: روز گذشته داور دو پنالتی به ضرر ما گرفت و گلی هم که دریافت کردیم در دقیقه 83 بود. ما هم می‌توانیم چنین مسائلی را بیان کنیم و بگوییم که اتفاقاتی رخ داده است اما عقلانی نیست. مطرح کردن این موارد چیزی جز به وجود آوردن شائبه نخواهد بود. ما روز گذشته نتوانستیم خوب بازی کنیم و شکست خوردیم حتماً در آینده هم می‌خواهند بگویند شکست فلان تیم تقصیر مس کرمان بوده است.

سیف‌الدینی در مورد اینکه آیا تیمش به دیدار پلی‌آف لیگ دسته اول راه خواهد یافت یا خیر،‌ گفت: ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا به این موضوع برسیم. من این موضوع را با علیپور در میان گذاشته‌ام که چرا چنین مسائلی را برای مس کرمان مطرح کرده‌اند. علیپور هم به من گفت که شما کار خود را انجام بدهید ما قویاً با چنین افراد که این مسائل را مطرح می‌کنند برخورد می‌کنیم. خودمان هم با رجوع مراجع ذیصلاح این موارد را دنبال می‌کنیم. ما در کرمان مخالفان زیادی داریم نه تنها در استان بلکه در همه کشور چنین جوی علیه تیم وجود دارد.

وی افزود:‌ من تیمم را قدرتمند بستم و تلاش کردم در زمین مسابقه نتیجه بگیریم نه در راهروهای سازمان لیگ و نه در اتاق‌های فدراسیون حضور داشتم و تمام تمرکز خود را روی نتیجه‌گیری قرار داده بودم. مسائلی در لیگ یک وجود دارد اما مطمئن باشید از سوی مس کرمان تخلفی صورت نگرفته است. شاید مطرح کردن این موارد از سوی کسانی است که رانت در هیأت‌های فوتبال و جاهای دیگر دارند و موفق نشدند که تیمشان نتیجه بگیرد آن وقت می‌خواهند به تیم‌های دیگر ضربه بزنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس