صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲

گام‌هایی که مجلس یازدهم برای بهبود شرایط اقتصادی برداشته است، به دنبال زیر خاکی در زمین و آسمان، تحجر و رادیکالیسم علیه نهاد انتخابات و... تیترهای روزنامه های چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ روزنامه‌ها است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 0
    روزنامه هم میهن: هراس اقتصاد ایران از سایه ترامپ. گردانندگان این روزنامه چقدر غربگرا و وابسته به ترامپ و بقیه جنایتکاران آمریکا هستند که نمی دانند ایران در طی 45 سال تحریم بود و از هیچ به همه چیز رسید اینها خود را به حماقت زده اند و فکر می کنند مردم هالو هستند در صورتی که خودشان نمی فهمند جمهوری اسلامی صدقه سر همین تحریمها به پیشرفت رسید تا کور شود هر آنکه نتواند دید
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    0 3
    مسئولین می فرمایند مردم ایران رای بدهید چون شهید همت گفته هروقت راه رو گم کردی ببین دشمن چی میگه؟ و چون امروز شبکه های خارجی و دشمن میگن رای ندهید پس شما مردم رای بدهید سئوال: چرا در زمان کرونا و واکسیناسیون که شبکه های خارجی دشمن همگی باتفاق میگفتند "مردم ایران واکسن بزنید" مسئولین نگفتند "مردم واکسن نزنید" و مردم بیچاره هم واکسن زدند یا فوت شدند یا به بیماری لاعلاج رسیدند چرا الان مسئولین پاسخگو نیستند؟ الان که ما مردم بیمار شده و در حال مرگ هستیم برای چه باید رای بدهیم؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس