کد خبر 342237
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲

درگیری میان شبه نظامیان هوادار دولت و حوثی ها در یمن طی دو روز گذشته، به کشته شدن دست کم 40 نفر منجر شد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، یک مقام یمنی روز شنبه گفت در جریان درگیری هایی که میان شبه نظامیان طرفدار دولت و حوثی ها در استان ˈالجوفˈ (al-Jawf) صورت گرفت، 18 تن از حوثی ها و 22 تن از شبه نظامیان که عمدتا سلفی بوده کشته شدند.

این نزاع، ده ها زخمی نیز از هر دو طرف برجا گذاشت.

شبه نظامیان یمن از سوی دولت و سلفی های طرفدار اخوان المسلمین پشتیبانی می شوند.

بر اساس این گزارش ، یک مقام یمنی مدعی شد که شبه نظامیان طرفدار دولت موفق شده اند یکی از مواضع حوثی ها در 175 کیلومتری شرق پایتخت (صنعا) را به کنترل خود در آورند.

حوثی ها از سه هفته گذشته، در مناطقی از پایتخت یمن اردو زده اند و خواستار برکناری دولت و بازگشت یارانه های سوخت شده اند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ابوالحسن ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    امشب حرف های سنخگوی جنبش انصار الله رو شنیدم.طوری حرف می زد که احساسم نسبت به این که همان یمانی موعود هستن قوی تر شد.از حرف هایش حق و حقیقت می بارید.اگر ده نفر مثل این تو ایران بودن.ایران گلستان می شد.
  • حسین ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    ر حديثي، يماني از فرزندان زيد بن علي بن حسين معرفي شده است. در آن روايت، امام جعفرصادق علیه السلام دعايي مي‌خواند. عباد بن محمد مدائني به امام مي‌گويد: «فدايتان شوم؛ آيا براي خود دعا نکرديد؟» امام پاسخ مي‌دهند: «براي نور آل‌محمّد و جلودار آنان و انتقام گيرنده از دشمنان به امر خداوند، دعا کردم.» مدائني مي‌پرسد: «فدايت شوم، چه وقت قيام مي‌کند؟» امام مي‌فرمايند: «هر وقت، آن کسي که آفرينش و تدبير در دست اوست، بخواهد». عباد بن محمد مجدداً مي‌پرسد: «آيا براي آن، قبل از آمدنش نشانه‌اي است؟» امام مي‌فرمايند: «بله، نشانه‌هاي گوناگون. خروج پرچمي از مشرق و پرچمي از مغرب و فتنه‌اي که اهل زوراء (بغداد) را فرا مي‌گيرد و قيام مردي از فرزندان عمويم زيد از يمن و …» منبع: مرکز مجازی مهدویت http://www.mahdi313.ir

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس