کد خبر 1545552
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
‌

بیستم مهرماه، درحالی‌که تعداد شهدای فلسطین به بیش از ۱۱ هزار تن سیده، لندن، پایتخت انگلیس شاهد حضور یک‌میلیون نفری حامیان فلسطین در معابر عمومی این شهر بود.

به گزارش مشرق، روز شنبه بیستم آبان، صدها هزارنفر از مردم لندن درپی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در خیابان حاضرشده و یکی از بی‌سابقه‌ترین تجمعات ضد صهیونیستی را رقم زدند.

به گفته برگزارکنندگان تظاهرات و فعالان رسانه‌ای خارجی، نزدیک به یک‌میلیون نفر در این تجمع شرکت کردند. شعار اصلی حضار، آتش‌بس و توقف فوری جنگ در غزه بود.

لندن- ۲۰ آبان

لندن-۲۰ آبان

نخستین تجمع گسترده پس از جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی در ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲، در شهرهای مختلف دنیا برگزار شد.

پس‌ازآن بیست و نهم مهر، این تجمعات در ابعاد و ظرفیت گسترده‌تری برگزار شد که در نوع خودش بی‌سابقه بود. مردم کشورهایی نظیر انگلیس، آمریکا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، اسپانیا و با برگزاری تظاهراتی تماشایی، خواستار امدادرسانی به مردم فلسطین و توقف بمباران مناطق غیرنظامی شدند.

این تجمعات رفته‌رفته در هفته‌های بعد تکرار شد و حامیان فلسطین به اعتراض خود علیه صهیونیست‌ها و حتی دولتمردان خود به دلیل حمایت از این جنایت، ادامه دادند.

حالا بیستم مهرماه، درحالی‌که تعداد شهدای فلسطین به بیش از ۱۱ هزار تن سیده، لندن، پایتخت انگلیس شاهد حضور یک‌میلیون نفری حامیان فلسطین در معابر عمومی این شهر بود.

مردم لندن صهیونیست‌ها را محکوم کردند+ عکس وفیلم

لندن- ۲۰ آبان

شلیک فسفر سفید، رکورد در کودک‌کشی، محاصره و تخریب بیمارستان‌های اصلی و حیاتی شهر، بمباران بی‌وقفه مناطق مسکونی و تهدید به استفاده از بمب اتم، ملت اروپا را بیدار کرده و آن‌ها به خیابان کشانده تا خواستار توقف فوری جنگ شوند.

تجمعی که در شبکه‌های اجتماعی ایران و خارج از کشور هم واکنش‌های جالب و قابل توجهی داشت. کاربران خوش ذوق ایرانی با کنایه این تجمعات را حاصل تلاش‌های جوانان محلات و بسیج لندن توصیف کردند.

مردم لندن صهیونیست‌ها را محکوم کردند+ عکس وفیلم

مردم لندن صهیونیست‌ها را محکوم کردند+ عکس وفیلم

مردم لندن صهیونیست‌ها را محکوم کردند+ عکس وفیلم

مردم لندن صهیونیست‌ها را محکوم کردند+ عکس وفیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    خداروشکرکه داره جبهه ی حق از باطل جدامیشه مطمینم ریشی سوناک یه سکته ی ناقص زده
  • ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 0
    درود و سلام بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ... ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    کشته مرده غرب بفرمایید اینم از ملت غرب که از فلسطین حمایت میکنن شما چطور مگه از همه چیه غرب تقلید نمیکنید بفرمایید اسرائیل رو محکوم کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس