روزنامه

پدر جدید منافقین و سلطنت‌طلبان، آغاز مناظره‌های انتخاباتی در آستانه رونمایی از فهرست‌ها، جست‌وجوی پایگاه اجتماعی پای صندوق رأی با واقع گرایی ، تیترهای روزنامه های پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ روزنامه‌ها است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    5 1
    گزارش کیهان از نتیجه رأی مردم گام‌هایی که مجلس یازدهم برای بهبود شرایط اقتصادی برداشته است مجلس یازدهم در عمر چهار ساله خود، مصوبات مهمی در جهت گره‌گشایی از زندگی مردم داشته که باید با انتخاب یک مجلس قوی برای دوره دوازدهم، این مسیر ادامه پیدا کند. سرویس اقتصادی- مجلس یازدهم و دولت سیزدهم در دو سال و نیم گذشته، خدمات قابل توجهی ارائه کرده‌اند. این عملکرد، حاصل همگرایی، همکاری، گذشت متقابل، درک شرایط طرف مقابل و مهم‌تر از همه روحیه انقلابی و جهادی است و هر جا مانعی وجود داشته، ناشی از وجود برخی افراد ضعیف در دولت و مجلس و تسلیم آنان در برابر فشارهای پرنفوذ بیرون مجلس و دولت از جمله جریانات و افرادی که پایی در حاکمیت و پای دیگری در بیرون از حاکمیت مردمی و حتی در زمین دشمن دارند، بوده است. مجلس‌ها در دوران‌های مختلف، قوانین خرد و کلان مثبت زیادی تصویب کرده‌اند که به تسهیل زندگی مردم و پیشرفت کشور در بعضی بخش‌ها انجامیده است. مجلس یازدهم اما مطالبات فراموش شده مردم را بیشتر مد نظر قرار داده است. چند روز پیش به مصوبات کمتر ملموس اما دارای اثرات مثبت بلندمدت پرداختیم و در این گزارش به برخی اقدامات و مصوبات مجلس می‌پردازیم که اثرات مثبت آن همین حالا در زندگی مردم ملموس است. این طرح‌ها یا لوایح تصویب شده، ممکن است کلان یا خرد باشد اما اثرات آن در آینده نزدیک، بیشتر قابل لمس می‌شود و البته این گزارش درصدد کتمان دشواری‌ها، ضعف‌ها و کاستی‌ها نیست. نهضت مسکن‌سازی هزینه اجاره مسکن، بیشترین سهم را در هزینه‌های مستاجران که اغلب از قشر کارگر، کارمند، معلم و امثالهم هستند دارد. نزدیک به نیمی از مردم ایران مستاجر هستند. بنابراین، تامین مسکن، اولین اولویت معیشتی مجلس یازدهم و دولت سیزدهم است که برای حمایت از ساخت سالانه یک میلیون مسکن دنبال شد. با اجرائی شدن قانون جهش تولید و تأمین مسکن، طرح نهضت ملی مسکن شروع شد. با وجود کارشکنی‌ها در تحویل زمین‌های دولتی از سوی برخی دستگاه‌ها و ارگان‌ها و همچنین بدعهدی بخش زیادی از نظام بانکی، تاکنون ساخت دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن آغاز شده و به طور متوسط، پیشرفت 30 درصدی دارد. همچنین 400 هزار واحد از جمله 117 هزار مسکن مهر و 283 هزار واحد روستایی، نوسازی بافت فرسوده و دیگر اجزای این قانون در دو سال اخیر، به مردم تحویل داده شده است.
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    5 0
    اگر تیتر سازندگی برای حزبش بود عدد 2 چنتا صفر جلوش داشت !؟؟ کل صفحه صفر مبشد بس که چاپیدن خلق الله رو ...
  • GB ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    این روزنامها همشون از افراطی هسنتند
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    بزرگترین طنز تلخ تاریخ؛رای به نانبرها برای بهبود نان؛
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    1 0
    کنایه شرق به اصلاح‌طلبان تندرو درباره همسویی با گروهک‌های برانداز در حالی که برخی اعضای رادیکال جبهه اصلاحات تا مرز تحریم انتخابات پیش رفته‌اند
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    رد صلاحیت روحانی مخفی است 🤔😆چقدر رو دارین شما خدا ازتون نگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس