کد خبر 408431
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

علیرضا اژدری‌زاده واگذاری امتیاز فولاد نوین را صرفا گمانه‌زنی برخی افراد دانست.

به گزارش مشرق، علیرضا اژدری‌زاده درباره مشکلات تیمش برای حضور در لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار کرد: فولاد نوین با مشکلاتی برای حضور در لیگ برتر مواجه است. هر لیگی الزام‌های مشخصی دارد بنابراین تلاش خواهیم کرد این مشکلات را حل کنیم و مطئمنا هم این اتفاق رخ می‌دهد. با توجه به اینکه یک هفته از بازی‌ها باقی مانده است و مسئولین تیم در استراحت هستند، هنوز مجالی برای رفع مشکلات تیم نیافته‌ایم.

مدیرعامل فولاد نوین افزود: هیات مدیره ما از فولاد خوزستان جدا است و از نظر اساسنامه، پروانه مجزا و ... شرایط حضور در لیگ برتر را داریم. فقط بحث منابع مالی مجزا مطرح است که با توجه به علاقه مسئولین شرکت فولاد خوزستان این مشکل هم برطرف می‌شود. مسئولین استانی از حضور یک تیم دیگر از خوزستان در لیگ برتر خوشحال هستند و مطمئنا به ما کمک می‌کنند.

وی درباره صحبت‌های مدیر‌عامل استقلال اهواز مبنی بر خرید امتیاز فولاد نوین، گفت: تمام این صحبت ها گمانه‌زنی هستند. امیدوارم استقلال اهواز هم بتواند در لیگ دسته یک موفق شود. صحبت مسئولین استقلال اهواز علایق شخصی خودشان بوده و می‌خواهیم با فولاد نوین در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

اژدری‌زاده از صعود تیمش به لیگ برتر ابراز خوشحالی کرد و افزود: فولاد نوین استحقاق حضور در لیگ برتر را داشت و به این هدف رسید. از خردادماه تمرینات گروهی را شروع کردیم. کادرفنی تیم هم از ابتدا به دنبال بازیکن گران‌قیمت نبودند و فقط بازیکنان با استعداد را به تیم اضافه کردیم، درنتیجه ثمره این کار را هم گرفتیم.

مدیر‌عامل فولاد نوین اظهار کرد: برنامه ما از ابتدا حداقل کسب 32 امتیاز و مقام ششم جدول بود. اما بازیکنان تیم نشان دادند که اشتیاق بالایی برای صعود به لیگ برتر دارند و با کسب 42 امتیاز توانستند به این هدف برسند. البته از این تیم حمایت‌های لازم را با کمک مسوولین، داشتیم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس