به گزارش مشرق، خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در توئیتی نوشت:

تصاویر این روزهای ورود نظامیان به حریم دانشگاه‌های آمریکا و برخورد خشونت‌آمیز و سرکوب اساتید و دانشجویان و دستگیری منتقدان به جنایات صهیونیستها در غزه را خوب ببینید.

تراژدی غزه با رسوایی ادعای دروغینِ آزادی بیان و احترام به بنیانهای حقوق بشر و حفظ حریم دانشگاه در غرب همراه شد.

تراژدی غزه با رسوایی ادعای دروغینِ آزادی بیان در غرب همراه شد+ فیلم

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    26 1
    می گه من یک پروفسورم. شرم بر زیبا کلام پلیس آمریکا دوست.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
      0 0
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: غزه و یمن ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    29 1
    حالا فکر کنید اگه یه استاد رو توی دانشگاه شریف پلیس اینجوری دستگیر میکرد یه عده چجور واکنش نشان میدادن ولی چون آمریکاس نایسه لابد.همه شعار های آزادی و حقوق بشری و ...آمریکایی فروپاشید.
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    هر کسی به سه مقوله « دموکراسی »، « آزادی بیان » و «حقوق بشر » باور داشته باشد یک ساده لوح بیچاره است. این ها حرف های دهن پر کنی برای شیره مالیدن بر سر انسان های ساده بخصوص مردمان جهان سومی که تمام ادراک و دانش آنها از شبکه های اجتماعی است، ساخته شده اند.
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
      0 0
      به نظر میرسد هر سه این واژه ها وقتی با دین اسلام همراه باشد میشود مردم سالاری دینی اسلامی .مضامین بیانات مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی در طی سالیان متمادی بر همین موضوع دلالت داشته که مطابق با شان مومنین به الله تعالی در قرآن مجید و سیره رسول الله ص و ائمه اطهار علیهم السلام میباشد
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    2 0
    اریکه قدرت دولت آمریکا با این ظلم ها به لرزه افتاده
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    2 0
    آزادی بیان به سبک غربی صهیونی، نماد آشکار استاندارد دو گانه در جهان !!! ظاهرا در کشورهای غربی حامی صهیونیسم فقط بی احترامی به آیات قرآن مجید و مسلمین آزاد است !!!! اف بر این آزادی نخ نما و منفورتان !!!!!
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    باسلام این غرب و مدرنیته غربی است. حق ، دادخواهی، انتقاد، اعتراض و یا در مرتبه بالاتری تغییر یک سیاست مجرمانه و ظالمانه چه در داخل امپراطوری عربی و یا در خارج ازآن جرم و با آحاد معترض بر اساس مفاد مجرمانه رفتار می شود. این شیوه حکمرانی ، سخره گرفتن آزادی و همه شعارهای پیوست آن از جمله حقوق بشر، مراکز علمی، رسانه، سیاست خارجی است. چرا دولت آمریکا در مقابل موج اعتراضات جوانان خود نا شکیبا است؟ اگر نگارنده این موج اعتراضی بخشی از یک جنبش بیداری بر علیه نظام سلطه و امپراتوری سرمایه و مادی است. این موج مواج است و زیر ساخت فکری نظام سلطه را بمباران می کند. بنابراین، عملا جنگ غزه به صحنه کشورهای ذی نفع سرایت کرده و امروز غزه نماد یک جنگ تمدنی است. ان شاءالله
  • FR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    وحشی ها ! اشکال ما در جمهوری اسلامی این بوده که از ابتدا با معیارهای دروغین آنها نظام را بر قرار کردیم … از جمله ممنوع کردن ورود نیروی انتظامی در دانشگاه ! والله در فرانسه حتی در داخل دبیرستان هم بی نظمی میشه پلیس ورود میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس