کد خبر 1567071
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰
بولینگ

شخصی که این روزها بازنشسته است و بسیاری او را عامل اصلی نابودی اسکی می دانند، دل از سمت و پست ها نمی کند.

به گزارش مشرق، دیروز خبری در خروجی سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان منتشر شد که موجب بهت و حیرت بسیاری شد. "با حکمی از سوی اسبقیان رئیس فدراسیون، عیسی ساوه شمشکی به عنوان سرپرست انجمن بولینگ جانبازان و توان یابان منصوب شد." شاید در ابتدا فکر کنید که خبر طنز است یا مربوط به یک دهه قبل اما واقعیت دارد و همین هاست که ورزش کشور را دچار نابسامانی و آشفتگی کنونی کرده.

ساوه شمشکی که سال ها در فدراسیون اسکی حضور داشت، چه دستاوردی داشت الا هیچ؟ او که این ورزش را با تمام ظرفیت ها و استعدادهای کم نظیرش، به محیطی گعده محور و دورهمی تبدیل کرده بود، عامل اصلی مرگ و سقوطش شده که میراث وی هنوز هم پابرجاست! ساوه شمشکی با مدیریت فاجعه بارش، موجب انحصار و تعطیلی این ورزش شد که در پایان نیز به واسطه بازنشستگی، مجبور به جدایی شد. اگرچه هنوز هم این فدراسیون را در انحصار دارد و به نوعی، اسکی گروگان او و یارانش است! بیچاره اسکی!

آقای بازنشسته! دل بکن ...

اما او که بازنشسته شده، دل نمی کند و همچنان به دنبال سمت ها و مسئولیت هایی است که به زیست خود در مدیریت ورزش تداوم بخشد. او در پی ناکام در تداوم حضورش در فدراسیون اسکی، به سرعت عازم پارااسکی شد و کیست که نداند قصه همان قصه سابق است؟ اینجا نیز به یک دورهمی تبدیل شده که خروجی اش همانی است که ساوه شمشکی سال ها در اسکی مشق کرده؛ هیچ! بیچاره پارااسکی!

اما حالا خبر می رسد که او بعد از فتوحاتی که در پارااسکی داشته، بولینگ را هم به نام خود کرده. اما چرا باید اسبقیان که این روزها بایستی با برگزاری انتخابات، به ساختمان وزارت ورزش نقل مکان کند، چنین حکمی را صادر کرده؟ چه پشت پرده ای در این ماجراست که او در روزهای پایانی حضورش در ورزش جانبازان و توان یابان، چنین میراثی را بر جای می گذارد؟ کاش ساوه شمشکی نیز دل می کند و می گذاشت تا افرادی که اهلیت و صلاحیت دارند، بر این مسند تکیه بزنند. مگر هیچ شخصی نیست که یک بازنشسته با کارنامه ای مشخص، بایستی این میدان ها را پر کند؟ بیچاره بولینگ جانبازان و توان یابان!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • احمد...... IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
    25 1
    این پیرو پاتال های بازنشسته راازهمه نهادها وارگان ها بیرون کنید تاجوانان بیکار،شغلی پیداکنند.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
      1 0
      از کجا؟!؟!؟!
    • ... IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
      0 0
      ببخشد دستم خورد منفی دادم جوانها فقط برا جنگ خوبن به مدیریت میرسن بی تجربه ان حق خواهی میکنن میگن کلشون باد داره از این بازنشسته ها یکیش هم فوتبالو به قهقرا برده باید مثل کمپ البانی این بازنشسته هارو جمع کنن لشکر سایبری درست کنن تو فضای مجازی فرهنگ سازی کتاب خونی این چیزارو رواج بدن
  • ا.م دانشجو IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    وقتی شما یک رسانه پیگیر مردمی ، نمی توانید این موضوع را حل نمایید چرا صرفا به بیان آن بسنده می کنید و داغ دل ما را تازه می نمایید و ناامیدی را مضاعف می کنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس