کد خبر 1410894
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
روزنامه

"نه تقدیس توافق، نه تحریف واقعیت"، بدون کلاهک هسته‌ای می‌توانیم اسرائیل را چند بار شخم بزنیم، جهاد زیربنایی پس از آواربرداری، تیتر برخی روزنامه های کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    5 0
    خداوند متعال این مردم رو اززیر این همه فشارهای جور واجور برهاند
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    5 0
    نوشتن ضعف اراده بایدن کدام رییس جمهور آمریکا از خودش اراده ای داشته که این هاف هافو دومیش باشه؟!
  • رضا IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
    5 0
    دلم از تيتر كيهان خنك سد.
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      0 1
      آره اسراییل هم مثل بز نگاه می کنه؟!! با ماهواره سریع متوجه شلیک موشک میشن اونها بمب اتم دارن نه ما هر دو طرف برای هم رجز می خونم کسی جرات آغاز حمله رو نداره بزرگتر از اسراییل آمریکا هم جراتش رو نداره، جنگ هم هزینه بالا داره هم تلفات بالا حالا هر طرفی هم که پیروز بشه، تازه جنگ طولانی هم خواهد بود ، شما نگاه کن جنگهای این دو دهه رو چقدر طول کشیدن؟ یک پای جنگ منفعت شرکتهای اسلحه سازیه ...
    • DE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      0 0
      لازم نیست از ایران به طرف رژیم آپارتاید شلیک بشه اگر جنگی بین ایران و رژیم غاصب دربگیره بدون کمک ایران رژیم نابود میشه چند صد هزار موشک فقط آمار رسمیست و آمار اسلحه ها و موشکهای مخفی و سری کشورهای دوست ایران برای روز واقعه مخفیست و مخفی هم میماند. سوریه و فلسطین و لبنان و عراق و لیبی یمن...و همه کشورهای مسلمان خاورمیانه میدانند تضعیف و شکست ایران یعنی نابودی آنها و صهیونیستها اگر میتوانستند ایران را شکست دهند کل خاورمیانه را صاحب میشدند و این برای همیشه تمام شده است . اگر رژیم آپارتاید خریت کند و با ایران مستقیم وارد جنگ شود روز اول فلسطین و سوریه و لبنان ‌.یمن ..... به او حمله میکنند نه برای طرفداری از ایران چون میدانند بعد از ایران نوبت آنهاست..... و جنگ از چند کشور عربی به تمام خاورمیانه سرایت میکند .لذا هم امریکا و هم صهیونیست ها واق واق میکنند ولی جرات پاچه گرفتن ندارند. بدبخت بهایی ها بعد از فروپاشی رژیم جعلی باید گور خودرا بردارن و ببرند آلبانی نزد دوستان منافق خودشون چال کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس