کد خبر 274943
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۱

فیلم ویدیویی جدیدی روی اینترنت منتشر شده است که در آن عدنان عرعور مفتی فتنه‌گر و تندرو سلفی آرزو می‌کند از سربازان ارتش "سفیانی" باشد، همان کسی که در اوایل عصر ظهور به نبرد با حضرت امام مهدی (عج) خواهد رفت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عدنان عرعور، شیخ سلفی سوری مقیم عربستان در سخنانی از تریبون تبلیغاتی خود موسوم به شبکه "شذا" گفت: امیدواریم انشاء الله زیر لوای پرچم لشکر سفیانی باشیم.

سفیانی کیست؟

احادیث و روایات درباره السفیانی متعدد و متواتر است. او «عثمان بن عنبسه» از فرزندان «خالد بن یزید بن معاویه است و چون از نسل ابوسفیان است، معروف به «سفیان» است. او مردی است با چهره‌ای ترسناک و آبله روست و چشمانی کبود دارد. او از سرزمینی خشک به نام «بیدا» که سرزمینی بی آب و علف در بین مکه و شام است، خروج می‌کند.

عثمان بن عنبسه و ادعای او

سفیانی ازفرزندان یزید بن معاویه بن ابوسفیان  لعنة الله علیهما است. در حدیثی از امام صادق (علیه السلام) آمده است که فرمود:«آنگاه که خورشید به مغرب خود نزدیک می‌شود، کسی از مغرب فریاد می‌زند: ای مردم، مولای شما در بیابان خشک (بیدا) ظهور کرد و اوعثمان بن عنبسه ازفرزندان خالد بن یزید بن معاویه بن ابوسفیان است. با اوبیعت کنید تا هدایت شوید و با اومخالفت نکنید که گمراه می‌شوید. پس ملائکه و جن او را تکذیب می‌کنند. هرآن‌ که درشک وتردید است وهرکافر و منافقی با ندای او گمراه می‌شود».

شیخ صدوق از ابو منصور البحبی نقل کرده است که می‌گوید: از امام صادق (علیه السلام) درباره اسم سفیانی سؤال کردم. فرمود: «تو را با اسمِ او چه کار؟ هر گاه مناطق پنج‌ گانه شام: دمشق، حمص، فلسطین، اردن و حلب را تصرف کرد، منتظر فرج باشید.» گفتم: آیا 9 ماه این را در تصرف دارد؟ فرمود: «خیربلکه تصرف او 8 ماه است که یک روزهم بر آن اضافه نمی‌شود.»

بعد ازاین‌ که سفیانی تسلیم پیشنهاد اطرافیان خود می‌شود، درمقابل امام مهدی (علیه السلام) می‌ایستد و آن حضرت (علیه السلام) را به مبارزه می‌خواند. پس امام مهدی (علیه السلام) او را از جنگ بیم می‌دهد. اما سفیانی بر جنگ علیه امام (علیه السلام) پا فشاری می‌کند. بدین ترتیب بین لشکر سفیانی و لشکر امام (علیه السلام) جنگی در می‌گیرد، که پیروز آن مهدی (علیه السلام) است. حکمرانی سفیانی پایان می‌یابد و اسیر می‌شود و امام (علیه السلام) او را به درک واصل می‌کند. و این گونه امام (علیه السلام) برعراق مسلط می‌شود.


[قول دیگردربارة کشته شدن سفیانی] این است که او به شام فرارمی‌کند وامام (علیه السلام) عده‌ای از یاران خود را به دنبال او روانه می‌کند وآنان پس ازدستگیری سفیانی اورا به قتل می‌رسانند.
 

فرو رفتن لشکر سفیانی در زمین از رویدادهای مهم زمان سفیانی

این واقعه  خسف  چند روز پس از ظهور صورت می‌گیرد و معجزة بزرگی است که امدادی الهی برای قیام مهدی (علیه السلام) است و با این رخداد مردم به صراحت به عدالتِ دعوت اما (علیه السلام) و حقانیت قیامش ایمان می‌آورند و حتی این امر سفیانی را هم تحت تاثیر قرار می دهد که مهم‌ترینِ نتایج آن‌ فتح عراق بدون خون‌ریزی است.

اندکی بعد سفیانی به شام فرار می کند و امام مهدی (علیه السلام) عده‌ای را درپی او روانه می‌کند.

این افراد در بیت المقدس به سفیانی می‌رسند و در آن‌‌ جا روی صخره‌ای او را گردن می‌زنند.

سفیانی پس از خروج پس از خروج مناطق پنج گانه شام: دمشق و حمص در سوریه، فلسطین، اردن و حلب را تصرف می کند.

او به این مناطق اکتفا نمی کند، بلکه لشکریان خود رابه اطراف گسیل می‌دارد که بخش بزرگی از لشکریان او به طرف بغداد و کوفه می‌روند و در آنجا قتل و فساد به راه می‌اندازند و اهل آنجا را تارومار می‌کنند.

در کوفه و نجف اشرف نیز قتل عام می‌کنند.

پس از آن، قسمتی از لشکرآن ملعون به شام و قسمتی دیگر به مدینه می‌روند.

بخشی از لشکر سفیانی که به شام می‌رود [با لشکر امام (علیه السلام) مواجه می‌شود که]، لشکر حضرت حجت (علیه السلام) بر آن پیروز شده و آن را نابود می‌کند و اموال آنان به غنیمت گرفته می‌شود.

با رسیدن لشکر سفیانی به مدینه، به مدت سه روز هر عملی را در این شهر مباح اعلام می‌کنند و در آن به قتل و ویرانی مشغول می‌شوند. اما در راه مکه و در منطقه بیداء در زمین فرو می روند و جز سه نفر از آنان کسی زنده نمی ماند.

فتنه سفیانی در نواحی مختلف بلاد اسلامی گسترش می‌یابد و در این فتنه به طور خاص بر اصحاب علی (علیه السلام) و شیعیان آن حضرت (علیه السلام) سخت می‌گذرد تا جایی که ندا دهنده‌ای از سوی سفیانی ندا می‌دهد: «آگاه باشید هر کس سرِ شیعه‌ای از شیعیان علی (علیه السلام) را بیاورد هزار درهم جایزه می‌گیرد.» در این اوضاع همسایه بر همسایه‌اش هجوم می‌برد و می‌گوید: او از شیعیان علی (علیه السلام) است. پس گردنِ او را می‌زند و هزار درهم جایزه می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 149
  • در انتظار بررسی: 33
  • غیر قابل انتشار: 75
  • ایرانی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 9
    افرین بر عر عر"شما کجا و این همه غیرت کجا
  • ناشناس ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    39 6
    از اسمش معلومه زیاد عر عر می کنه .
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    16 3
    از قیافه زشت و منزجر کننده این ملعون بعید نیست که سفیانی باشد..... خدا یا کمکمان کن راه حق را از راه باطل تشخیص دهیم
  • مریم ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    23 3
    ما هم آرزو داریم در رکاب مولایمان نسل شما وهابیون بی همه چیز را از روی زمین برداریم به امید ان روز
  • اسمال ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    18 3
    خدایا به جلال وجبروتت سوگند به ما بندگان خطا کارت توفیق این امر زا بده تا زیر سایه پرچم اما م زمان عج گردن این کافرهارو بزنیم
  • یا مهدی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    16 2
    عر عر نکن.... لیاقتت همون سفیانیه!ان شاالله که زودتر با همون ها محشور بشی!
  • یا مهدی ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    12 2
    عر عر نکن.... لیاقتت همون سفیانیه!ان شاالله که زودتر با همون ها محشور بشی!
  • بهرام ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 1
    بدبخت هیچی نیستی! امام زمان با گوشه چشمی همه شما رو نابود میکن
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    12 1
    باز این یونجه اش کم شد، عرعر کرد!
  • حمیدبابایی ازقم ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 1
    خر حضرت عزیز میره بهشت ولی تو میمانی و عرعر کردن تو جهنم
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 1
    حیف شمشیر امام زمان عج که رو گردن این وحوش فرود بیاد
  • مجید ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    5 2
    توعددی نیستی که بخوای در مقابل مولامون قد علم کنی.لیاقتت همون جهنم اسفل السافلینه
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 1
    ان شاالله امام زمان ظهور میکنه و همه شماهای وهابی رو به درک واصل میکنه
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 2
    سفیانی خیلی قوی تر از این احمقه ، اون کسیه که کلی نظامی غربی میکشه ، البته ما هم از اون خیلی قویتریم چون دهنشو اسفالت میکنیم :)
  • امید ایرانی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    10 2
    *بسم الله الرّحمن الرّحیم* قابل توجه بعضی غافلین، منکِرین و خواب ماندگان داخلی که با این همه علائم، شواهد و قرائن آشکار جهانی(از جمله انقلاب اسلامی ایران و بازگشت راغبانه ی شیعیان به حاکمیت ولایت بعد از قریب ۱۴ قرن اسارت) هنوز به قریب الوقوع بودن ظهور آقا امام زمان(ع) پی نبرده اند. ببینید این ولدالزنای عاشق سفیانی چقدر به جنگ زیر لوای سرور ملعون خود امید بسته. ان شاء الله ما باشیم که در زیر لوای آقا امام زمان(ع) بجنگیم و سفیانی، عرعور و پیروانشان را به درک اسفل جهنم بفرستیم. و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    5 1
    حیف عر عر .صدرحمت به خر. نفهم نمیدونه اگه داره نفس میکشه به برکت وجود حضرت صاحب. آخه پستی ورذالت تاکجا ؟؟؟
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 1
    آن روز که امام بیاد شما جماعت باید دنبال سوراخ موش باشید یک نسل کشی حسابی از جماعت وهابی و حکومت ال حروم زاده میکنیم
  • احمدی نژآدی ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 1
    آقای دولتتتتتتتتتتتت از این وهابی های سعودی چی دیدیییییی آخه هی میگی تنش زدایی نمی بینی مگه رسما دارن به مقدس ترین ذات عالم هستی توهین می کنن. یه کم اقتدار داشته باشید دیگه. فکر کنم بهار نزدیکه ............... اللهم عجل لولیک الفرج
    • مهدی فرجی IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
      7 2
      ایشالله اون موقع منم لیاقت اینو داشته باشم که در رکاب فرزند زهرا باشم تا جون نا قابلمو فدای مهدی فاطمه کنم .ای کاش .ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 2
    عر عر .....
  • عاشق رهبر ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    3 1
    ما هم ارزو داریم تحت لوای حضرت حجت باشیم
  • مردی از تهران ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 1
    منظوزت چیه ایررانی .. یعنی مقابه با امام زمان غیرت میخواهد اگه میدونستم مشرق ثبت میکنه کامنتمو یه چیزی بهت میگفتم تا صبح ظهور بسوزی
  • نیروی شرکتی ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    8 1
    اللهم عجل لولیک الفرج و لعنت الله علی القوم الظالمین وهابی نجس
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 1
    امیدوارم به آرزوش برسه و امام زمان با شمشیرش نصفش کنه و بره به جهنم با همون ابوسفیان محشور بشه الا لعنت الله علی قوم الکافرین و الظالمین
  • سورنا ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    6 1
    عر عر که حیف مقایسه مزخرفات تو با صدای حیوان محترمی به اسم خر اینو بدون من و میلیون ها انسان دیگر آرزوی جنگیدن با حرام زاده هایی مثل تو و امثال تو را دارند و آن روزی فرمان جهاد صادر شود در صفوف بهم فشرده آن چنان مثل صاعقه به شما ها حمله میکنیم و مثل آوار روی سرتان خراب میشویم طوری که راه فراری نداشته باشید و از ترس شلوارهایتان را خیس کنید. به امید آن روز و نابودی شما حرام زاده ها
  • قائم ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    5 1
    بدست شمشیر حضرت صاحب (عج ) کشته شدن هم لیاقت می خواهد . این مردک زودتر به درک واصل میشه .
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 2
    نه اتفاقا متن بالا كنايه بسيار زيبا دارد
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 3
    افرين دقيقا
  • ناشناس ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    7 1
    بچه ها درسته که این نفهم یع عرعری کرد ولی یادتون باشه لشکریان حضرت حجت برای رضای خدا ادم میکشند نه برای اینکه دلشون یا به عبارت بهتر نفسشونو اروم کنند
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 1
    اسراييل اين بچه گربه رو باد كرده كه براي ما اداي شير در بياورد برو گم شو بابا تو كه عددي نيستي اي مگس عرصه سيمرغ نه جولانگه توست عرض خود مي بري و زحمت ما مي داري
  • علی ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 3
    بعید نیست سفیانی همین بندر بن سلطان باشه
  • سیدمهدی موسوی ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 1
    خدا قسمت کنه من به مکه مشرف شوم و خدمت این حضرت عرعور برسم بتوانم پشت گردن ایشان را ببوسم !! چون ان شالله جای شمشیر مولایم مهدی فاطمه آنجاست!!!!
  • علی ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 2
    معلوم شد که رهبران وهابیت چقدر شناخت از معارف الهی دارند .
  • ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 1
    زودتر بابا پیر خرفت همین الانش هم زیادی عمر کرده
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 2
    آفرين... به نظر من به عنوان الاغ ميتونن در لشكر سفياني ملعون استخدامش كنن :)
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 1
    خیلی وقتا پیش وقتی حدیث اخر زمان رو میخوندم با خودم فکر میکردم مبادا در فتنه اخر زمان اگه سفیانی خروج کرد فربیشو بخوریم و در سپاهش باشیم و از امام زمان نباشیم اما اینا با این حرفاشون و این رفتارای ضد بشریشون کار ما رو راحت کردند.خدا را شکر.
  • مبشر گمنام ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 1
    السلام علی المهدی و علیکم و رحمت الله... صدای پای نگاهبان خیمه می آید... برادران عزیز و انقلابی ام در سایت مشرق نیوز... این چند خط را اگر خواستید منتشر نفرمائید ولیکن لینکش جالب بود و من هم تحریک شدم دو خطی برایتان بنویسم... حوالی همین روزها، سه سال پیش بود که در اثنای انتشار مستند "ظهور بسیار نزدیک است"، سایتهایی چون شما و تقریبا همه بر علیه بچه های مخلص ما هر چه که خواستند نوشتند و تحلیل کردند و ... یادتان است؟ نوک تیز انتقادات هم جریان انحرافی و کذا و کذا بود... هر چه گفتیم که بابا! این فیلم را ما بر اساس تحقیقات خودمان و مستندات صدا و تصویر درست کرده ایم و به عبارتی اگر هم از نظر ماهیتی و اسلامی غلط است، باز هم نتیجه افکار خودمان بوده است... سه سال گذشته است... از تهمتها و تخریبها بگذریم و رنجهایی که کشیده ایم... بگذریم که ما با خدا معامله کرده ایم... خوب حالا برای اینکه از این حال و هوا در بیاییم و ماه ربیع هم هست و فضا هم زیادی کدورتی نشه، یک صلوات بلند برای تعجیل فرج... اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجــــل فرجهــــم ... الغرض ... حالا بنده حقیر به شما و دیگر دوستان رسانه ای و باهوشم در مشرق توصیه می کنم که یکبار دیگر با هم بنشینید و مستند سه سال پیش ما را ببینید... حداقل فقط قسمت سفیانی اش را ببینید... یک ربع بیشتر وقتتان را نمی گیرد... الحمدلله و المنه که تحولات ظهور شتاب فزاینده ای گرفته است و اوضاع منطقه را داریم می بینیم... پیچ بزرگ تاریخی... قواعد و علائم ظهور... احادیث و روایات... اینها را نمی توان منکر شد... بعد دو دقیقه به این فکر کنید که ما از کجا مثلا می دانستیم(احتمال می دادیم) سوریه شلوغ می شود... مثلا از کجا می دانستیم که در عراق هم در پی آن فتنه سوریه، جنگ می شود؟... ما از کجا می دانستیم که نا آرامی های مصر(و کشورهای عربی)، هیچگاه به ثبات نمی رسد؟ ما از کجا... برادران انقلابی و عزیزم در مشرق... ما از هیچ کجا نمی دانستیم... این احادیث هستند که همه چیز را می دانند... به صحنه روبرویتان نگاه کنید... این چه لینکها و چه مسائلی که است که منتشر می کنید... آیا خودتان سه سال پیش فکر می کردید که خبر آمدن سفیانی را از زبان یک شخصیت مذهبی وهابی بگذارید؟ تازه فیلمش را هم بگذارید؟؟ آری برادران... زیاده شد... بخشید... عرض این است که نسیم ظهور وزیدن گرفته است و هیچ کس را هم توانای مقابله نیست... ظهور بسیار نزدیک است ان شاء الله... آن قدر که حتی اینها هم دارند از روی احادیث می بینند و می بیند که چگونهه هم آرزوی شهادت در راه مبارزه حضرت صاحب را دارند...! ظهور بسیار نزدیک است ان شاء الله مگر اینکه مثلا شما فکر کنید این لینکها و سخنان عجیبی که جدیدا(حدود یک دو سال) می شنویم، مثل همین بالایی، کار ما باشد؟! یا چه می دانم تحت نظر مشایی و آله؟! بگذریم که زیاده شد... یادتان نرود... حداقل قسمت سفیانی را ببینید... دانه های تسبیح از پی هم در حال افتادن است... یاعلی مدد... با مهر و احترام... اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    6 0
    امام زمان بزنه تو کمرش نتونه بلند شه، ان شاا...
  • بنده ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 1
    مگه اين كه من مرده باشم بخواي چپ نگاه كني به آقاي من
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    اره والله
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    جمله ات دو پهلو بود نمیدونیم مثبت بدیم یا منفی
  • دانشجوي موحّد ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    دو تا دعا ميكنم : اولاً خدا عرعر رو به حاجت دلش برسونه. دوماً خدا توفيق بهم بده با همين دستاي خودم بكشمش تا به حوري العين داغ جهنم برسه !... آمين يارب العالمين
  • يكي از ميليونها مسلمان ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    6 1
    قرآن كريم چه عالي فرمود: انّ انكر الاصوات لصوت الحمير ... (پس لطفا عرعر نفرماييد جناب انكرالاصوات)
  • امیرخان ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 1
    بخدا قسم ما نیز آرزو داریم تا با شما بجنگیم فَانْتَظِرُوا إِنِّي مَعَكُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِينَ
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    عرعور = عرعر اضافی
  • دكتر توكلي ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    مولاي ما بقيّة الله از ذريّه پاك رسول الله است و مولاي شما وهابيان بقيّة الشّيطان و فرزند شراب و قمار... ان شاءالله با مولايمان محشور شويم.
  • محمود ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    مولای من جان مادرت بیا خسته شدیم ار این همه ستم و کفر وهابیت اقا جان بیا که دیدگانمان را فرش راهت میکنیم وسینه هایمان را سپر بلا
  • حسن شیرازی ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    4 0
    برو به درک حرام زاده ی ناصبی
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    به میت گفته زکی.
  • محمد علی ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    ما هم منتظریم تا به ید بیضائی مولا و سیدمان و روح آفاق گستر هدایت و رحمتش ،هجومی با صولت حیدری بر شما کفتاران خون آشام داشته و زمین و زمان را از لوث نجاست و پلیدی وجودتان مطهر و پاک نماییم.
  • شوشتری ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    این مردک و امثالش بدونن، نمیذاریم کار به ظهور امام زمان برسه! انشاالله قبل از ظهور، با رهبری آسید علی خامنه ای (حفظه الله) کارشون رو تموم میکنیم. یه دونه سید حسن نصرالله ما برای اینا بسه، چه برسه به حضرت صاحب الزمان(عجل الله فرجه)
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    احتمالا پدران اینها (اگر معلوم باشد)باید سفیانی باشد پس ای فرزندان حیدر کرار به گوش که پسر فاطمه می آید
  • احمدرضا ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    اتفاقاً جناب عرعور حرف حقی را زد که مفتیان اعظم وهابی منکرش هستند! بسیاری از وهابیان وجود امام زمان و انتظار ما برای آمدنش را به تمسخر می گیرند. ولی جناب عرعور حرف درست را ضد، که آرزوی رسیدن در کنار سفیانی برای جنگ با امام مهدی(عج) می کند! امیدوارم اساعه هردوی ما(شیعه و وهابی) به آرزویمان برسیم! انشاالله
  • مرتضي ام ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    اين بدبخت بي‌عقل كاش يك عكس هم از خودش از زير ميز مي‌گرفت تا همه ببينند در حالي كه داره جلو دوربين عرعور مي‌كنه، تو واقعيت از اين كه نكنه همچين بشه چطوري خودشو كثيف كرده! مرتيكه بي همه چيز.
  • همگام! ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    نسیم ظهور وزیدن گرفته است و ما با خدا معامله کردیم
  • شیعه ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    ای مشرق دیدی بازهم شیطنت کردی الاهم محشرالظالمین بلظالمین
  • خسرو30000058 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    ان شاءالله به آرزوت برسی و امام گردن نحست رو بشکنن.
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    سلام بر برادران خوب مشرقی ". او از سرزمینی خشک به نام «بیدا» که سرزمینی بی آب و علف در بین مکه و شام است، خروج می‌کند." این جمله اشتباه است سفیانی از سرزمین "یابس" خروج می کند که در سوریه است اما سرزمین"بیدا" در بین مسیر مکه ومدینه است جایی که سپاه سفیانی در آن فرو خواهند رفت(بزودی ان شالله) و خسف بیدا روی میدهد لطفا اگر متنی را از جایی کپی می کنید به خصوص مطالبی که منبع روایی دارد اول درستی همه ی مطالبش رو چک کنید
  • عبدالمهدی121 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    اینها دارن کد میدن به همه حروم زاده های عالم آماده باشید سفیانی ما بزودی پا دررکاب می کند..
  • 313 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    تاحالا قورباغه له شده دیدید؟ اگر ندیدید به تصویر بالا مراجعه کنید... فول آپشن با صدای عر عر..... . :D
  • 313 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    راستی یه سوال: اون زیر اندازه یا دم دریه انداخته رو سرش؟
  • سلامی از مازندران ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    ای شیخ لطفا به اندازه صحبت کن
  • در آرزوی دیدن مولا ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    یا علی / ما فقط دعا میکنیم که خداوتد رحیم به ما منت نهاده و ما را از یاران آقا امام زمان قرار دهد. چون از حرف تا عمل راه بسیار است.
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    ما اهل سنت از این مردک بی شرم وهابی برائت می جوییم.ما دوستدار ومحب اهل بیت رسالتیم.
  • yasin ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    نگران نباش میرسه اون روز! ضمنا دوستان این کمتر از حیوون رو با خر مقایسه نکنید اون دنیا باید جواب خرهای طول تاریخ رو بدیدها!!!
  • حسين ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    نسيم خوش نزديكي ظهور مولا داره پوست شيعيان مولارو نوازش ميده و كم كم صداي اناابن و حيدر كرار مولا به گوش ميرسه. انشاالله. اين صداي عرعر اين عرعور هم صداي خورد شدن استخون هاي صهيونيست هات. صداي اين عرعور واق واق خوش خدمتي وهابي هاي جاهل به ارباب خودشون اسرائيل هست سنگشون بزن فرار مي كنن.
  • ننه جان ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    عرعر بیا میخوام برم بازار پاندارم فدات بشم بیا سوارم کن تا سفیانی نیومده برمیگردیم
  • التماس دعای فرج ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    کثرالله امثالکم جناب مبشر گمنام
  • مهدي ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    سلام اي مولاي ما مهدي جان عشق تو طوفان ميكند بي دست وپايم ميكند بي روح وجانم ميكنددلها قيامت ميكند مولاي ما فرمان بده جان رانثارت ميكنيم اي وارث دين رسول اي وارث عدل علي اي منتقم خون حسين . اللهم عجل لوليك الفرج
  • بهزاد ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    بابا بنده خدا سفیانی رو با دجال اشتباه گرفته..منظورش همون دجاله که یه خر داره آقای عرعر هم همون خر دجاله دیگه :-)
  • حسین ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    مشرق جان دوست دارم بدونم اونایی رو کامنتاشون رو منتشر نکردید واقعا چه گفتند؟؟!!!
  • ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    یه نفر همش منفی داده فکر کنم خود عرعوره!!!!!!!!!
  • صباح ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    2 0
    این وهابی وحشی خیلی عرعر می کنه
  • علی جعفری ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    1 0
    با سلام در مطلب منتشره شما که به نقل از العالم می باشد ، ایراد وجود دارد. آِیا محل خروج سفیانی بیدا است؟ بیدا جایی است که یکی از علائم حتمیه پیش از ظهور اتفاق می افتد که عبارت است از خسف بیدا. بنابر روایات محل خروج سفیانی وادی یابس (بیابان خشك) است نه بیدا !
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    اسمشو میذاشتن عرعرو بهتر بود :)
  • محسن ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    فرمانده کل قوا: اباصالح المهدی فرمانده لشکر: سیدعلی خامنه ای فرمانده گردان:حاج قاسم سلیمانی من و دوستان بسیجی هم انشالله انشالله سربازان گردان بخدا قسم که آماده ایم آماده
  • علی جعفری ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    ایرادم به متن خبر فوق دو مورد زیر است: 1- آیا محل خروج سفیانی و نه نابودی اش ، بیدا یعنی جایی بین مکه و شام است؟ ( خروج اولیه و نه نابودی ) 2 - متن و سندیت حدیث امام صادق (ع) در مورد: ...آنگاه که خورشید به مغرب خود نزدیک می‌شود، کسی از مغرب فریاد می‌زند: ای مردم، مولای شما در بیابان خشک (بیدا) ظهور کرد... چیست؟ من فکر می کنم این بیدا که در متن خبر آمده است با خسف بیدا ممزوج شده و باعث شک و تردید در خواننده می گردد. وقتی صحبت از بیدا می شود منظور دشت هموار، پهناور، خالي از سكنه و آب و علف مي‌باشد. در ميان مكه و مدينه سرزمين پهناور و دشت‌شن‌زاري است كه بيدا نام دارد. و منظور از خسف بيدا فرو رفتن سپاه سفياني در سرزمين بيدا مي‌باشد. همانطور که گفتم ایراد اصلی بر روی محل خروج سفیانی است که با خسف بیدا اشتباه می شود.
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    با سلام.درمورد متن خبر لازم دونستم که بگم سفیانی از منطقه ای به نام وادی یابس که به اشتباه بیدا ذکر شده بود
  • معین ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    . . . بیفته لعنت بر وهابیت و امریکایی
  • علی ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
    0 0
    به این عرعور بگید کم کم عرعر کنه.
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    2 0
    هم عرعر هم واق واق هم بع بع هم غار غار هم.......... بابا این مرتیکه به تنهایی یه باغ وحشه
  • s ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    به دهانش نگاه کنید کاملا معلومه عرعر میکنه . از جامعه الاغها عذر میخوام قصد جسارت به اونها را نداشتم
  • بنام خدا ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    چقدر بدخت و از خود متشکر ودارای اعتماد بنفس به اندازه تمام تیم ملی های جهان هستند این وهابیت شقی ،بیچارگان نمی دانند امام زمان علیه السلام این نور تام و تمام الهی در حریم امن خدا قرار داردو کافران از خدا بی خبرانی آرزوی آسیب به این محبوب خدا دارند فقط خود را آسیب می رسانند بط.ریکه در دنیا جز نکبت ودر آخرت جز دوزخ نصیبی نخواهند داشت . حمقاء شقی وهابی نمی دانند که دست قدرت مهدی ع دست عنایت خداست و هر نابکاری که بخواهد در مقابل مهدی این خدای عشق بخدا بایستد در واقع با خدا به جنگ و پیکار برخواسته است و جنگ با خدا جزنکبت و خسران ثمری نخواهد
  • ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    با ضربه شمشیر خودم در زمان رزم سعی میکنم از دور خارجت کنم. انشاالله.
  • امید ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    عرعور زیاد عرعر نکن.اگه عمرت یرسه و جرئتش هم داشته یاشی نه توسط امام زمان چون لیاقت کشته شدن توسط آقام رو نداری ولی توسط یکی از یاران امام زمان به درک واصل خواهی شد.
  • سید ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    یالثارات الحسین(ع) مامنتظریم تامحرم گردد/هنگامه امتحان فراهم گردد....
  • شیرزاد ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    عر عر جان مگه بچه شیعه ها مرده باشن تو همچین غلطی بکنی . الان حاضرم گوشتاتو با دندونام بکنم.
  • کیان ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    اللهم اهدنا من عندک وافض علینا من فضلک وانشر علینا من رحمتک و انزل علینا من برکاتک. خدایا امام زمان ما را به ما بشناسان و نگذار از گمراهان باشیم.
  • کیان ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    آقا بهرام به همین راحتی ها هم که میگی نیست. امام زمان کلی خون دل میخوره تا خیلی از ما شیعیان رو توجیه و هدایت بکنه تا به گمراهی نیفتیم. بعدش هم کلی جنگ و شهادت در راه هست. گوشه چشم امام زمان باشه واسه شعرهای به اصطلاح مداحان. امام زمان تلاش میخواد نه آواز. ایشالله وقتی هم رزم شدیم می بینمت آقا بهرام. به امید ظهور آقا.
  • کیان ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    انشاءلله شما بتونی مرقد امام موسی کاظم(ع) رو ببوسی که جای غل و زنجیر گردن ایشون رو مجروح کرده بود. جای فرود شمشیر امام زمان(عج) همیشه محل لعن شده و دور از رحمت است. پس نبرء الی الله و الی رسوله منهم.
  • کیان ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    خب زمان دولت قبل هر اتفاقی رو برای تخریب دولت به کار می بردند. هیچ کس دولت قبل رو تقدیس نمی کنه ولی دولتی بود که بیشترین حملات رو از همه جناحها، و از کسانی که معلوم الحال هستند تحمل کرد. به قول دکتر بهشتی کسی که دیکته ننویسه خب غلط هم نخواهد داشت. اون موقع مو رو از ماست می کشیدن و برای این دولت همه مسامحه گر و روشنفکر شدن و جرئت انتقاد تیز ندارند. آدم همیشه باید منصفانه و اسلامی نگاه بکنه. این مجموعه ظهور نزدیک است هم بهانه ای شده بود برای متهم کردن دولت قبل، حتی بعضی ها الان از متن دعای زیبای: اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر استفاده نمی کنند که مبادا به دولت نهم مهر تایید زده باشند. خدا هدایتمون بکنه.آمین
  • محسن ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    آقای مبشر گمنام حالا بعد از 3 سال باز داری از سی دی کذایی ... دم می زنی؟ ما با لطف و عنایت خدای سبحان پیرو ولایتیم لطفاً بفرمایید تا کنون کدام یک از علمای بزرگوار همراه با ولایت، محتوای سی دی شما را تأیید کرده اند؟
  • بي نام ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    بابا اين عرعور داره عرعر ميكنه ولش كنيد.
  • الف ر ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    0 0
    خدايا به من فرزندانم همه انهاييكه عزيزند توفيق ياري مهدي(ع) را عنايت بفرما
  • علی ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    1 0
    واقعا اگر بیاد جنگ را میباریم چون اصحاب از قیافه ملعون وحشت میکنن ، قیافه اش مثل ...... میترسم بگم و مشرق چاپ نکند .
  • محمد ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    1 0
    انشالله که با شیطان محشور بشی خدا این خر و امثالش را نابود کند اللهم عجل لولیک الفرج
  • هادی ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    1 0
    به خدا ی احد و واحد قسم که اگه دستم به این ملعون برسه با دندونام خرخره اش رو میجوم
  • مهدی ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    1 0
    آفرین عرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعرعر...................
  • MOJI ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    1 0
    خدایا شکرت که دشمنامون از احمقا هستن ... اقا ما همچنان منتظریم
  • دانشجوی پیرو ولایت ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۵
    0 0
    خدا انشالله به حق امام حسین همه وهابی هارو از بین ببره مخصوصا عرعررو که فقط بلده قوپی بیادو هیچ غلطی هم نمیتونه بکنه لعنت بر وهابیت بشمار
  • خدمات رایانه ای ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
    0 0
    این عرعور از همان یهودیهای مارانوس است که از زمان پیغمبر در آرزوی کشتن انبیاء و امامان بودند بهتر است گردن خود را را برای زدن خوب تمیز کند
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
    2 0
    آقا دیگه بیا خسته شدیم
  • مهدی ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    من سالهاست دارم ریاضت میکشم تهذیب نفس میکنم ک از یاران آقا باشم ک باتو بجنگم دارم کلافه میشم از زیادی انتظار من الان حکم ی نارنجک دارم بگو دجال بیاد تا بش نشون بدم قدرت درون کی بیشتره
  • مهدی ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    1 0
    من مهدی هستم از همدان شیعه هستم دوستام سنی عین برادر ناتنی هستیم عهد بستیم بااین میمون بجنگیم با سرش فوتبال بازی کنیم دوستام بااینکه سنی هستن باعلی بن ابی طالب هیچ مشکلی ندارن0
  • مهدی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
    0 0
    حالا جواب آقا سید جوادذاکر طباطبایی رو چی بدیم خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رفتی ندیدی این بوزینه رو جوابشو بدی
  • مرجان ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    0 0
    سلام.اینقدر حرص نخورید.اینها معلومه که دست نشانده هستند.برای بدنام کردن اسلام تو دنیا گمارده شدند.وگرنه من دوستان سنی دارم تو خوابگاه،یکیشون شمایل امام حسین رو به دیوار اتاقش زده؛ اون یکیها هم تو عاشورا احسان میدن. اینایی که شما میبیند حیوونای عقب مونده ای هستند که هر چی بهشون دیکته می کنند همون کارو می کنند.
  • مصطفی ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    0 0
    فقط اینو میگم ....کجا کوری ببیند رنگ مهتاب...میگن مامثل ستارگان اسمون تو شب زیادیم ولی وقتی خورشید میاد بالا همه محو میشن...خدا حافظ عر عر
  • عرفان ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    1 0
    این سگ کی باش البته از شکلش بعید نیست
  • مهردا ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    به. قول شاعر نترس از ان که هاى و هوى دارد بترس از ان که سر به زير دارد, سربازان امام. عصر اهل حرف نيستن. اهل عمل هستند مانند نامه فرمانده کل سپاه به وزير جنگ امريکا ما فقط منتظر دستور امام عصرمونيم
  • علی اکبر ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 1
    بسمه تعالی ان شالله که همتون به صورت واقعی یار امام زمان باشید .خیلی خوشحالم می بینم که این همه عشق به امام زمان تو سینه هاتون هست.
  • علی اکبر ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    1 0
    بسمه تعالی ان شالله که همتون به صورت واقعی یار امام زمان باشید .خیلی خوشحالم می بینم که این همه عشق به امام زمان تو سینه هاتون هست.
  • alireza ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    1 0
    مرتیکه ی بی عقل فکر کرده کیه؟ هر کی میدونه این کیه بهم بگه
  • علیرضا ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    1 0
    داداش ولش کن زمانش میرسه
  • علی ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
    0 0
    اونیکه عرعر میکنه نمی فهمه این چی میگه
  • یا اباصالح ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 0
    الله اکبر
  • ali ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    حتی اون حیوونی که تو به زبونش حرف می زنی همچین آرزویی نداره
  • 313 ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 1
    سلام بر یاران من دوست دارم تحت فرمان رهبرم اقا سید علی عمل کنم .و گوش به فرامانش باشم.
  • ایرانی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    2 0
    برای ظهور اقامون امام زمان 3 تا صلوات بفرستین لطفا...اللهم صل الی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
  • سام ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    1 0
    بابا برو یونجتو بخور ترو چه جنگ با امام (ع) تو که سهلی هزار تا از تو گنده تر هم بیاد آخر سپاه امام پیروز میشه
  • امیر قلی فام ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    1 0
    من سوالی برام پیش امده بود ایا لشکر امام مهدی فقط در اسیای میانه یعنی عربستان و عراق و سوریه و فلسطین جنگ میکنند یا انرا به چین یا اوروپا یا برزیل یا ایالات متحده امریکا میرسانند؟
  • اوا ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    همیشه وقتی یه سری احادیث رو در مورد ظاهر بعضی کفار می خوندم می گفتم یعنی واقعا انقد کریه المنظر بودن??? حالا با دیدن این آقای عرعر می تونم اونا رو هم تجسم کنم.... خدایا اون بی کران مهر و رحمت رو که قدرش رو ندونستيم بهمون برگردون تا در رکابش دنیايي پر از تو بسازیم.... اللهم عجل لوليک الفرج
  • اوا ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    1 0
    همیشه وقتی یه سری احادیث رو در مورد ظاهر بعضی کفار می خوندم می گفتم یعنی واقعا انقد کریه المنظر بودن??? حالا با دیدن این آقای عرعر می تونم اونا رو هم تجسم کنم.... خدایا اون بی کران مهر و رحمت رو که قدرش رو ندونستيم بهمون برگردون تا در رکابش دنیايي پر از تو بسازیم.... اللهم عجل لوليک الفرج
  • سعید ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
    2 2
    اگه یه بار دیگه عرعر کرد خودم میرم عربستان تکه تکه اش میکنم سرش را هم میبرم میندازم توی چاه فاضلاب
  • حمزه مرزبان IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۲
    0 0
    ملعون است ملعون است ملعون
  • مهدی.ا IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    0 0
    آقای عرعور مثل اینکه داره عرعر میکنه واقعا قیافه های وهابیها و سلفیها یه جورایی شبیه جلادان و جاهلان است و مثل اجدادشان همواره در حال عرعر کردن هستند.
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
    0 0
    خدایا این چه دشمنای هستن برا ما قرار دادی. مردکه عرعرو مفت حرف میزنه. این عملیه یه چیزی زده. باور کنید. ملخ خوره بیابون گرد.
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    0 1
    ما هم منتظر نبرد با لشکر کفر هستیم .نابودیتان نزدیک است
  • حس IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    0 0
    ای احمق این همه عرعر نکن هنوز دستورش نرسیده سربه نیستت کنیم وای به روزی که خامنه ای حکم جهادم دهد ریش سرخت بگیرم عرعر زنان به دارت زنم
  • سید ضامن IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۷
    0 0
    این مفتی خرفت خیلی عرعرمیکنه پدر سوخته تو روپای خودت نمی تونی وایسی می خوای با پسر حیدر کرار بجنگی خبر ازدر قلعه نداری اگر واجب باشه خودم تو خاک عربستان سقط ات میکنم
  • رامین نعمتی IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
    0 0
    به فضل الهی ای ملعون خودم سرت را از تنت جدا میکنم
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
    0 0
    عرعرو
  • مرتضی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
    0 0
    هیچ کس نمی تونه با امام زمان بجنگه اونا کور خوندن سلام بر شهیدان و آقام امام زمان .... سه تا لاالاه اللاه بگو ..
  • هدایت میردریکوندی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
    0 0
    فقط راهپیمایی اربعین رو نگاه کنید اینا سپاه اقایون صاحب الزمان هستن ک دارن رجز میخونن
  • محمد حسین IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
    1 0
    بر و شیشه شیر ات رو بخر و عرعر اضافی نکن
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    0 0
    الهی در رکاب امام زمان برم به جنگ این ملعون. یا الله اجازه ظهور امام زمان را بده تا این خر پیر رو بکشیم.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    2 0
    ههه سفیانی بیاد اول تورو میکشه عرعرو
  • عباس IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    0 1
    دلم میخواد به ارزوش برسه
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
    1 0
    بسم رب المهدی انشاءالله که از یاران امام باشیم دوستان تا جواب این احمقو بدیم
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    2 0
    ان شاء الله از سربازان اصلی اقا باشم وهرچی کافر تو دنیاست نابودکنم
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    سرتو میکن همون جایی که ازش درومدی نسناس
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    0 0
    سلام برخدا وامامان وپیامبران، ان شاء الله عرعور زودی بمیری وسر زنده به گور نبرید وان شاءالله چشمت وزبانت قبل از خودت بروند به حق امام محمد، هرگز دست کثیف ونجست به صاحب زمانم وامام نازنینم نخواهد رسید ان شاء الله
  • حمیدرضا IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    ملعون کثیف زیاد عرعر میکنی
  • محمدی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    سفیانی ازیافث می آیددراردن نه بیدادربیدا بخشی ازسپاهش فرومی رودونام وادی یافث تغیروبه وادی ریان تبدیل شره
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    عر عور کثیف اگر هنوز نمردی انشاالله به زودی امام میاد وبه درک واصل میشی
  • شیخ IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    خدا لعنتت كافر سگ
  • دوست دارم کفنم پرچم مهدي باشد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    جانمان فداي پسر فاطمه
  • امیر رضا IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۱
    0 0
    خیلی شرشر می‌کنی
  • لرم IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
    0 0
    پروردگارا‌ماراباشهداءکربلا‌محشورکن
  • امید خدائی ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    0 0
    خدایا ما را عضو سر بازان راستین امام زمان قرار ده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس