کد خبر 342066
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

در تنها تصویری که شبکه الجزیره از مخالفان انصارالله نشان داد تنها سه نفر پلاکارد به دست حضور دارند!

گروه بین‌الملل مشرق - پس از تظاهرات صداها هزار نفراز حامیان انصارالله و همپیمانان‌شان در پایتخت یمن، شبکه‌های عربی وابسته به ارتجاع عرب مانند الجزیره و العربیه مجبور شدند تا تصاویر این حضور گسترده را مخابره کنند اما از همان ابتدا سعی کردند تا انصارالله را عامل حزب الله لبنان و ایران معرفی کنند اما پس از احساس خطر شدید عربستان و وارد شدن این کشور به پرونده یمن به صورت علنی، رسانه‌ها موضع خود را عوض کردند چون درصورت معرفی انصارالله به عنوان مزدور ایران مخالفان، آنها نیز به عنوان مزدور عربستان معرفی می‌شدند.

در مرحله دوم، رسانه‌های ارتجاع عرب، حرکت جریان انصارالله به سمت پایتخت را در مقابل تصرف موصل توسط داعش اعلام کردند اما این اخبار باعث شد تا خود این رسانه‌ها به جانبداری از داعش متهم شوند و در مقابل انصارالله به عنوان گروهی ضد تکفیری معرفی شود انصارالله نیز با استفاده از همین جریان در چند بیانیه اعلام کردند که ما در مقابل داعشی‌ها خواهیم ایستاد و نخواهیم گذاشت داعش در یمن قدرت یابد.

در مرحله سوم رسانه‌ها به دنبال معرفی داعش به عنوان یک گروه تکفیری و خشن شدند و به جای پخش تصاویر انصارالله در پایتخت، تصاویر آموزش‌های نظامی این گروه در جریان حمله عربستان به شمال یمن را نشان می‌دهند اما تکرار حضور انصارالله در پایتخت بدون شلیک حتی یک گلوله و بصورت کاملاً مسالمت‌آمیز و پیوستن گروه‌های مختلف به این جریان از جمله هشت نماینده پارلمان نزدیک به جریان حاکم باعث شد تا رسانه‌ها در گام سوم نیز با شکست مواجه شوند.

شکست پیاپی رسانه‌های عربی باعث شد تا این شبکه‌ها که ادعای حرفه‌ای بودن را یدک می‌کشند به اخباری روی بیاورند که خنده بر لبان هر بیننده‌ای می‌نشاند.

در تازه‌ترین خبر از این دست، الجزیره سعی کرد نشان دهد که نیمی از مردم یمن، مخالف انصارالله هستند. این شبکه در خبری مدعی شد که هم‌اکنون دو گروه در یمن به خیابان‌ها ریخته‌اند؛ یکی انصارالله و دیگری طرفداران دولت یمن! اما جالب اینکه در تنها تصویری که شبکه الجزیره از مخالفان انصارالله نشان داد تنها سه نفر پلاکارد به دست حضور دارند!

برخی شبکه‌ها اعلام کردند در صورتی که مخالفان انصارالله به خیابان بیایند در بهترین حالت می‌توانند چند هزار نفر را در صنعا به خیابان بیاورند.

عکس زیر تنها عکسی است که الجزیره از حضور میلیونی! مخالفان انصارالله منتشر کرده است.

تظاهرات سه‌نفره مخالفان انصارالله در صنعا +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    خخخخخخخخخخ :|
  • ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 0
    خاک تو سر سعودی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس