کد خبر 1553410
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۷
مسابقات پاراآسیایی چین

در حالی ثبت نام برای انتخابات ریاست فدراسیون ورزشهای جانبازان و توان یابان به اتمام رسیده که آینده روشنی مقابل این حوزه قرار ندارد.

به گزارش مشرق، ثبت نام نامزدهای ریاست بر فدراسیون ورزشهای جانبازان و توان یابان برگزار شد و اسامی وارد شدند که کسی را شگفت زده نکرد. این هم یعنی قرار نیست کسی بیرون از مجموعه وارد شده و به یک باره عنان کار را در اختیار بگیرد که می تواند آسیب هایی جدی نیز در پی داشته باشد.

اگرچه هنوز روند تایید صلاحیت شکلی و نظارتی انجام نشده و بایستی صبر داشت تا این فرآیندها به اتمام برسد، اما به نظر می رسد در فهرست ۱۲ نفره کنونی ریزش عجیبی روی ندهد. در واقع، می توان انتظار داشت که رقابت میان همین اشخاص شکل بگیرد و شخصی حذف نشود؛ مگر در روند ائتلاف ها که هنوز زود است درباره اش صحبت کنیم.

چه بر سر جانبازان خواهد رفت؟

در این فهرست، نام چندین نفر هست که مصداق آزموده را آزمودن خطاست، هستند. کسانی که یا در همین فدراسیون حضور داشته یا در دیگر بخش های ورزش کشور، امتحان خود را پس داده اند که چه پس دادنی! البته، در این مجال به بررسی ریز این موارد نخواهیم پرداخت اما امیدواریم در پایان این ماراتن، به شخصی برآمده از ورزش جانبازان و توان یابان رای داده شود که آزمون خود را نیز پس داده اند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس