کد خبر 1603028
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن ۱۱ اردبیلی را راهی بیمارستان کرد

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از جان باختن دو مرد ۲۲ و ۵۵ ساله بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در شهرستان هرسین داد.

به گزارش مشرق، مسعود قلعه سفیدی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت هفت صبح امروز (۲۷ اردیبهشت) گفت : صبح امروز دو مصدوم با علائم مسمومیت با گاز منوکسید کربن توسط خودروی شخصی به بیمارستان شهدای هرسین منتقل شدند.

وی افزود: این دو مصدوم دو مرد ۲۲ ساله و ۵۵ ساله بودند که با انتقال به بیمارستان بلافاصله اقدامات پزشکی و CPR برای آنها انجام شد.

قلعه سفیدی گفت: متاسفانه این دو نفر خیلی زودتر جان خود را از دست داده بودند و با این اقدامات علائم حیاتی آنها برنگشت.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه بارها نسبت به خطرات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن هشدار داده ایم، گفت: مردم باید بدانند این مسمومیت شوخی بردار نیست و باید آن را جدی بگیرند و حتما در نصب وسایل گرمایشی دقت کنند.

وی افزود: در روزها و هفته‌های اخیر به دلیل وجود سامانه‌های بارشی مردم همچنان از وسایل گرمایشی استفاده می‌کنند و نیاز است همچنان نکات ایمنی را رعایت کرده و از باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنند .

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس