کد خبر 1517082
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
شوک عجیب به تیم ملی والیبال ایران قبل از مسابقات قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ایران پیش از شروع مسابقات قهرمانی آسیا دچار یک شوک غیر منتظره شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها نتوانست نتایج خوبی کسب کند و انتظارات دوستداران این رشته ورزشی را برآورده نکرد. برخی معتقد بودند که دستیاران بهروز عطایی به اندازه کافی برای کمک به او با کیفیت نیستند و یکی از مشکلات تیم ملی در لیگ ملت‌ها نیز همین موضوع بوده است.

بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها یکی از دستیاران بهروز عطایی یعنی محمود افشاردوست که میلاد عبادی‌پور نیز از او انتقاد کرده بود از کادرفنی جدا شد و استعفا داد. در حالی که تصور می‌شد تغییر و تحول در کادر فنی بهروز عطایی به پایان رسیده اما حالا یک جدایی دیگر از راه رسیده است.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران دیشب در یک استوری اینستاگرامی برای پاول متئوس وویسکی آرزوی موفقیت کرد تا مشخص شود که کار این مربی تمرین دهنده لهستانی در جمع ملی پوشان ایران به پایان رسیده است.

پس از لیگ ملت‌ها نیز شایعاتی در رابطه با قطع همکاری او با فدراسیون والیبال ایران مطرح شد اما در نهایت بعد از ناکامی در عقد قرارداد با یک مربی خارجی جدید، وویسکی به ایران بازگشت تا به کار خود در ملی ادامه دهد و در قهرمانی آسیا بهروز عطایی را همراهی کند اما به یکباره او از تیم ملی جدا شد تا راهی کشورش شود.

پیش از این میلاد عبادی پور به حضور پاول وویسکی نیز در تیم ملی انتقاد کرده بود. اتفاقی که در مورد محمود افشاردوست نیز رخ داد و او هم از تیم ملی جدا شد. البته بعید به نظر می‌رسد که این موضوع ارتباطی با میلاد عبادی پور داشته باشد و شایعات اولیه حکایت از آن دارد که این مربی لهستانی به دلیل مسائل خانوادگی به کشورش باز می‌گردد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد44 ساله IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    ژاپن با ستاره هایش به ارومیه می آید و با عطایی هیچ شانسی برای شکست دادن ژاپن بزرگ نداریم
  • جمشید IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    2 0
    اقای عطایی هم کمی به خودش میومد و مثل افشاردوست استعفا میداد
  • ایرانی عصبانی AU ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
    0 0
    شوک واقعی به تیم ملی والیبال ایران و ملت اینست که عطایی شکست خورده ، تقصیر قبول کرده شکستها ، و عامل بیرون راندگی هر مربی خارجی از این تیم - بدون هیچ دلیلی ، هنوز مربی این تیم باقی مانده و هر روز بیش از پیش تیقه بریشه والیبال ایران میزند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس