کد خبر 408670
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

به دنبال مسائل پیش آمده در لیگ دسته اول فوتبال، باشگاه مس کرمان به مراجع قضایی و اطلاعاتی شکایت کرد.

به گزارش مشرق، سایت باشگاه مس کرمان نوشت:

«در برنامه‌ نود دوشنبه‌ گذشته، مدیرعامل باشگاه فولاد نوین اهواز در تماسی که با این برنامه داشت اعلام کرد که پیش از بازی این تیم برابر مس کرمان، فردی با نام عسگری با یکی از بازیکنان تیم فولاد نوین به نام همراز تماس برقرار کرده است و به نوعی به وی اعلام کرده است که برابر مس بازی خود را ارایه نکند تا فصل آینده به تیم مس کرمان اضافه شود.

پس از طرح این موضوع، باشگاه مس کرمان از نهادهای فوتبالی همانند کمیته‌ صیانت از بازی‌های لیگ و همچنین مراجع غیر فوتبالی نظیر نهادهای اطلاعاتی و پلیسی و همچنین مراجع قضایی، به سرعت برای پیگیری این قضیه وارد عمل شد تا ابعاد واقعی این ماجرا مشخص شود.

با توجه به اینکه طرح این مسئله با آبرو و حیثیت تمامی استان کرمان روبروست است، تمامی مردم کرمان و مقامات ارشد استان خواهد رسیدگی جدی این قضیه بودند و باشگاه صنعت مس کرمان نیز از طریق مراجع قضایی و اطلاعاتی به طور رسمی خواستار پیگیری سریع این موضوع شد تا مشخص شود شماره‌ .......0936 که ادعا می‌شود فردی با نام عسگری که خود را منتسب به باشگاه مس کرمان دانسته است کیست و به کجا تعلق دارد.

بدیهی است که در این رسیدگی‌های قضایی و اطلاعاتی به طور صریح روشن خواهد شد که آیا واقعا این تماس برقرار شده است و یا خیر و اگر این تماس حاصل گردیده است از سوی چه کسی صورت گرفته است و با شناسایی فرد تماس گیرنده، مشخص خواهد کرد که واقعیت این ماجرا چه بوده است.

با روشن شدن ابعاد و واقعیت‌های این تماس و اینکه آیا در واقع صورت گرفته است و یا خیر، باشگاه صنعت مس کرمان حق خود را در اعاده‌ی حیثیت از آن و یا شکایت قضایی از عوامل آن را حق مسلم خود می‌داند و به طور جدی تا روشن شدن این قضیه بر پیگیری آن نظارت و اصرار خواهد داشت.

با مشخص شدن ابعاد این ماجرا، قطعا نتایج آن به طور صریح از رسانه‌ها نیز اعلام خواهد شد.»

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس