کد خبر 407965
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

مدیرکل کل حراست وزارت ورزش گفت: گزارش‌های زیادی از تخلفات در لیگ یک بدست ما رسیده ولی هنوز نتوانسته‌ایم آن را ثابت کنیم.

به گزارش مشرق، با رسیدن هفته‌های پایانی لیگ یک، خیلی‌ها صحبت از تخلفاتی می‌‌کنند که در این لیگ اتفاق می‌‌افتد. حرف‌هایی که هرسال بعد اتمام لیگ یک زده می‌شوند اما معمولا به آن رسیدگی نمی‌شود. مدیرکل حراست وزارت ورزش در اینباره می‌گوید: این بحث به کمیته انضباطی و البته کمیته اخلاق برمی‌گردد. اگر موضوع حاد باشد ما به آن ورود می‌کنیم. الان گزارش‌هایی در این زمینه بدست ما رسیده و قطعا آن‌ها را پیگیری می‌‌کنیم. اینطور نیست که از تخلفات ساده عبور کنیم.

علی حسنی‌خو می‌گوید: مطمئنا تا این لحظه گزارش‌هایی به دست ما رسیده و ما هم قطعا بررسی‌های لازم را روی این موضوع انجام می‌‌دهیم. شک نکنید که ما آماده‌ایم تا با تخلفات در فوتبال مبارزه کنیم ولی باید بتوانیم تخلفات را ثابت کنیم. نمی‌شود به تیمی که میلیارد‌ها تومان هزینه کرده بدون سند و مدرک تهمت بزنیم. به همین دلیل هم من می‌گویم خیلی از کسانی که در مورد ناپاکی‌ها حرف می‌ زنند، سند و مدرکی برای اثبات ادعای خود ندارند.

او در پاسخ به این سوال که در صورت اثبات جرم، چه مجازاتی در انتظار متخلفان است می‌گوید: «اگر جرمی ثابت شود تردید نکنید که ما پرونده آن‌ها را به مراجع قضایی می‌فرستیم و حتی امکان دارد کسانی که تخلف کرده‌اند، زندانی شوند. ما به ورزش ورود کرده‌ایم تا ریشه ناپاکی‌ها را بخشکانیم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس