واکنش وزیر اطلاعات به شهادت «سید رضی» توسط تروریستهای صهیونیست

وزیر اطلاعات درپی شهادت سردار مجاهد سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی توسط رژیم تروریستی صهیونیست، تاکید کرد: این جنایت به نوبه‌ خود پیامد سنگین دیگری برای رژیم جنایت‌کار خواهد داشت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در پی شهادت سردار مجاهد سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی، همرزم سردارِ بزرگِ مبارزه با تروریسم، شهید قاسم سلیمانی توسط رژیم تروریستی صهیونیست در پیامی نوشت:
این عمل ددمنشانه، مصداق دیگری از خوی تروریستی رژیم جعلی صهیونیست و دلیل مستند دیگری بر ضرورت مهار قاطع و قطعی رژیم وحوش حاکم بر سرزمین قدس اشغالی است.

وزیر اطلاعات افزود: اگر چه این جنایت وحشیانه، نشانگر عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابله با رزمندگان جبهه‌ مقاومت اسلامی و پیامدهای طوفان الاقصی و مقاومت سترگ مردم مظلوم و مقتدر غزه است، اما این جنایت به نوبه‌ خود پیامد سنگین دیگری برای رژیم جنایت‌کاران خواهد داشت.

خطیب تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات و اعضای جامعه اطلاعاتی کشور، شهادت سرافرازانه‌ی این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت سلحشور ایران اسلامی و به‌ویژه خانواده معزز آن شهید تبریک و تسلیت عرض نموده، از درگاه الهی، علو درجات آن شهید مجاهد و مدافع حرم و حامی مردم بی دفاع غزه را همراه با پیروزی نهایی جبهه‌ حق علیه اردوگاه کفر و نفاق تسلیت عرض می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ایران قوی IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 1
    چرا باید این اتفاق بیفته؟؟؟؟؟ تا کی باید سرداران و سربازان ما ترور بشن . بعد یه اطلاعیه بدین و آخرش هیچی به هیچی؟؟؟؟؟؟ پس کجاست اون انتقام سخت؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    4 1
    شعار نده عمل کن
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    5 1
    اسرائیل دارد بهترین و بانفوذ ترین سرداران و دانشمندان ما را چه در ایران و چه در منطقه ترور می‌کند و جامعه اطلاعاتی ما پیام تسلیت میفرستد ..!!
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    3 1
    تو را خدا من نمی گم انتقام بگیرین یا نگیریم ولی قبل از هر عملی تمام جوانب آن را در نظر بگیرید باز مثل انتقام سلیمانی برای مردم ایران فاجعه بار نشه که تیر را بجای شلیک به اصطلاح دشمن به انگشت خودتان باشد یا حمله حماس به اسرائیل یک اشتباه استراتژیک و یک مصیبت فلاکت بار برای مردم فلسطین شده
  • سید فروزان CH ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    4 0
    بک ضعف اطلاعاتی وجود داشته تا صهیونیستها توانسته اند محل ایشان را برای دومین بار هدف قرار دهند . حال هی اعلامیه و پیام بدهند که انتقام خواهیم گرفت ، چرا باید به این سادگی شناسایی شود محل ایشان ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سید فروزان CH ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    وزیر اطلاعات ، همینطور که مشخص شده سردار در سفارتخانه بوده و از انحا به محل مورد اصابت موشکهای صهیونیستها رفته ، یعنی از درون سفارت اطلاعات داده شده به صهیونیستها شهادت سردار دل‌ها هم حکایت از دادن اطلاعاتی از درون امور خارجه بوده ،
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    از نفوذیها غافل نشوید جقدر باید بهای این سهل انکاریها را بدهیم چند سال باید بگذرد تا یکی مثل شهید رضی تربیت شود
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    سلام و درود خدای متعال ونبی مکرم اسلام (ص) بر سید بزرگوار وجلیل القدر سردار سرلشکر پاسدار سید رضی موسوی رحمت الله علیه راهت پر رهرو باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس